Wat is er met het Strak in je zwempak topic gebeurd?
Sorry helemaal gemist
De glaszetter heeft drie kleine raampjes tot 1 grote gemaakt.
Hij moest wat eruit zagen, goedemorgen buren!
Maar wat een licht ineens zonder die suportbalken overal
Omg naar aanleiding van dit bericht ging ik ook kijken op mijn rekening en zag ik ook dat ik vakantiegeld en salaris heb gekregen. Yesssss I feel so fucking RICH (wel maar tijdelijk helaas)
Bedankt, maar hij zegt bij mij dat die pagina niet bestaat of privĆ© isā¦
Hij is members only zie ik nu, misschien voldoe je nog niet aan de voorwaarden om die topics te mogen bekijken?
Deze is nu niet meer beschikbaar ofwel?
Ik ben een vrijstelling aan het aanvragen voor minor en moet daarbij certificaat en cijferlijst van vorige minor inleveren. Die heb ik opgezocht in mijn mail en wonderbaarlijk gevonden en nu heb ik flashbacks naar mān studententijd het was zo leuk, beetje studeren aan de uni, beetje zuipen, beetje chillen met huisgenoten. Ik mis dat wel, zoān gevoel van: ze maken me toch niks. En je super volwassen voelen maar dat echt nog niet zijn. Lekker veel verkeerde keuzes maken want de consequenties waren toch wel te overzien. Niks boeide, alles chill
Je kunt ze hier terugkijken! https://m.facebook.com/VisitFaroeIslands/?tsid=0.23926620894394568&source=result
En volgende week is het weer live
Super toffe master en gefeliciteerd met je beurs! Als je in cph een kamer wilt is dit misschien wel iets; https://cphvillage.com/villages de village in vesterbro wordt in augustus opgeleverd en aanmeldingen gaan volgensmij binnenkort open.
Ja ik wilde vandaag in de ochtend ff vroeg beginnen met werken en dan smiddags lekker van de zon genieten. En ik ben net pas wakker
Ja ik woon (woonde helaas nu ) in het dorp in Refshaleoen en het is idd fantastisch. Als buitenlander maak je sowieso best veel kans heb ik het idee! Als je wilt kan je mij ook een berichtje sturen als je zeker weet dat je erheen gaat dan kan ik aan mān vrienden in cph rondvragen of ze een kamer hebben/weten.
Ik wil ergens wandelen, maar weet niet waar . Heb nu een leuke route bij de kust gezien, maar daar gaan al die Amsterdammers wrs ook heen
Ik heb al 8 jaar mijn rijbewijs maar laat de motor minstens een keer per week afslaan. Dont worry, haha. Het gebeurt iedereen wel. Ohja en het is me gister voor het eerst gelukt om in 1 keer goed te file parkeren.
Als ik dit soort dingen lees of gewoon typisch studentikoze dingen zie gebeuren, ben ik tegenwoordig een beetje jaloers. Dat ik toen ontzettend serieus was en vooral hard werkte, voor andere zorgde en amper genoot. Dus mensen neem het er lekker van als je studeert.
Al studeer ik nu weer maar dat is wederom niet vergelijkbaar met het echtvve studentenleven
Las gisteren iets terug wat ik eerder dit jaar had geschreven. Dat ik na mijn 3e keer afstuderen een tijd zorgeloos zou gaan reizen komt dat er nu weer niet van.
Hahaha, moet nog steeds de magnetron poetsen. Was er gisteren zo klaar mee toen dat ei ontplofte. Maar ik ga vandaag nog een poging wagen! Het gaat lukken, kosten wat het kost!
@Monstertruck oeh, ik ga zoeken. Is dat een eierkoker ofzo?
Ik zou in juni op vrijgezellenfeest gaan met Duitsers naar het buitenland. Dus dit was extreem goed georganiseerd. We zijn nu bezig met de annulering van onze vluchten, maar ik heb gewoon nergens een bevestiging van mijn vlucht niet in de mail, geen rekeningafschrift. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon niet geboekt heb?? Echt super vreemd, want ik was overtuigd van wel en heb gewoon mijn vlucht gegeven doorgeven aan de rest⦠Maar goed dan dat het niet doorgaat, hahah
Haha wow stel dat alles door was gegaan en dat je daar was achtergekomen op het moment dat je op het vliegveld stond
https://qmusic.nl/acties/domien-presenteert-de-kruidnoten-thuisverkiezing
Mag het eerst ff zomer worden aub
Ja
Ik moet wel zeggen dat ik al eerder opzoek was naar die bevestigingsmail, maar door corona liet ik het er maar bij. ik durf dit ook niet aan de rest van de groep door te geven, zal wel zeggen dat ik een refund heb gekregen