Zooooo ik ben teringbrak, hele dag in bed en op de bank. Not bueno.
Aaaah mān vriend was vandaag vrij dus ik ben lekker de hele dag naar kantoor geweest met mān oude hond, heeft ze ff een dagje vrij van de puber bulldog. Was een groot succes en we hebben hard zitten brainstormen, wat een fijne productieve dag!
Toen ik thuiskwam zei mān vriend dat hij een afwasmachine heeft gekocht en die komt morgen al omggggg zo blij! Zat hier gister geloof ik nog te bitchen over de hoeveelheid afwas die hij produceert.
Hahaha succes met die onderbroek hoog te houden!!!
Ik zit in een fantastische B&B waar we ook een welkomsdrankje kregen. Kreeg dus ongeveer een halve liter wijn in mijn glas (not that Iām complaining). Alleen verwacht ik nu de hele tijd dat omroep Max zo met een camera voor mijn snufferd staat met de vraag of ik nog een haakje in de douche mis en om de inhoud van mijn envelop te tellen.
Jazeker, en een douchemat en een spiegel waarin ik mijn outfit kan checken.
Ik ben zooooo moe. Vanmiddag 2,5 uur geslapen maar zou zo terug naar bed kunnen.
Gvrdmm ineens zijn er allemaal fotoās en fotoalbums weg van mijn telefoon??? Las op internet dat mijn SD kaart waarschijnlijk kapot is dan, irritant. Hopelijk kan ik de fotoās er nog afhalen.
En het belangrijkste: is er zoān krukje om je koffer op uit te stallen?
Zelfs dat is er! En er staan overal calatheaās.
En als je hem in je laptop oid stopt? Zie je dan nog wel alles?
Dan is het compleet!
Ik heb van Bed & Breakfast dat zoān rekje voor je koffer is. Daarvoor had ik nooit een idee wat ik ermee moest 
Kan dat ie gewoon los zit
Had ik laatst ook toen ik de telefoon van een vriend liet vallen
schrok me toen ook kapot omdat zn achtergrond weg was en nadat we controleerden ook hele albums. Toen dat mini trayātje eruit gehaald en alles goed gelegd en weer in de telefoon geschoven. Alles was weer terug.
Die heeft helaas geen ingang voor een sdkaart en dacht dat ik nog een kaartlezer had maar alleen voor grote SDkaarten⦠stom dit! Thanks voor het meedenken.
Heb het al geprobeerd maar ga dat nog maar eens doen! Thanks 
Ik heb net eten afgehaald bij zo een schattig persoonlijk tentje. 1 van de eigenaren zie ik wel eens op een verjaardag van een vriendin.
Ze hebben zelfs een boodschap op de tas geschreven. Alleen nu is de patat echt hƩƩl donkerbruin en dat wil ik niet eten, maar doordat alles zo persoonlijk is durf ik niet te klagen 
Gewoon doen. Als je het beleefd zegt worden ze echt niet boos!
Mais bien sur!
Ja nu zeggen mijn vriendinnen allemaal dat het er juist lekker uitziet.
Om ben normaal juist heel erg van het klagen, maar ik zie me helemaal voor me hoe ze maar 3 bestellingen hebben vanavond en dan kunnen ze niet eens goed frituren
Misschien gewoon proberen? Bij onze snackbar was de patat vorige week ook extreem bruin (de week ervoor nog normaal), maar het smaakte nog prima.
Als het echt niet lekker is, kun je altijd nog āklagenā
Het gaat niet perse om de smaak, maar bij verbranding van zetmeelrijke producten komt een kankerverwekkende stof vrij(acrylarmide), daarom moet je het altijd goudgeel bakken en niet goudbruin!
Vanuit de āindustrieā wordt hier ook erg op gelet en nu kan ik het dus niet eten zonder te denken aan al die jaren die ik ermee verlies(overdreven maar you get it)