Wat je even kwijt wil #37

Éindelijk heeft de AH app de functie dat hij direct laat zien wat je boodschappen gaan kosten. Ik gebruik die app als mijn boodschappenlijstje en normaal rekende ik het zelf uit. Zó chill dit! :grin::grin:

14 likes

Oh beter!!

1 like

Vanavond bbq’en, nu al zin in :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Onze avonddiensten gaan nu weer door, dus ik werk m vandaag. Voelt zo raar, zo’n omgekeerde dag. Net gewandeld en zo nog yoga doen, dan ben ik klaar voor mn werkdag :rofl:

Iemand in m’n applijst plaatst geregeld status updates en ook status updates dat hij in bed ligt en dan maakt hij een foto van z’n plafond wat echt vol spiegels hangt en dan zie je hem halfnaakt in bed liggen in het spiegelbeeld.

:neutral_face:

14 likes

Ugh ik heb de eerste muggenbulten alweer gespot op mijn lijf. Hoera.

1 like

Hier ook wat bemoediging, mijn ervaring is dat je je steeds zekerder gaat voelen in de auto. Ik heb iets van 7 jaar mijn rijbewijs maar bij mij slaat de auto ook nog wel eens af hoor, heel zelden neem ik ook nog wel eens eens een stoepje mee, of het inparkeren lukt ineens niet meer. Lach mezelf dan altijd uit en zeg hardop: lolllll heb je je rijbewijs nou of wat. Zolang je geen gevaarlijke situaties creëert op de weg is er niks aan de hand, gewoon lekker blijven oefenen!

2 likes

@Peachpuff @Westwood @dodecavia Super bedankt voor het delen van jullie verhaal! Heb nu ieder geval het gevoel dat ik niet de enige ben met dit soort fouten en dat het wel goed komt als ik blijf oefenen. En dat blijf ik ook zeker doen! Nogmaals bedankt :heart:

5 likes

Hahahaha wtf. Waarom zou iemand dat doen

1 like

Ik heb dit elke keer als we veranderen van auto, hahah. Blijft toch wennen elke keer!

Geniet van je nieuwe auto!

2 likes

Haha ja ik kijk eigenlijk niet meer echt op bij dingen wat hij post. Z’n slaapkamer (of hij zit altijd in hetzelfde hotel) ziet er ook echt uit wat wordt gebruikt in een hiphop clip ofzo waar hij dan op z’n huge bed zit met al z’n “bitches” om hem heen champagne te poppen :champagne:.

Zoooo, flinke uitbarsting van mijn vriend net. Conclusie: hij is klaar met thuis blijven. Was niet naar mij gericht, maar gewoon balen van de situatie.
Hij wordt er niet gezelliger op :sweat_smile:

Hahaha! Of zo’n aflevering van MTV Cribs. “This is where the magic happens”. :joy:

2 likes

Hè dat is balen. Kun je niet buiten aan je scriptie werken? En anders alle ramen en deuren openzetten voor het buitengebied :smile: Succes!!

Zo leuk! Ik had kaartjes voor Brad Paisley in juli, maar it giet niet oan helaas.

1 like

Semi-biecht lol, ik ben allerlei “TikTok”-liedjes in mijn afspeellijst aan het zetten. Zitten zoveel leuke liedjes tussen en bij de meeste heb ik al een positieve associatie omdat ik er een grappige TikTok mee heb gezien!!

5 likes

Eerste keer dat ik m’n hooikoorts echt voel dit jaar. Bahhh, ik sluit mezelf vandaag maar weer op met alle ramen potdicht.

Me favo

2 likes

Dit is mijn favo bananenlied

Sorry Gwen Stefani en de Boswachters.

Eigenlijk best veel bananenbangers.

6 likes

Als je zoekt op Tiktok playlist vind je die ene waar ik dingen uit haal op Spotify! En ja het is echt heeel verschrikkelijk verslavend :joy: Gisteren een uur gespendeerd aan filmpjes van een Australische kustwacht met drone die allemaal namen geeft aan roggen en zeeleeuwen. Maar die zijn ook op instagram te vinden, @dronesharkapp

3 likes