Wat je even kwijt wil #37

Snap ik :-1: En als je dan in bed gaat liggen lig je onbewust toch op hem te wachten ofzo waardoor je dan moeilijk slaapt.
Ik hoop dat hij gauw thuis komt en dat je zo toch lekker kunt slapen!

1 like

Wat fijn dat het nu lekker koel is buiten, gelijk alles opengezet.

Gatver ik werd vannacht om half 4 wakker, helemaal bezweet en warm en paniekerig, echt leuk zo’n gebroken nacht

Oeh fijn! En dan lekker rustig alles indelen en inruimen.

1 like

Het was best een persoonlijke quiz voor mensen die mij kenden, maar ik kan je wel inspiratie geven!
Ik had een ronde waarbij ik foto’s van vrouwen met traditionele kleding liet zien en dan moesten de mensen raden uit welk land ze kwamen.
Er was een ronde met films die ik leuk vond waarbij ik maar een klein stukje van de poster liet zien.
Een ronde waarbij liedjes aan de hand van slechte idols audities geraden moesten worden. Dat filmpje en de antwoorden kan ik wel sturen als je wilt
Een ronde met foto’s van rages
En een ronde met foto’s van steden waar evenementen werden afgelast.

13 likes

Mag ik alweer naar bed? Heb het gevoel dat ik helemaal niet heb geslapen :tired_face: En voelt trouwens ook als een maandag vandaag

2 likes

Ohh ik zou dit ook heel rot vinden haha, herken dat gevoel helemaal!

1 like

Oh “gelukkig” dat het herkenbaar is haha. Ik voel me zo aanstellerig maar ik voel me er al de hele ochtend heel rot over.

O zo nice nu al vakantie geld gekregen ipv maandag.

6 likes

Aaahw herkenbaar hoor! Ik zit gelukkig wel in een leuk team maar mag nog niet naar kantoor :cry:

1 like

Ik hoor net dat mijn lievelingscollega een andere baan heeft. Voor haar echt heel leuk, maar ze was echt mijn mattie :frown: met de rest heb ik niet zo’n klik als ik met haar heb

2 likes

Haha ik las het woord ‘met’ niet dus ik dacht zozo wat een fitte konijnen!

19 likes

Het viel mij ook op vanochtend toen ik langs het strand liep. Vraag me dan echt af hoe er zoveel mensen zo slecht opgevoed zijn (kritiekpuntje: iets meer vuilnisbakken zouden daar ook wel welkom zijn)

1 like

ik ben gister zo erg verbrand op m’n rug dat ik nu geen bh aan kan omdat de bandjes teveel pijn doen :sob: heb nu meer een triangel bikini aan, gelijk zoveel beter

Haha dit artikel, het verwoordt mijn liefde voor hypmeraches echt goed

28 likes

Waarom wil die klote chromecast niet verbinden tijdens installeren :rage:

Zou ik ook doen hoor. Wij hebben in ons team gelukkig de afspraak dat er maximaal 5 mensen mogen zijn en je kenbaar maakt dat je naar kantoor gaat via een bestand. Is die lijst vol, dan mag je naar kantoor maar mag je niet in de kamers van ons team zitten. Daardoor kan je gewoon met mensen afspreken om naar kantoor te gaan. Genoeg collega’s die ik eeeeecht niet mis en als die op de lijst staan ik ook weinig zin heb om te gaan :joy:

3 likes

ik hou van vogels maar ik vind het toch iets minder dat twee schreeuwende eksters een nest net naast m’n raam aan t bouwen zijn

3 likes

Grensovergang vind ik in deze tijd best stressvol, maar de politieagent aan de grens vroeg of ik wel voldoende was voorbereid op m’n examen en wenste me succes. Hih, kan niet misgaan nu.

18 likes

Er is hier de hele dag een klusjesman bezig en ik word zo sociaal ongemakkelijk daarvan. Koffie heb ik al een paar keer aangeboden, maar het is ondertussen 14:00 en ik heb hongerrrrr. Maar moet ik hem dan ook een tosti ofzo aanbieden?? Het voelt zo raar om zelf uitgebreid te lunchen en hem te laten ploeteren met alleen een koffietje. Maar zelf neem ik ook altijd een lunchtrommeltje mee naar werk, verwacht ook niet dat m’n baas m’n boterhammen voor me smeert. En ik moet poepen, maar hij is sowieso nog wel tot 17:00 bezig. Pff wat een ongemakkelijkheid allemaal.

12 likes