Wat je even kwijt wil #37

Tot wanneer loopt het academiejaar bij jullie? Bij ons zitten we al midden in de examens op 15 juni

Ik ga zo deze digitale wandeling doen op de Faeröer eilanden haha ben benieuwd
https://www.remote-tourism.com/

16 likes

Ik ben zo moe dat ik naar bed wil al

1 like

Eet voor de 3e keer deze week pizza :upside_down_face:
Zondag een zelfgemaakte pizza, maandag weer zelfgemaakt want hadden nog allemaal toppings over. En gister heb ik een pizzasnijder gekregen die vandaag natuurlijk uitgeprobeerd moest worden. Dus nu eet ik een smerig lekkere diepvriespizza :+1:

5 likes

Mijn hogeschool leeft die regels na tot (nu toe) 1 september stond in de mail die ik kreeg. Weet niet hoe het op andere scholen is

1 like

Ja daarom twijfel ik er ook over. Reviews op Kieskeurig zijn ook vaak zo nep dus daarom zoek ik echte ervaringen. Als het amper werkt wil ik er ook niet meer voor betalen

Dat heb je toen toch ook gepost? Was dat nog op EGF? Is dat letterlijk 5 jaar geleden? Sorry ik schrik :scream:

Noooooooooo er staat een volkszanger voor mn huis te zingen. Ksssst. Ga ergens anders ongevraagd weldoenen. Waar is mijn emmer?

2 likes

Hahahaha mijn aso buurman gooide zn eigen muziek hard aan om die zanger te overstemmen en heeft nu ruzie met zn vriendin. Hij schreeuwde net tegen haar: hoezo moet ik rekening houden met mensen, ik ben ook een mens!

15 likes

Gelukkig! Ik schrok echt, haha

1 like

Ahh zo leuk dit! Al die lieve mekkerende schaapjes :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaa zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik drukte net heel vaak op jump en toen zei ze ‘ok lets jump’ hahaha, had helemaal niet door dat zij dat kon zien? Geen idee hoeveel mensen dit kijken/daarop klikken maar nu voel ik me heel pusherig haha.

1 like

Woooh mijn pubquiz voor morgen is af. Hopelijk vindt iedereen hem leuk :blush:

9 likes

Hahaha ja ik heb ook dingen aangeklikt maar wist niet zeker of ik het nou deed of iemand anders

1 like

Nee ik heb daar niet op geklikt!

Haha ja dat zat ik ook al te denken, lijkt me super leuk. Het is denk ik wel heel chaotisch als er zoveel mensen meekijken en iedereen op wat anders klikt.

1 like

Ik kom weer klagen over mn dansleraar hoor.
Hij nam mn bff en mij appart na de les omdat hij mij een gratis voeding/sport schema wou aanbieden voor 6 weken. Nou super lief en leuk ook. Maar nu worden we weer genegeerd en is er geen schema te bekennen. Volgens mij wou hij gewoon onze aandacht en even pijlen wie de jongens waren waar we mee kwamen

ik heb door Corona echt steeds van die flashbacks naar middelbare-school-angst dat je vrienden zonder jou aan het afspreken zijn, alleen is het nu geen angst maar echt zo omdat jij je er niet bij aan mag sluiten door de maatregelen :expressionless:

10 likes

Ik heb net een mail gestuurd naar een de klantenservice van een winkel met de vraag of ze me alsjeblieft een tijdelijke baan willen aanbieden. ik schaam me de pleuris, maar misschien is jezelf opdringen wel de manier om te solliciteren.

8 likes

Wat tof! Waar wil je heen voor je master?

1 like