Wat je even kwijt wil #37

In het huisje waar jij verblijft?! Heeel naar. Goed dat je het zag zeg!

Ah, haha, voor zo ver ik weet, ontploffen eieren altijd in de microgolf. Dat zei m’n moeder toch altijd, ik heb het nooit geprobeerd :laughing:. Blijven volhouden, ooit zal het lukken.

1 like

Aaah, klinkt goed! Dat zal voor morgen zijn!

1 like

Dat mag toch niet? Ook goed dat je het op tijd ontdekt hebt!

omg ik ga me hier volgend jaar voor aanmelden :joy:

ben je eigenlijk van plan om in roskilde of kopenhagen the gaan wonen?

1 like

Ja denk je? Ik weet niet wat voor studieachtergrond je verder hebt maar er werd bij mij wel echt benadrukt dat ze juist mensen vanuit allerlei richtingen zoeken - meeste aanmeldingen komen namelijk van architectuur studenten ze willen daar geen meerderheid van haha.

Maar kamer vinden is inderdaad pittig, ook omdat je sowieso een semester naar ofwel Malmö ofwel Tromsø moet haha

O wow! Ik vind dit echt heel heftig. Je kan hier ook de politie voor bellen toch? Dat zou ik gelijk doen denk ik

1 like

Ohhhh ja frustrerend zo! Maar pm me graag haha ((:

1 like

Ik vind ElineRosina een fijne webshop (goede klantenservice ook) met mooie kleine oorbellen

1 like

Super leuk! Ik heb een Deense vriend dus als je nog vragen hebt, let me know. Hij heeft in Roskilde gewoond en rade deze website aan: Findbolig.nu

1 like

Ik wilde 2 uur geleden al gaan slapen… en waar lig ik… op de bank :woman_shrugging:t5::woman_facepalming:t5:

Heb net chocolademousse gemaakt van avocado voor mijn ontbijt morgen en dacht echt dat het zo’n smerig hipsterig iets zou zijn (als in: ziet er leuk uit maar smaakt naar krant).Maar het is oprecht super lekker! Heb het maar snel in de koelkast gezet anders vreet ik het nu al op.

5 likes

Waarschijnlijk te laat, maar ik geloof dat die beschrijvingen in het opleidings en examen regelement zouden moeten staan. (En soms ook bij het diploma supplement een overzicht van de kennis.)

Klinkt erg leuk een master op verschillende plekken!

I feel you. Heel mijn ritme is weg, viel vannacht ook pas na 4u in slaap. Gelukkig kan ik morgen wel uitslapen.

1 like

Vraag angst spinnen

Mijn spinnenangst wordt echt steeds erger. Er was een spin in mijn slaapkamer en heb mijn angst wel overwonnen door hem dood te maken maar durf niet meer te slapen, licht is vol aan, ben aan het zweten, huilen en hyperventileren. Godver ik wou dat ik het niet eng vond maar kan het niet helpen :sob: iemand de oplossing?

Heb geen tip maar ik weet wel hoe je je voelt nu. Ik zou even proberen om een serie te kijken oid om op andere gedachten te komen. Of even lekker douchen ofzo

1 like

Oh wat rot! :frowning: Ik kan nu wel van alles bedenken om te zeggen (ze zijn banger voor jou, ze kunnen je in principe niks maken, dat soort dingen) maar gok dat je die al vaak zat hebt gehoord en weet niet of je daar wat mee opschiet… Maar heb je voor nu iemand om misschien even mee te appen/bellen om je weer rustig te krijgen zodat je straks hopelijk toch in slaap kan vallen? Of inderdaad proberen om iets van afleiding te zoeken zoals @Karl_Lagerfeld zegt!

En ook @Karl_Lagerfeld bedankt voor jullie reactie, ik ben nu een filmpje aan het kijken. Denk dat ik zo wel met een nachtlampje aan kan slapen.
Als mijn vriend er is kan ik het beter van me afzetten maar die slaapt nu thuis. Ik moet er wel wat mee denk ik maar hoe…

1 like

Ik vind het zo lekker soms als ik in mijn hoofd een dag voorloop, bijvoorbeeld zoals vandaag dat ik steeds denk dat het donderdag was. Het voelt dan alsof ik een extra bonus dag heb, extra ademruimte haha.

4 likes

Ik erger me er echt aan dat ik zo slecht ben in uitslapen. Om 8 uur wakker is ook okƩ.

Maar goed, niet klagen want ik heb ook een chille dag in het vooruitzicht. Lekker bootje varen met m’n vriend :heart:

4 likes