Wat je even kwijt wil #37

Ben nu net thuis en heb drie flessen wijn op vandaag.Zou vanavond koffie drinken bij een collega/vriendin en dat eindigt altijd in veels te veel wijn.En had voor ik naar haar toe ging al een fles op.Was ook de eerste keer sinds de quarantaine dat ik weer eens bij iemand op bezoek ging,echt genoten van deze avond.Nog even een sigaretje en dan moe maar voldaan naar bed.

8 likes

Waarom word ik nu wakker?

4 likes

Ik ben ook wakker geworden zonder duidelijke aanleiding, mega hooikoorts aanval wel dus val wsl niet terug in slaap :+1:t2:

1 like

:wave:

1 like

Ik ook al! Kat begon om 6 uur vrolijk te schreeuwen dat hij binnen is

3 likes

Ik word net ook al wakker zonder aanleiding
Ik ben geen uitslaper maar 6 uur is wel heel vroeg.

Stukje wandelen dan maar? Ik kan nu ook niet rustig meer blijven liggen

Ik heb gisteren alsnog een berichtje gestuurd en het bleek dat ze aan het experimenteren zijn met zelf patat snijden! Deze werd gewoon heel snel donker! Als ze de juiste aardappel hebben gevonden krijg ik van hun nog een bakje patat!

26 likes

Vanavond komt er een vriend eten, ik wilde geroosterde walnoot pasta maken maar hij heeft dus dodelijke noten allergie herinner ik me net :thumbsup: we zijn echt al 100 jaar bevriend en ik vergeet dit echt elke keer :cold_face: zo kut en onaardig haha

33 likes

hahah mijn gedachte ook

Ah gefeliciteerd met je neefje! Mijn neefje is nu 4 en het gaat zo snel, hij wordt al zo groot :sob: ‘gelukkig’ is zijn broertje pas 2 en komt nr 3 deze zomer. Ze zijn hier vaak en het zijn echt mijn surrogaatkinderen, ik wil ze zelf niet maar kan al mijn moederliefde op ze kwijt, schatjes

1 like

Mijn kat is zó hard aan het spinnen

Speciaal opgenomen zodat jullie mee kunnen genieten.

28 likes

Nou ik ga mijn vogelhuisje voor volgend jaar weghalen hoor. Veel te veel stress er van.

Tweede keer dat er eentje vermoedelijk is uitgevlogen, maar ze zijn zo klein? Dus vraag me af of ik hem terug moet stoppen in het huisje. Maar er staat overal weer dat je ze met rust moet laten, behalve als het nog echt kale jonkies zijn zeg maar.
maar goed nu zit er eentje op de grond en het lijkt of ouders er niet bij durven te komen op de grond.

Hahaha naja beter dat je er nu achterkomt dan dat je 'm het al hebt voorgeschoteld.

2 likes

Beter dat je er nu achter komt dan na het eten :woman_shrugging:

9 likes

Mijn zusje lest bij mijn oude rijinstructeur en ze had tegen hem gezegd dat ik bang was in mijn nieuwe auto en dat ik een paar keer stil was gevallen. Staat hij ineens voor mijn deur van wanneer gaan we een lesje rijden zodat ik je kan helpen? Hij heeft me tijdens de rijlessen ook over mijn (faal)angst geholpen en wilt me nu weer helpen. Echt zo aardig!!!

107 likes

Ahhh dit vind ik echt lief

1 like

Ah dat is echt zo lief <3

1 like

Ja, vind ik ook! En ik hoef niet voor de les te betalen hoor. Heb 80 lessen bij hem gehad, omdat ik zo’n enorme faalangst had/heb en dat belemmerde mij heel erg. Maar het was hem gelukt om me erover heen te helpen, alleen nu ik een eigen auto heb is de angst weer terug. Zodra hij dat van mn zusje hoorde, stond hij ook meteen voor de deur (na haar rijles).

8 likes

@GroenTakje @August Klopt, dat is in het verleden ook wel eens gebeurd namelijk haha :sob: en dat terwijl mijn vrienden nooit vergeten dat ik vegetariër ben :woozy_face:

1 like

Ik kreeg net deze post in de brievenbus :joy: Van @Woodkid die me een krantenartikel had opgestuurd. Moest er erg om lachen, benieuwd wat de postbode nu denkt.

20200523_114057

90 likes