Hahahaha nee vaak staan er verschillende dingen op verschillende songtexten sites.
google was inderdaad niet heel consequent
ik denk ik gooi hem er ff in.
@Pantalones thanks ik vermoedde dat ook!
@vitaminewater @Vaiana
Jaa echt bizar! We moeten de eigenaar nog aanspreken, maar die vlucht steeds als we hem zien lol, er staan ook muizenvallen met kaas in huis
ik geef een update als ik de baas in de kraag heb gevat
Hahaha ja zeggen wij ook altijd
Ik ben al de hele week keihard aan het werk en hele lange studiedagen aan het maken waardoor ik voor op schema lig, dus nu ga ik lekker de ZON in met een boek!
Heb vandaag kant en klare tzaziki gegeten⦠niet te nassen nou joe joe
HĆ© het is feest 
Heb je het dan niet misschien met een creditcard gekocht? (Dat het later wordt afgeschreven. Soms gaat dat eens per kwartaal toch). Als je echt zegt gegevens te hebben doorgegeven aan iemand, dat is best een specifieke herinnering.
Gadverdamme man ik was door een vriendin overgehaald om die instagram ijskoffie te maken want had echt zin in ijskoffie en zij vond het heel lekker. WƔt een gore zooi man
Ik heb duidelijk de verkeerde dag uitgekozen om naar de supermarkt te gaan. Stervensdruk en veel uitverkocht. Kon geen witte chocola meer krijgen 
Een tijd geleden had ik het met vrienden over druipkaarsen en sindsdien wilde ik ze zo graag. Die dingen zijn pittig duur, maar nu vond ik ze voor ā¬2.-. Zo random, zo blij mee.
Oh echt hier was het juist heel rustig net! En lekker koel met de airco, hoogtepunt van mān dag. Maar heel Amsterdam had het vandaag ook te druk met in parken liggen en weggestuurd worden door de politie om in de supermarkt te zijn

Vriend is weg, ik heb de lekkerste salade uit de stad gehaald en ga zo heeeeeerlijk in mān eentje aan de wijn buiten mān salade eten.
Heb straks een ongemakkelijke video borrel dus kan nu alvast een wijntje gebruiken.
Ja, daar heb ik al gekeken, maar ook niet :(. Ik denk dus dat ik het wel heb uitgezocht, maar gewoon nooit betaald ofzo?
Jaa er zitten wel 1000 mensen dus grote kans
Ja! Die vlak achter de Praxis. Is wel een uurtje geleden dat ik er was denk ik dus weet niet hoe het nu is, maar toen was het heel goed te doen.
Ik was ook in Amsterdam, maar ik denk dat het (naast corona, want bloem etc. is al weken uitverkocht) ook komt door het suikerfeest dit weekend. En veel mensen hebben natuurlijk een vrije dag nu. De politie liep ook rond, omdat het druk was
Ik snap even niet wat rust in de supermarkt met het suikerfeest te maken heeft? Dan zou het toch juist drukker zijn zou je zeggen? Ik had zelf ook juist verwacht dat het wat drukker zou zijn omdat het een vrije dag is.
Ik had salade gepland voor het avond eten en een uur geleden dacht ik mm zal ik anders eten bestellen. Maar ik dacht zonde van het geld, valt vaak tegen. Dus toch maar mijn salade gemaakt en die is toch een partij lekker