Een vriendin is zwanger en ik stel een babypakket samen namens de hele klas. Wat zijn dingen die niet mogen ontbreken? Iemand nog tips voor een goede babyolie oid en iets voor de mama zelf ?
Die postbode dacht vast dat je een fancy Française bent
Haha ja misschien, alleen mijn naambordje zegt dat ik een simpel Hollands boerinneke ben.
Ik word echt helemaal gek van mijn eigen hoofd want om de haverklap droom ik over mijn ex terwijl we echt al jaren uit elkaar zijn.
Ik word dan vervolgens helemaal gestrest wakker en voel me daarna de rest van de dag megabrak. Sowieso word ik een beetje gek van die gast want ook in het dagelijks leven kom ik âm ongewild regelmatig tegen. Ik wil zo graag dat dit stopt dus als iemand de ultieme tip heeft: graag!
Je naambordje is gewoon een afleidingsmanoeuvre.
Ik lig nog in bed omdat er niet echt een goede reden is om eruit te gaan đ€·
Gisteren heb ik vers zuurdesem brood en whipped butter (wat is dat in het Nederlands?) gehaald. Het is het lekkerste wat er is en het is bijna het enige wat ik eet deze 2 dagen.
Blij dat ik niet de enige ben
Heb ook beetje kater, dus ben er wel even uitgeweest om chips en cola te halen, maar toen snel weer terug 
Ik krijg ook honger dus ga nu maar eens kijken hoe het met de buitenwereld gaat 
Goed vers zuurdesembrood is het lekkerste wat er is! Maak vaak zelf ook een opgeklopte beurre noisette erbij 
Aahw ik heb vandaag zoâ n dag dat ik weer helemaal vertrouwen heb in de mensheid door dit soort verhalen!
Mijn vader is een wat oudere hobbyboer en echt zoân stug persoon die niet om hulp wil vragen bij andere mensen. Hij zit er al een tijdje mee in zijn maag dat het gras er echt af moet, maar toch wat twijfelen over het goeie moment en regelen enzo. En vanochtend kwam opeens een boer uit de buurt zijn huis binnenstappen om te vragen of hij even voor hem moest maaien! En als toch gaat regenen en het gras dus niet droog genoeg wordt om er hooi van te maken, dan krijgt mn vader gewoon kuil of hooi van die boer! Dus het komt hoe dan ook goedđ.
Ik zag net een filmpje van een wolf die schapen heeft gedood in Heusden en ik vond het zo zielig voor die arme schapen 
Ik kreeg een video toegestuurd en daarop zie je zoân vent een a4tje omhoog houden dat de bar weer geopend is in KroatiĂ« en die mensen gillen schreeuwen en janken echt als reactie. 
Maargoed weet verder het verhaal niet, hoop dat die bar van een goede vriend/familie is die anders failliet zou gaan ofzo want damn die reactie is zo over de top.
Uch ik baal soms zo van mijzelf he.
Van olie krijgt een baby best een droge huid, maar ik kan Weleda Calendula crĂšme bad erg aanraden voor in bad.
En voor de moeder vond ik het lekker om chocolade te krijgen of iets voor onder de douche.
Ik heb zo een chille zaterdag. Tot half 10 uitgeslapen, toen heerlijk gechilled en ontbeten. Daarna dacht ik ff een uurtje werken en ik kijk net op de klok en ben 2,5 uur verder 
Ik vind het altijd zo leuk om mân vriend een beetje Nederlands te leren. Vaak liggen we ook echt helemaal dubbel. Nu zegt hij de hele tijd âmond, oor, oogâ etc. En hij zegt steeds ipv âorenâ, âoorsâ. Ik heb 2 âoorsâ. 
Ik ben tijdens de lockdown met een nieuwe baan begonnen en heb mân collegaâs dus nog nooit ontmoet. Kwam net met boodschappen doen een collega tegen die ik dagelijks via skype spreek maar dus nog nooit in het echt. Net een soort tinderdate ofzo hahaha, heel gek
Ik ben zoooooo down vandaag hoe dan. Weet ook echt niets om me op te vrolijken
Ik verveel me echt de tering op werk. Sta ook al heel de week alleen. Ben hele gesprekken aan het houden in mijn hoofd met mezelf