Wat je even kwijt wil #37

Ik heb de komende weken examens en ben nu dus constant naar country aan het luisteren, omdat het tegelijk rustig is, maar wel een goed ritme heeft en meestal wel een positief vibe heeft (ook al is de tekst vaak pessimistisch), ideaal tijdens het studeren. En 's avonds vind ik het erg ontspannend.

Dus wees niet verbaasd als ik over 5 weken een truck koop, op een boerderij ga wonen, met bier en whiskey, cowboyboots en jeans :joy:. De lyrics zijn zo cliché, haha.

16 likes

Ik ben tegenwoordig altijd zo vroeg wakker… ga morgen maar eens proberen in de ochtend te gaan wandelen.

Zul je zien dat ik morgen ineens wel dik uitslaap.

1 like

Proficiat!!! Ziet er ook heel interessant uit!

@Nestley_Toulhouse Ik dacht dat eieren helemaal niet in de microgolf mogen?

1 like

Jaaa, Chris Stapleton! Haha, had niet verwacht dat iemand hier dit zou herkennen :grin:. Ik start meestal met de “Coffee Countryhouse” playlist van Spotify. En ondertussen staan m’n daily mixen daardoor ook vol country.

Ik ken verder niet zo veel specifieke nummers of artiesten, als ik iets te goed ken, kan ik er niet meer op studeren.

4 likes

Schijnbaar heb ik water voor een huishouden van 4 personen gebruikt ipv 1. Ik moet stoppen met mijn lange douche sessies.

2 likes

Wanneer je in de recreatie werkt en bij aankomst ziet dat er een camera in je huisje geplaatst is, met zicht op alle leefruimtes. Zo vies…

Dus afgeplakt en morgen verhaal halen bij de eigenaar

Ja, geen idee. Normaal google ik ook eerst even van tevoren of mijn impulsieve ideeën wel veilig zijn, maar deze heb ik uit frustratie bijna zonder na te denken in de magnetron gemikt tot ik een knal hoorde :joy: Geen zachtgekookte eitjes voor mij voorlopig… :woman_shrugging:t5:

1 like

In het huisje waar jij verblijft?! Heeel naar. Goed dat je het zag zeg!

Ah, haha, voor zo ver ik weet, ontploffen eieren altijd in de microgolf. Dat zei m’n moeder toch altijd, ik heb het nooit geprobeerd :laughing:. Blijven volhouden, ooit zal het lukken.

1 like

Aaah, klinkt goed! Dat zal voor morgen zijn!

1 like

Dat mag toch niet? Ook goed dat je het op tijd ontdekt hebt!

omg ik ga me hier volgend jaar voor aanmelden :joy:

ben je eigenlijk van plan om in roskilde of kopenhagen the gaan wonen?

1 like

Ja denk je? Ik weet niet wat voor studieachtergrond je verder hebt maar er werd bij mij wel echt benadrukt dat ze juist mensen vanuit allerlei richtingen zoeken - meeste aanmeldingen komen namelijk van architectuur studenten ze willen daar geen meerderheid van haha.

Maar kamer vinden is inderdaad pittig, ook omdat je sowieso een semester naar ofwel Malmö ofwel Tromsø moet haha

O wow! Ik vind dit echt heel heftig. Je kan hier ook de politie voor bellen toch? Dat zou ik gelijk doen denk ik

1 like

Ohhhh ja frustrerend zo! Maar pm me graag haha ((:

1 like

Ik vind ElineRosina een fijne webshop (goede klantenservice ook) met mooie kleine oorbellen

1 like

Super leuk! Ik heb een Deense vriend dus als je nog vragen hebt, let me know. Hij heeft in Roskilde gewoond en rade deze website aan: Findbolig.nu

1 like

Ik wilde 2 uur geleden al gaan slapen… en waar lig ik… op de bank :woman_shrugging:t5::woman_facepalming:t5:

Heb net chocolademousse gemaakt van avocado voor mijn ontbijt morgen en dacht echt dat het zo’n smerig hipsterig iets zou zijn (als in: ziet er leuk uit maar smaakt naar krant).Maar het is oprecht super lekker! Heb het maar snel in de koelkast gezet anders vreet ik het nu al op.

5 likes

Waarschijnlijk te laat, maar ik geloof dat die beschrijvingen in het opleidings en examen regelement zouden moeten staan. (En soms ook bij het diploma supplement een overzicht van de kennis.)

Klinkt erg leuk een master op verschillende plekken!