Oh echt hier was het juist heel rustig net! En lekker koel met de airco, hoogtepunt van m’n dag. Maar heel Amsterdam had het vandaag ook te druk met in parken liggen en weggestuurd worden door de politie om in de supermarkt te zijn
Vriend is weg, ik heb de lekkerste salade uit de stad gehaald en ga zo heeeeeerlijk in m’n eentje aan de wijn buiten m’n salade eten.
Heb straks een ongemakkelijke video borrel dus kan nu alvast een wijntje gebruiken.
Ja, daar heb ik al gekeken, maar ook niet :(. Ik denk dus dat ik het wel heb uitgezocht, maar gewoon nooit betaald ofzo?
Jaa er zitten wel 1000 mensen dus grote kans
Ja! Die vlak achter de Praxis. Is wel een uurtje geleden dat ik er was denk ik dus weet niet hoe het nu is, maar toen was het heel goed te doen.
Ik was ook in Amsterdam, maar ik denk dat het (naast corona, want bloem etc. is al weken uitverkocht) ook komt door het suikerfeest dit weekend. En veel mensen hebben natuurlijk een vrije dag nu. De politie liep ook rond, omdat het druk was
Ik snap even niet wat rust in de supermarkt met het suikerfeest te maken heeft? Dan zou het toch juist drukker zijn zou je zeggen? Ik had zelf ook juist verwacht dat het wat drukker zou zijn omdat het een vrije dag is.
Ik had salade gepland voor het avond eten en een uur geleden dacht ik mm zal ik anders eten bestellen. Maar ik dacht zonde van het geld, valt vaak tegen. Dus toch maar mijn salade gemaakt en die is toch een partij lekker
Ohhh zo @Chan sorry ik begreep je verkeerd! Dacht dat het een verklaring was waarom het bij mij rustig was haha.
Hahaha nee, ik bedoelde het inderdaad in mijn supermarkt
Zo gek wat geuren kunnen doen. Ik heb dezelfde navulling gekocht voor zo’n Airwick als die ik had toen ik net de sleutels van dit huis had. Krijg er helemaal kriebels van in mijn buik
Ik krijg bijna zin om die bekende bonnenschrijvende filter te spiegelen en dan op deze afbeelding te plakken. "Mevrouw denkt te kunnen schieten met een flamingo, dan schrijven wij even een bon op 1,5 m afstand.’
Tip voor volgende keer: nooit meer doen want dit soort dingen zijn helemaal kut. En anders vooraf laten overmaken want dan hoef je niet te leuren om je geld.
Ah pff, wat intens kut zeg! Waarom hebben die anderen dan ook niet allemaal een stukje afgestaan? Dan had je niet de helft hoeven weggeven. En voel je vooral niet bezwaard om die tikkies hoor!
Doet iemand de slimste mens-quiz van nu? Op fb?
Echt leuk is ‘ie. (Weet te weinig van vogels, helaas)
Jaaa me too!
Me too! en ik heb gemist waarom ze weg is.
Ik had een hele leuke spaarpot voor m’n nichtje gekocht, een soort koekiemonster spaarpot. Nou is ze nog veel te jong om te begrijpen wat een spaarpot is. Ik kan haar niet zovaak zien en nu kreeg ik een video toegestuurd waarop ze dus die spaarpot ziet en dan geld van mijn vader krijgt om erin te stoppen. Haar reactie “waar kan die eruit?”. Ze snapt sparen nu al