Wat je even kwijt wil #37

Ohhh zo @Chan sorry ik begreep je verkeerd! Dacht dat het een verklaring was waarom het bij mij rustig was haha.

1 like

Hahaha nee, ik bedoelde het inderdaad in mijn supermarkt :joy:

1 like

Zo gek wat geuren kunnen doen. Ik heb dezelfde navulling gekocht voor zo’n Airwick als die ik had toen ik net de sleutels van dit huis had. Krijg er helemaal kriebels van in mijn buik :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik krijg bijna zin om die bekende bonnenschrijvende filter te spiegelen en dan op deze afbeelding te plakken. "Mevrouw denkt te kunnen schieten met een flamingo, dan schrijven wij even een bon op 1,5 m afstand.’

Tip voor volgende keer: nooit meer doen want dit soort dingen zijn helemaal kut. En anders vooraf laten overmaken want dan hoef je niet te leuren om je geld.

Ah pff, wat intens kut zeg! Waarom hebben die anderen dan ook niet allemaal een stukje afgestaan? Dan had je niet de helft hoeven weggeven. En voel je vooral niet bezwaard om die tikkies hoor!

Doet iemand de slimste mens-quiz van nu? Op fb?

Echt leuk is ‘ie. (Weet te weinig van vogels, helaas)

Me too!:frowning: en ik heb gemist waarom ze weg is.

2 likes

Ik had een hele leuke spaarpot voor m’n nichtje gekocht, een soort koekiemonster spaarpot. Nou is ze nog veel te jong om te begrijpen wat een spaarpot is. Ik kan haar niet zovaak zien en nu kreeg ik een video toegestuurd waarop ze dus die spaarpot ziet en dan geld van mijn vader krijgt om erin te stoppen. Haar reactie “waar kan die eruit?”. Ze snapt sparen nu al :laughing:

13 likes

Ik heb heel veel tattoos en ik ben elke keer nog steeds nerveus. Wordt het ontwerp wel mooi, staat het wel mooi op mijn lichaam? Het staat er wel voor altijd haha

3 likes

Heb 8 weken de slons uitgehangen en nu ik weer kan gaan dansen heb ik 3 outfits besteld , ga ik weer mn hakken dragen en lak ik nu mn nagels.
Flirt season is geopend.

21 likes

Woohoo de pubquiz die ik gemaakt had was een succes. Helaas gelijkstand, maar ach!

12 likes

Ik haat afwassen. En ik haat een vieze keuken.

7 likes

:thinking:
Klinkt erg GTST wel

5 likes

Of achter gesloten deuren :joy:

7 likes

Dit @HvO Ik ben inmiddels de tel kwijt, maar ben ook nog steeds zenuwachtig voor elke nieuwe tattoo

Oh maar echt, ik wil ook een Teddy. De naambord liefst ook, maar vriend lacht me telkens uit als ik die naam voor stel :weary:

1 like

Dit heb ik nodig! Waar heb jij ze gevonden in de action? Ben er vandaag nog geweest maar niet tegengekomen.

1 like

Dit is zó chill

1 like