Hahahaha wtf. Waarom zou iemand dat doen
Ik heb dit elke keer als we veranderen van auto, hahah. Blijft toch wennen elke keer!
Geniet van je nieuwe auto!
Haha ja ik kijk eigenlijk niet meer echt op bij dingen wat hij post. Zân slaapkamer (of hij zit altijd in hetzelfde hotel) ziet er ook echt uit wat wordt gebruikt in een hiphop clip ofzo waar hij dan op zân huge bed zit met al zân âbitchesâ om hem heen champagne te poppen
.
Zoooo, flinke uitbarsting van mijn vriend net. Conclusie: hij is klaar met thuis blijven. Was niet naar mij gericht, maar gewoon balen van de situatie.
Hij wordt er niet gezelliger op 
Hahaha! Of zoân aflevering van MTV Cribs. âThis is where the magic happensâ. 
Hè dat is balen. Kun je niet buiten aan je scriptie werken? En anders alle ramen en deuren openzetten voor het buitengebied
Succes!!
Zo leuk! Ik had kaartjes voor Brad Paisley in juli, maar it giet niet oan helaas.
Semi-biecht lol, ik ben allerlei âTikTokâ-liedjes in mijn afspeellijst aan het zetten. Zitten zoveel leuke liedjes tussen en bij de meeste heb ik al een positieve associatie omdat ik er een grappige TikTok mee heb gezien!!
Eerste keer dat ik mân hooikoorts echt voel dit jaar. Bahhh, ik sluit mezelf vandaag maar weer op met alle ramen potdicht.
Me favo
Dit is mijn favo bananenlied
Sorry Gwen Stefani en de Boswachters.
Eigenlijk best veel bananenbangers.
Als je zoekt op Tiktok playlist vind je die ene waar ik dingen uit haal op Spotify! En ja het is echt heeel verschrikkelijk verslavend
Gisteren een uur gespendeerd aan filmpjes van een Australische kustwacht met drone die allemaal namen geeft aan roggen en zeeleeuwen. Maar die zijn ook op instagram te vinden, @dronesharkapp
Heb hetzelfdeâŚ
Ik kreeg gister op straat een compliment over mn jurk. Vind dat zo leuk als mensen dat gewoon doen. Doe t zelf ook vaak. Maar nu wil ik echt wonen in mn jurk haha.
Ik wilde ff een tour gaan maken langs 8 kringloopwinkels vandaag maar ze waren natuurlijk allemaal dicht lol lol. Dus ik was snel weer thuis. Wat zal ik nu eens gaan doen met mijn dag
Het is echt super super druk in het park en er is nu handhaving en dit is echt een soap.
Hahah die insta filter met die agent is zo grappig bij je story 

Altijd als ik handhaving zie denk ik âHeyyy de playmobiel politieâ. Bram krikkes schuld!
Ik ben ergens heen gereden om daar ene wandeling te doen, maar de hond heeft het er heel moeilijk mee, dus nu ben ik omgekeerd
lijkt me best leuke wandeling, maar ook veel over wegen dus volgende week zonder hond
Nu chillen we langs het water met allemaal bootjes
kennen jullie gold van Spandau Ballet?
Gold- Spandeau Ballet
is het
'âalways believe in, âcause you are gold.ââ
of
'âalways believinâ, 'cause you are gold.