Wat je even kwijt wil #37

Het meisje waar ik een project mee moet doen doet echt niks, zo vervelend. Normaal trek ik dan mijn eigen plan en maak het alleen, maar nu zit ik even heel erg met psychische klachten en dat weet ze want ik heb het verteld ook al wilde ik dat niet zo, en alsnog doet ze niks. En nu komt alles op mij terecht en ik kan echt wel huilen :sob::sob: ik trek dit nu niet

Hey is dat nou G i r l

15 likes

Ik dacht het ook meteen!!

1 like

Ik was net aan het koken en ik gebruik nooit rode peper maar nu met Hellofresh dus wel. En ik moest denken aan een forummer die peper had gesneden en daarna dus in haar oog had gewreven en dat het heel hard brandde. Dus ik constant denken na het gesneden te hebben: ‘niet aan je ogen komen, niet aan je ogen komen’.
Na klaar te zijn met eten, zit ik nog wat te chillen en krijg ik jeuk in m’n ogen…
Raad eens wie net al roepend ‘oh nee oh nee oh nee’ naar de kraan is gelopen om haar oog te spoelen? :joy:

32 likes

Misschien ook ff vragen of het nachtlampje iets dichterbij het bed kan worden neergezet zodat je niet heeeeeelemaal je arm hoeft te strekken als je het licht wilt uitdoen. Gewoon een tip!
Love dat programma zo :joy:

3 likes

Om deze reden doe ik altijd handschoentjes aan als ik met pepers kook :joy:. Het is iets te vaak mis gegaan.

1 like

Kan niet wachten tot de zaterdagkrant morgen op de mat ligt. Vriend en ik hebben vorige week keihard lopen puzzelen om de scrypto op te lossen en morgen staat de uitslag in de krant. Kans zal waarschijnlijk klein zijn dat we de boekenbon winnen, maar he nieuwe ronde, nieuwe kansen.

17 likes

fvd twee maanden geleden: LOCKDOWN.!111!11 NU!111 #oprutte #neemcoronaserieus
fvd nu: STOP DE LOCKDOWN, anderhalve meter is onnodig

ah, love me some opportunisme

27 likes

Maar die patat eet je toch sowieso niet voor je gezondheid? Als het goed smaakt is er toch niet zoveel aan de hand

Maar gewoon iets vettige eten en dingen waarvan je weet dat er giftige stoffen in zitten is toch heel iets anders? :stuck_out_tongue:

Je mag het overdreven vinden, maar als mijn tosti verbrand is stuur ik hem ook gewoon terug naar de keuken hoor

5 likes

ja dit ook nog eens! en dan zelf stoer lopen doen met een integriteitscode en andere partijen aanvallen op praktijken gelijkend aan die van haga…

2 likes

Mijn vriend en ik waren wel best wel lang in de date fase en daarna noemden we elkaar wel al vriend en vriendin maar we wisten niet echt wanneer het officieel werd ofzo.
Vorige maand zijn we facebook official geworden dus heb ik vandaag maar een fles champagne gehaald voor ons 1 maand jubileum.
Vond hij wel heel leuk gelukkig. :grin:

19 likes

Wow ja! Ik moest van de week ook ineens denken aan Spaceshizzle/shuttle

5 likes

Juist bij een klein persoonlijk tentje gewoon even zeggen! Soms is het gewoon onwetendheid en dan is het alleen maar fijn als iemand met wat meer kennis in huis even uitlegt waarom iets niet kan!

Ik heb dit soort dingen bij m’n kokende mama’s ook wel eens als ze nog in opleiding zijn (we leiden op tot zelfstandig cateringkok) en ondanks dat we zo goed mogelijk controleren kan er altijd iets over het hoofd worden gezien. We hadden laatst een Surinaamse mama die zout gebruikt per kilo, we hadden wel getemperatuurd maar niet geproefd, daar kwam veel feedback op.
Dat is voor ons fijn, dan weten we dat we het gesprek weer even aan moeten gaan over zout en smaak.
Vriendelijk melden, als mensen ontevreden zijn maar niks zeggen, kunnen we het als bedrijf ook niet oplossen!

4 likes

Bedankt voor je reactie! Ja, het is ook om hen te helpen natuurlijk. Ik ga wel even kijken of ze op Instagram zitten en dan stuur ik een berichtje. Ik hoef ook geen geld terug ofzo, maar ik zou toch minder snel opnieuw bestellen

1 like

Ik las gisteren de tip dat je voordat je pepers gaat snijden het beste even je vingers met een beetje olie kan insmeren. De olie neemt de peper op en je wast het onder de kraan zo van je handen af.

7 likes

Volgende week ga ik uit huis ‘voor het echie.’ ik heb m’n hele studentijd op kamers gewoond en ook tijdje in het buitenland en had daar nul problemen mee, maar toch zie ik er een beetje tegen op om écht uit huis te gaan? Terwijl ik ook blij ben dat ik weer m’n eigen gang kan gaan na 3 maanden bij m’n ouders te wonen. Het voelt gewoon zo… Volwassen? Ook met m’n eerste echte volwassenbaan en het is iets waar ik to-taal geen zin in heb en alle verantwoordelijkheden en al het geregel er omheen. Beetje peter pan syndroom of zo.

3 likes

Yes, zelf m’n wc gefixt :ok_hand:
Stortbak lag er half af en bleef doorstromen

9 likes

Ik word helemaal gek. Er zijn twee feesten tegelijk aan de gang. Mijn directe buren en een paar huizen verderop. Alsof een soort harde muziek nog niet erg genoeg was. Ik wil gewoon slapen :persevere:

Mijn onderburen barbecuen dus letterlijk elke dag, dat begint zodra het boven de 15 graden is en eindigt ook pas als het kouder dan dat wordt…