Ik heb heel veel tattoos en ik ben elke keer nog steeds nerveus. Wordt het ontwerp wel mooi, staat het wel mooi op mijn lichaam? Het staat er wel voor altijd haha
Heb 8 weken de slons uitgehangen en nu ik weer kan gaan dansen heb ik 3 outfits besteld , ga ik weer mn hakken dragen en lak ik nu mn nagels.
Flirt season is geopend.
Woohoo de pubquiz die ik gemaakt had was een succes. Helaas gelijkstand, maar ach!
Ik haat afwassen. En ik haat een vieze keuken.
Klinkt erg GTST wel
Of achter gesloten deuren
Oh maar echt, ik wil ook een Teddy. De naambord liefst ook, maar vriend lacht me telkens uit als ik die naam voor stel
Dit heb ik nodig! Waar heb jij ze gevonden in de action? Ben er vandaag nog geweest maar niet tegengekomen.
Dit is zó chill
Wat was de uitspraak? Ik zat het ook te kijken maar ben gaan zappen en toen vergeten dat ik dat aan het kijken was
Ik weet niet hoe ik het doe maar ik heb mān voeten onder een donzen dekbed want ik heb ijskoude voeten.
Gadverdamme, ik had de achterdeur nog open staan maar de overburen hebben blijkbaar een vuurkorf aan. De hele benedenverdieping ruikt nu naar vieze rook
Hier ook maar dan tweede avond op rij een verbrande plastic meur. Zo aso want we zitten in een soort hofje dus iedereens achtertuin of balkon grenst aan elkaar waardoor die persoon nu alle omliggende buren dwingt om ramen en deuren dicht te doen want dit is niet gezond gewoon. Zag een andere buurman ook al zoeken wie deze debiel is.
Ik moet morgen een pasfoto voor mijn rijbewijs laten maken, maar bij de zaak die het dichtste bij is werkt zoān knappe man. Hoop echt dat hij morgen vrij is anders kun je waarschijnlijk op de zwart-wit foto op mijn rijbewijs zien dat ik zit te blozen.
Ok dit heb ik dus gisteren en vandaag gedaan, 80 km heen gefietst en vandaag weer 80 km terug
En het was zo lekker en het viel me zo erg mee?! Het was ook zulk prachtig weer natuurlijk dus ik ging in mān korte broek, scheuren door de polder op mān elektrische fiets, nu wil ik er ook 1!
Nu super voldaan en trots op mezelf aan een gin tonic en zo heerlijk slapen
Vriend is vandaag verhuisd. Op termijn zullen we hier gaan samenwonen. De buurman kwam net zelfgemaakte turkse hapjes over de schutting geven. Life is goood
Fuck was vergeten de lamp terug te hangen na het verven. Ben nu aan het midnight snacken in het donker.
@Vaiana haha omg beetje creepy dit maar ik moet voor morgen een pubquiz organiseren. Zou jij een paar vragen en antwoorden met mij willen delen? Tenzij het natuurlijk persoonlijke vragen waren, als je het okƩ vindt dat wil ik je wel even een PB sturen.
Wat vind jij ervan? Ik vind het heel raar dat je strafvermindering kunt krijgen als je zegt dat je niet van een wet afweet. Dat principeā¦
Op zich in dit geval snap ik het ergens omdat het niet bij iedereen bekend is en omdat het een āzelfverdedigingsietsā is⦠maar bijv āik weet niet dat ik mijn buurvrouw niet mag vermoorden als ze lawaai maaktā dat gaat toch ook niet op?