Ik zal je zo even op Insta berichten
@Stars
Alles voor de Satisfyer haha. Ik heb ook geen idee hoe ik de oplader ben kwijt geraakt
Ik zal je zo even op Insta berichten
@Stars
Alles voor de Satisfyer haha. Ik heb ook geen idee hoe ik de oplader ben kwijt geraakt
Mijn schoonmoeder gaf me afgelopen week geld voor mijn verjaardag ‘om een mooie plant of zo’ van te kopen, maar ik weet nu waar ik het aan ga uitgeven. Een nieuwe satisfyer, zodat ik ook eindelijk weer een oplader heb én kan afwisselen tussen twee modellen
Zit er veel verschil tussen de crimibox digitaal en analoog? Zit €10 verschil in maar als het alleen wat geprint papier is kunnen we net zo goed de digitale versie doen denk ik toch?
Cavia’s zijn hier helaas meer kanon.
@instantramen daar zou ik echt niet tegen kunnen alles schrijven in kleine letters. Mijn studenten vergeten steeds HOOFDLETTERS en punten.
ik werk nu aan mn referenties voor een opdracht maar een auteur gebruikt óveral z’n naam zonder hoofdletters te gebruiken (ook in al z’n academische werk!) dus ik moet dit ook in mijn referenties doorvoeren maar 't ziet er niet uit joh
ja hij heeft me onverwacht geïnspireerd denk ik
academische instantramen bestaat niet, dat is iemand anders
Dat ligt aan de box, welke wil je doen? Heb ze alledrie gedaan
Ik heb een schoonzus die me altijd eten geeft en als ik ergens blij van word, is het eten. Laatst bracht ze een hele taart langs en gisteren leftovers van haar 5 gerechten. Vandaag wilde ze ook nog wat geven. Ik hoef een paar dagen niet te koken
We hadden een nieuw gerecht geprobeerd van de allerhande. Het was niet te eten. Zo zonde
We wilden eens iets anders doen in het weekend. Dus nu gaan we een stuk wandelen en daarna met de auto door de macdrive Iig iets anders dan alleen maar binnen zitten de hele tijd.
Dat is echt kut. Moeite gedaan voor iets dat dan niet te eten is. Wat voor recept was het?
Wel iets waarvan je denkt ‘had je kunnen weten dat het vies was’ . Maar ons kind eet het liefst aardappeltjes dus vandaar de keuze.
Het was een mexicaanse ovenschotel met aardappeltjes, roerbakgroenten, ui, vegetarisch gehakt, pikante pastasaus, nacho’s en kaas.
Ik heb al zeker 3 weken met aanvallen zo’n absurd hevige buikpijn en het wordt alleen maar erger. Heb van de dokter al van alles gekregen maar niks helpt. Ik ben nu eigenlijk op het punt om naar de hap te bellen omdaf ik zo’n pijn heb weer maar ik weet niet of het spoed genoeg is?
De hap bellen kan altijd toch?
Bellen. Je kunt altijd overleggen.
En anders kom je er 1 keer te vaak. Maakt niks uit.
En laat je met echt heftige pijn niet wegsturen! Zeker met aanvallen, eens vragen naar gal of nierstenen.
Sterkte !
Ja we moeten wat in deze quarantaine tijden ik hoop dat het kabeltje snel op voorraad is!
Dossier As, die kan zowel digitaal als analoog. Tenzij je een andere eerder aanraadt?
Zo ik heb al weken zin in een milkshake en heb er ook net gewoon een besteld bij dominos. Mét cinnasticks. Wat ben ik toch een onafhankelijke vrouw
Zo’n buikpijn, wil minder pijnstillers slikken en een kruik helpt ook niet. Wat een ellende
Ik was bij mijn zus en best dronken geworden op een lege maag, toen ben ik gewoon zonder na te denken naar mijn oude huis gefietst, echt totaal de andere kant op van waar ik nu woon inclusief pontje naar het centrum hahah jezus