Ik had die analoog maar vond het het geld niet waard. Je krijgt een hele map met 3 kopietjes en een zakje as.
Oh thanks! Dan wordt het digitaal dus
Is hier iemand met het beste recept voor pindasaus en wil je het met me delen?
Kokosmelk, pindakaas en beetje sambal in een pan. Dat is de pindasaus die mijn moeder altijd maakte bij Thaise saté.
Pindakaas met stukje, kokosmelk, beetje sambal badjak, zout, uipoeder, knoflookpoeder, paprikapoeder en ketjap
Hoeveelheden geen idee, ik proef tussendoor. Jummmmmm
Ik heb vandaag pindakaas, kokosmelk, knoflook, sojasaus, bruine âsuikerâ en sambal gegaan. Vond wel lekker maar niet fantastisch
Heb mijn vriend vanmiddag overgehaald om ook dominoâs te bestellen want ik wou zo graag een shake!
Eindstand; 2 large pizzaâs en een shake voor mij. Heb niet eens de helft van de pizza op dus morgen mee lunchen
Uitje en knoflook fruiten. Pindakaas en kokos melk erbij pleuren. En dan sambal naar smaak.
GADVER
Hahahha
Heb je gebeld? Hoe gaat het nu?
Ook jij bent gediskwalificeerd.
Dit zeg jij echt heel snel vind ik altijd ik vind de huisartsenpost op zondagavond niet echt hetzelfde als even bellen naar je eigen huisarts op dinsdagochtend
Onder mom van gezond eten heb ik een bonen brownie gemaakt. Maar ik heb een kleine hakmolen, geen keukenmachine, dus moest het in delen. Wat een gedoe, uur bezig geweest met alleen malen. Recept had ook niet echt vloeibaar ingredient erin dus beetje water erbij gedaan. Het is nu een soort deeg geworden. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.
Ik ging gister naar bed toen het nog licht was. Heerlijk. Misschien ga ik dat vandaag weer doen.
Ik heb zelf nog maar 1 keer in mijn leven gebeld want ik âdurfâ het zelf ook niet goed, maar als je Ă©cht zoveel buikpijn hebt, ja, daar zijn ze toch voor denk ik dan
Lief dat je t vraagt! Heb gebeld maar omdat ik geen koorts had moet ik morgen langs mn eigen huisarts. Mag wel dubbele ibu nemen, dus dat heb ik gedaan en dat haalt t scherpe randje er wel af. Hoop dat ze morgen meer kunnen doen
Ja vervelende situatie zo. Maar nu zit je ermee en dat is ook een naar gevoel⊠Misschien ligt het toch anders, wat ze je kan uitleggen.
Doet ie het inmiddels weer? Anders zou je dit kunnen proberen: alles loskoppelen (lader, eventuele usb apparaten) en de batterij eruit halen als dat kan. Hierna de aan/uitknop 20 seconden ingedrukt houden. Hierna batterij er weer in en weer aanzetten.