Wat je even kwijt wil #37

Dan is het compleet!
Ik heb van Bed & Breakfast dat zo’n rekje voor je koffer is. Daarvoor had ik nooit een idee wat ik ermee moest :sweat_smile:

1 like

Kan dat ie gewoon los zit
Had ik laatst ook toen ik de telefoon van een vriend liet vallen :scream: schrok me toen ook kapot omdat zn achtergrond weg was en nadat we controleerden ook hele albums. Toen dat mini tray’tje eruit gehaald en alles goed gelegd en weer in de telefoon geschoven. Alles was weer terug.

1 like

Die heeft helaas geen ingang voor een sdkaart en dacht dat ik nog een kaartlezer had maar alleen voor grote SDkaarten… stom dit! Thanks voor het meedenken.

Heb het al geprobeerd maar ga dat nog maar eens doen! Thanks :blush:

Ik heb net eten afgehaald bij zo een schattig persoonlijk tentje. 1 van de eigenaren zie ik wel eens op een verjaardag van een vriendin.
Ze hebben zelfs een boodschap op de tas geschreven. Alleen nu is de patat echt héél donkerbruin en dat wil ik niet eten, maar doordat alles zo persoonlijk is durf ik niet te klagen :sob:

2 likes

Gewoon doen. Als je het beleefd zegt worden ze echt niet boos!

Mais bien sur!

1 like

Ja nu zeggen mijn vriendinnen allemaal dat het er juist lekker uitziet.

Om ben normaal juist heel erg van het klagen, maar ik zie me helemaal voor me hoe ze maar 3 bestellingen hebben vanavond en dan kunnen ze niet eens goed frituren

Misschien gewoon proberen? Bij onze snackbar was de patat vorige week ook extreem bruin (de week ervoor nog normaal), maar het smaakte nog prima.

Als het echt niet lekker is, kun je altijd nog ‘klagen’

Het gaat niet perse om de smaak, maar bij verbranding van zetmeelrijke producten komt een kankerverwekkende stof vrij(acrylarmide), daarom moet je het altijd goudgeel bakken en niet goudbruin!

Vanuit de “industrie” wordt hier ook erg op gelet en nu kan ik het dus niet eten zonder te denken aan al die jaren die ik ermee verlies(overdreven maar you get it)

4 likes

Het meisje waar ik een project mee moet doen doet echt niks, zo vervelend. Normaal trek ik dan mijn eigen plan en maak het alleen, maar nu zit ik even heel erg met psychische klachten en dat weet ze want ik heb het verteld ook al wilde ik dat niet zo, en alsnog doet ze niks. En nu komt alles op mij terecht en ik kan echt wel huilen :sob::sob: ik trek dit nu niet

Hey is dat nou G i r l

15 likes

Ik dacht het ook meteen!!

1 like

Ik was net aan het koken en ik gebruik nooit rode peper maar nu met Hellofresh dus wel. En ik moest denken aan een forummer die peper had gesneden en daarna dus in haar oog had gewreven en dat het heel hard brandde. Dus ik constant denken na het gesneden te hebben: ‘niet aan je ogen komen, niet aan je ogen komen’.
Na klaar te zijn met eten, zit ik nog wat te chillen en krijg ik jeuk in m’n ogen…
Raad eens wie net al roepend ‘oh nee oh nee oh nee’ naar de kraan is gelopen om haar oog te spoelen? :joy:

32 likes

Misschien ook ff vragen of het nachtlampje iets dichterbij het bed kan worden neergezet zodat je niet heeeeeelemaal je arm hoeft te strekken als je het licht wilt uitdoen. Gewoon een tip!
Love dat programma zo :joy:

3 likes

Om deze reden doe ik altijd handschoentjes aan als ik met pepers kook :joy:. Het is iets te vaak mis gegaan.

1 like

Kan niet wachten tot de zaterdagkrant morgen op de mat ligt. Vriend en ik hebben vorige week keihard lopen puzzelen om de scrypto op te lossen en morgen staat de uitslag in de krant. Kans zal waarschijnlijk klein zijn dat we de boekenbon winnen, maar he nieuwe ronde, nieuwe kansen.

17 likes

fvd twee maanden geleden: LOCKDOWN.!111!11 NU!111 #oprutte #neemcoronaserieus
fvd nu: STOP DE LOCKDOWN, anderhalve meter is onnodig

ah, love me some opportunisme

27 likes

Maar die patat eet je toch sowieso niet voor je gezondheid? Als het goed smaakt is er toch niet zoveel aan de hand

Maar gewoon iets vettige eten en dingen waarvan je weet dat er giftige stoffen in zitten is toch heel iets anders? :stuck_out_tongue:

Je mag het overdreven vinden, maar als mijn tosti verbrand is stuur ik hem ook gewoon terug naar de keuken hoor

5 likes