I feel you. Heel mijn ritme is weg, viel vannacht ook pas na 4u in slaap. Gelukkig kan ik morgen wel uitslapen.
Vraag angst spinnen
Mijn spinnenangst wordt echt steeds erger. Er was een spin in mijn slaapkamer en heb mijn angst wel overwonnen door hem dood te maken maar durf niet meer te slapen, licht is vol aan, ben aan het zweten, huilen en hyperventileren. Godver ik wou dat ik het niet eng vond maar kan het niet helpen iemand de oplossing?
Heb geen tip maar ik weet wel hoe je je voelt nu. Ik zou even proberen om een serie te kijken oid om op andere gedachten te komen. Of even lekker douchen ofzo
Oh wat rot! Ik kan nu wel van alles bedenken om te zeggen (ze zijn banger voor jou, ze kunnen je in principe niks maken, dat soort dingen) maar gok dat je die al vaak zat hebt gehoord en weet niet of je daar wat mee opschiet… Maar heb je voor nu iemand om misschien even mee te appen/bellen om je weer rustig te krijgen zodat je straks hopelijk toch in slaap kan vallen? Of inderdaad proberen om iets van afleiding te zoeken zoals @Karl_Lagerfeld zegt!
En ook @Karl_Lagerfeld bedankt voor jullie reactie, ik ben nu een filmpje aan het kijken. Denk dat ik zo wel met een nachtlampje aan kan slapen.
Als mijn vriend er is kan ik het beter van me afzetten maar die slaapt nu thuis. Ik moet er wel wat mee denk ik maar hoe…
Ik vind het zo lekker soms als ik in mijn hoofd een dag voorloop, bijvoorbeeld zoals vandaag dat ik steeds denk dat het donderdag was. Het voelt dan alsof ik een extra bonus dag heb, extra ademruimte haha.
Ik erger me er echt aan dat ik zo slecht ben in uitslapen. Om 8 uur wakker is ook oké.
Maar goed, niet klagen want ik heb ook een chille dag in het vooruitzicht. Lekker bootje varen met m’n vriend
Vandaag komt de glaszetter om wat enkele glas raampjes te vervangen.
Hij komt al om 8.30.
Op mijn vrije dag.
Oh Chris Stapleton is echt fantastisch! Tennessee Whiskey is m’n favoriete nummer en A Simple Song is ook mooi! Verder luister ik ook heel veel slechte country zoals Josh Turner haha dat gaat echt alleen maar over de standaard cowboythema’s😂 bier whiskey en cowboyboots en enzo. Toch jammer dat het in Nederland niet zoveel geluisterd wordt. Of dat idee heb ik ten minste.
Weet iemand of de H&M vandaag open is?
Oh vet, drie verschillende landen. Ga voor je duimen dat je toegelaten wordt!
Er staat iemand te springtouwen. Voor het raam. Sinds 07:15. ROT OPPPP fakking irritante kutlul met je klerespringtouw
Misschien het beste om even te checken op de H&M site zelf, met dit soort dagen vertrouw ik google tijden nooit zo
Aan de ene kant vind ik het ook altijd vervelend om vroeg wakker te zijn, andere kant heb je wel meer aan je dag! Geniet van de zon allemaal <3
Wat rot dat je zo bang bent. Mijn broertje was heel erg bang voor wespen en die heeft een paar EMDR sessies gehad bij een psycholoog en is er helemaal vanaf nu. Er zijn wel opties voor dus!
Die kakkerlak schoot snel weg toen ik m’n raam verder open deed zodat ik m’n hoofd eruit kon steken maar als hij er morgen weer is krijgt hij de wind van voren.
Ik heb mijn rijbewijs dertien jaar en val ook nog wel eens stil bij het stoplicht - maar vergeleken met eerder bijna nooit meer, want je voelt de auto waar je het meest in rijdt steeds beter aan - en moet nog steeds 50% van de tijd meerdere keren steken bij het parkeren. Als dit het ergste is wat je tijdens je eerste autorit hebt gedaan, word je een topchauffeur. Ik heb bij mijn eerste rit een speeltoestel geramd
Nou ben aan de wandel hoor, moet alleen kei nodig plassen en er zijn al tering veel hardlopers.
Edit: en zoveel vissers?!
Ohh dat is zo rot! Wel grappig dat het bij jou zo druk is. Ik heb ook net gewandeld en heb op een paar auto’s en 1 fietser niemand gezien haha.
Het meer hier is wel echt populair om te wandelen etc! Andere route was misschien rustiger geweest. Had liever nog vroeger gewandeld maar dit is al een hele overwinning #lui
Oh dat zal het zijn haha. Ik liep gewoon in een woonwijk . Nou ik vind het ook al vroeg om te wandelen hoor, goed bezig!