Ik hoor net dat mijn lievelingscollega een andere baan heeft. Voor haar echt heel leuk, maar ze was echt mijn mattie met de rest heb ik niet zo’n klik als ik met haar heb
Haha ik las het woord ‘met’ niet dus ik dacht zozo wat een fitte konijnen!
Het viel mij ook op vanochtend toen ik langs het strand liep. Vraag me dan echt af hoe er zoveel mensen zo slecht opgevoed zijn (kritiekpuntje: iets meer vuilnisbakken zouden daar ook wel welkom zijn)
ik ben gister zo erg verbrand op m’n rug dat ik nu geen bh aan kan omdat de bandjes teveel pijn doen heb nu meer een triangel bikini aan, gelijk zoveel beter
Haha dit artikel, het verwoordt mijn liefde voor hypmeraches echt goed
Waarom wil die klote chromecast niet verbinden tijdens installeren
Zou ik ook doen hoor. Wij hebben in ons team gelukkig de afspraak dat er maximaal 5 mensen mogen zijn en je kenbaar maakt dat je naar kantoor gaat via een bestand. Is die lijst vol, dan mag je naar kantoor maar mag je niet in de kamers van ons team zitten. Daardoor kan je gewoon met mensen afspreken om naar kantoor te gaan. Genoeg collega’s die ik eeeeecht niet mis en als die op de lijst staan ik ook weinig zin heb om te gaan
ik hou van vogels maar ik vind het toch iets minder dat twee schreeuwende eksters een nest net naast m’n raam aan t bouwen zijn
Grensovergang vind ik in deze tijd best stressvol, maar de politieagent aan de grens vroeg of ik wel voldoende was voorbereid op m’n examen en wenste me succes. Hih, kan niet misgaan nu.
Er is hier de hele dag een klusjesman bezig en ik word zo sociaal ongemakkelijk daarvan. Koffie heb ik al een paar keer aangeboden, maar het is ondertussen 14:00 en ik heb hongerrrrr. Maar moet ik hem dan ook een tosti ofzo aanbieden?? Het voelt zo raar om zelf uitgebreid te lunchen en hem te laten ploeteren met alleen een koffietje. Maar zelf neem ik ook altijd een lunchtrommeltje mee naar werk, verwacht ook niet dat m’n baas m’n boterhammen voor me smeert. En ik moet poepen, maar hij is sowieso nog wel tot 17:00 bezig. Pff wat een ongemakkelijkheid allemaal.
Hij heeft waarschijnlijk zelf lunch bij zich, maar een tosti of gebruik van het tosti-apparaat ofzo aanbieden is wel aardig. Mijn vader werkt ook soms bij mensen thuis en die wordt er altijd heel blij van als ie een kop soep ofzo krijgt aangeboden. (Tldr moet niet kan wel)
Net gevraagd en hij wil wel een tosti. Pff gelukkig nu durf ik eindelijk ook wat te eten.
Dat was met mijn eindexamens ook zo, hele maand van blokken en de examens zelf hittegolf, 1e dag vakantie begon regenseizoen.
Wordt het wel minder druk en worden er minder mensen besmet.
Elk nadeel heb z’n voordeel
ik ben voor het eerst sinds 2 jaar maar weer eens aan het solliciteren en vind het na “dear sir/madam, i wish to apply for” schrijven al s t r e s s v o l
Pff de tijd van tweedaagse katers is denk ik officieel aangebroken, en ik wilde nog wel productief zijn vandaag
Er kwam net een jongen aangelopen in een pak met een rood matje in zijn hand, net voordat hij dat matje op de grond wilde leggen besefte hij dat hij bij het verkeerde huis was en liep naar de buren. Bij de buren legde hij het matje op de grond, ging er op staan en deed een rode clownsneus op. Is hij van cliniclowns! Volgens mij is mijn buurmeisje geestelijk gehandicapt dus super leuk voor haar dat hij langs komt, maar ik had echt zo hard gelachen als die jongen bij ons aanbelde met z’n rode neus op.
kijken hier nog meer mensen naar James Hoffman op YT (koffieguy), ik vind het zo fascinerend dat hij echt alles van 20-50 jaar kan zijn hahaha
Ja! Love hem. En zo gek inderdaad, echt niet aan die man af te zien hoe oud hij is
ik weiger het ook op te zoeken want dat zou m’n fascinatie breken denk ik