Ik heb het in de comments gezien maar zal niet spoilen
Er is vandaag iemand met een elektrische beitel zijn beton aan het weg halen en man wat maakt dat een herrie. Ik mag er eigenlijk niet over klagen want is op een redelijke tijd (half 10) begonnen en het moet ook gebeuren. Maar ik erger me er zo ontzettend aan dat ik hierdoor zo niet productief ben en het geluid door merg en been gaat haha
Ik vind barbecue lucht normaal gesproken best wel lekker, zoān houtskolenlucht maar dit is echt in korte tijd al de zoveelste keer dat ik het ruik. Ik heb ook geen idee van welke buren het komt (ik weet niet eens wie de buren zijn) en van welke kant. Het badkamerraam kan ik niet eens meer open zetten. Wie in godsnaam gaat zovaak BBQen ook. Bah
Het regent nu en ik heb het koud. Heb gelukkig geen jurkje aan maar geen jas bij me
Ja het is helemaal niet zo lekker weer vandaag? Hier is het ook al de hele dag grijs en nu vlalen er druppels⦠Ga vanavond ook bbqen dus hoop echt dat het hier nog even droog blijft haha
Ik heb vandaag een emotionele baaldag ( niets gebeurd maar voel mij gewoon bleh). Dus ik wou mijzelf trakteren op kapsalon.
Bestel ik rond 16.45 zodat het om 18.00 uur geleverd kan worden ,krijg ik na het bestellen een mail dat het pas om 18.30 geleverd wordt.
ik heb hetzelfde idee hier. echt niks kan goed gaan op zo“n dag!
Ja en toch proberen we het , tegen beter weten in
Heb jij al besteld inmiddels?
Ugh, hier ook. Vind bbq soms best lekker ruiken, maar bij mijn buren is het meer een soort crematie met hele zwarte wolken. Heb net ook alles snel dicht moeten doen
Ik wou dat ik gewoon kan knallen met alle projectjes op de computer die ik moet doen in plaats van al na een uur al uitgeput zijn
He een taartpunt
Zooooo ik ben teringbrak, hele dag in bed en op de bank. Not bueno.
Aaaah mān vriend was vandaag vrij dus ik ben lekker de hele dag naar kantoor geweest met mān oude hond, heeft ze ff een dagje vrij van de puber bulldog. Was een groot succes en we hebben hard zitten brainstormen, wat een fijne productieve dag!
Toen ik thuiskwam zei mān vriend dat hij een afwasmachine heeft gekocht en die komt morgen al omggggg zo blij! Zat hier gister geloof ik nog te bitchen over de hoeveelheid afwas die hij produceert.
Hahaha succes met die onderbroek hoog te houden!!!
Ik zit in een fantastische B&B waar we ook een welkomsdrankje kregen. Kreeg dus ongeveer een halve liter wijn in mijn glas (not that Iām complaining). Alleen verwacht ik nu de hele tijd dat omroep Max zo met een camera voor mijn snufferd staat met de vraag of ik nog een haakje in de douche mis en om de inhoud van mijn envelop te tellen.
Jazeker, en een douchemat en een spiegel waarin ik mijn outfit kan checken.
Ik ben zooooo moe. Vanmiddag 2,5 uur geslapen maar zou zo terug naar bed kunnen.
Gvrdmm ineens zijn er allemaal fotoās en fotoalbums weg van mijn telefoon??? Las op internet dat mijn SD kaart waarschijnlijk kapot is dan, irritant. Hopelijk kan ik de fotoās er nog afhalen.
En het belangrijkste: is er zoān krukje om je koffer op uit te stallen?
Zelfs dat is er! En er staan overal calatheaās.
En als je hem in je laptop oid stopt? Zie je dan nog wel alles?