Wat je even kwijt wil #37

Hij heeft waarschijnlijk zelf lunch bij zich, maar een tosti of gebruik van het tosti-apparaat ofzo aanbieden is wel aardig. Mijn vader werkt ook soms bij mensen thuis en die wordt er altijd heel blij van als ie een kop soep ofzo krijgt aangeboden. (Tldr moet niet kan wel)

7 likes

Net gevraagd en hij wil wel een tosti. Pff gelukkig nu durf ik eindelijk ook wat te eten.

13 likes

:rofl::rofl::rofl: Dat was met mijn eindexamens ook zo, hele maand van blokken en de examens zelf hittegolf, 1e dag vakantie begon regenseizoen.

5 likes

Wordt het wel minder druk en worden er minder mensen besmet.
Elk nadeel heb z’n voordeel :+1:

14 likes

ik ben voor het eerst sinds 2 jaar maar weer eens aan het solliciteren en vind het na ā€œdear sir/madam, i wish to apply forā€ schrijven al s t r e s s v o l

13 likes

Pff de tijd van tweedaagse katers is denk ik officieel aangebroken, en ik wilde nog wel productief zijn vandaag :pensive:

2 likes

Er kwam net een jongen aangelopen in een pak met een rood matje in zijn hand, net voordat hij dat matje op de grond wilde leggen besefte hij dat hij bij het verkeerde huis was en liep naar de buren. Bij de buren legde hij het matje op de grond, ging er op staan en deed een rode clownsneus op. Is hij van cliniclowns! Volgens mij is mijn buurmeisje geestelijk gehandicapt dus super leuk voor haar dat hij langs komt, maar ik had echt zo hard gelachen als die jongen bij ons aanbelde met z’n rode neus op. :joy:

54 likes

kijken hier nog meer mensen naar James Hoffman op YT (koffieguy), ik vind het zo fascinerend dat hij echt alles van 20-50 jaar kan zijn hahaha

3 likes

Ja! Love hem. En zo gek inderdaad, echt niet aan die man af te zien hoe oud hij is

1 like

ik weiger het ook op te zoeken want dat zou m’n fascinatie breken denk ik

1 like

Ik heb het in de comments gezien :frowning: maar zal niet spoilen

1 like

Er is vandaag iemand met een elektrische beitel zijn beton aan het weg halen en man wat maakt dat een herrie. Ik mag er eigenlijk niet over klagen want is op een redelijke tijd (half 10) begonnen en het moet ook gebeuren. Maar ik erger me er zo ontzettend aan dat ik hierdoor zo niet productief ben :joy: en het geluid door merg en been gaat haha

Ik vind barbecue lucht normaal gesproken best wel lekker, zo’n houtskolenlucht maar dit is echt in korte tijd al de zoveelste keer dat ik het ruik. Ik heb ook geen idee van welke buren het komt (ik weet niet eens wie de buren zijn) en van welke kant. Het badkamerraam kan ik niet eens meer open zetten. Wie in godsnaam gaat zovaak BBQen ook. Bah

3 likes

Het regent nu en ik heb het koud. Heb gelukkig geen jurkje aan maar geen jas bij me

Ja het is helemaal niet zo lekker weer vandaag? Hier is het ook al de hele dag grijs en nu vlalen er druppels… Ga vanavond ook bbqen dus hoop echt dat het hier nog even droog blijft haha

1 like

Ik heb vandaag een emotionele baaldag ( niets gebeurd maar voel mij gewoon bleh). Dus ik wou mijzelf trakteren op kapsalon.
Bestel ik rond 16.45 zodat het om 18.00 uur geleverd kan worden ,krijg ik na het bestellen een mail dat het pas om 18.30 geleverd wordt.

2 likes

ik heb hetzelfde idee hier. echt niks kan goed gaan op zo“n dag! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja en toch proberen we het , tegen beter weten in :wink:
Heb jij al besteld inmiddels?

Ugh, hier ook. Vind bbq soms best lekker ruiken, maar bij mijn buren is het meer een soort crematie met hele zwarte wolken. Heb net ook alles snel dicht moeten doen

5 likes

Ik wou dat ik gewoon kan knallen met alle projectjes op de computer die ik moet doen in plaats van al na een uur al uitgeput zijn

He een taartpunt :eyes:

6 likes