Heb hetzelfde…
Ik kreeg gister op straat een compliment over mn jurk. Vind dat zo leuk als mensen dat gewoon doen. Doe t zelf ook vaak. Maar nu wil ik echt wonen in mn jurk haha.
Ik wilde ff een tour gaan maken langs 8 kringloopwinkels vandaag maar ze waren natuurlijk allemaal dicht lol lol. Dus ik was snel weer thuis. Wat zal ik nu eens gaan doen met mijn dag
Het is echt super super druk in het park en er is nu handhaving en dit is echt een soap.
Hahah die insta filter met die agent is zo grappig bij je story
Altijd als ik handhaving zie denk ik “Heyyy de playmobiel politie”. Bram krikkes schuld!
Ik ben ergens heen gereden om daar ene wandeling te doen, maar de hond heeft het er heel moeilijk mee, dus nu ben ik omgekeerd lijkt me best leuke wandeling, maar ook veel over wegen dus volgende week zonder hond
Nu chillen we langs het water met allemaal bootjes
kennen jullie gold van Spandau Ballet?
Gold- Spandeau Ballet
is het
'‘always believe in, ‘cause you are gold.’’
of
'‘always believin’, 'cause you are gold.
Dit lijkt me bij uitstek iets wat je kunt googelen
Hahahaha nee vaak staan er verschillende dingen op verschillende songtexten sites.
google was inderdaad niet heel consequent ik denk ik gooi hem er ff in.
@Pantalones thanks ik vermoedde dat ook!
@vitaminewater @Vaiana
Jaa echt bizar! We moeten de eigenaar nog aanspreken, maar die vlucht steeds als we hem zien lol, er staan ook muizenvallen met kaas in huis ik geef een update als ik de baas in de kraag heb gevat
Hahaha ja zeggen wij ook altijd
Ik ben al de hele week keihard aan het werk en hele lange studiedagen aan het maken waardoor ik voor op schema lig, dus nu ga ik lekker de ZON in met een boek!
Heb vandaag kant en klare tzaziki gegeten… niet te nassen nou joe joe
Hé het is feest
Heb je het dan niet misschien met een creditcard gekocht? (Dat het later wordt afgeschreven. Soms gaat dat eens per kwartaal toch). Als je echt zegt gegevens te hebben doorgegeven aan iemand, dat is best een specifieke herinnering.
Gadverdamme man ik was door een vriendin overgehaald om die instagram ijskoffie te maken want had echt zin in ijskoffie en zij vond het heel lekker. Wát een gore zooi man
Ik heb duidelijk de verkeerde dag uitgekozen om naar de supermarkt te gaan. Stervensdruk en veel uitverkocht. Kon geen witte chocola meer krijgen
Een tijd geleden had ik het met vrienden over druipkaarsen en sindsdien wilde ik ze zo graag. Die dingen zijn pittig duur, maar nu vond ik ze voor €2.-. Zo random, zo blij mee.