ja dit ook nog eens! en dan zelf stoer lopen doen met een integriteitscode en andere partijen aanvallen op praktijken gelijkend aan die van haga…
Mijn vriend en ik waren wel best wel lang in de date fase en daarna noemden we elkaar wel al vriend en vriendin maar we wisten niet echt wanneer het officieel werd ofzo.
Vorige maand zijn we facebook official geworden dus heb ik vandaag maar een fles champagne gehaald voor ons 1 maand jubileum.
Vond hij wel heel leuk gelukkig.
Wow ja! Ik moest van de week ook ineens denken aan Spaceshizzle/shuttle
Juist bij een klein persoonlijk tentje gewoon even zeggen! Soms is het gewoon onwetendheid en dan is het alleen maar fijn als iemand met wat meer kennis in huis even uitlegt waarom iets niet kan!
Ik heb dit soort dingen bij m’n kokende mama’s ook wel eens als ze nog in opleiding zijn (we leiden op tot zelfstandig cateringkok) en ondanks dat we zo goed mogelijk controleren kan er altijd iets over het hoofd worden gezien. We hadden laatst een Surinaamse mama die zout gebruikt per kilo, we hadden wel getemperatuurd maar niet geproefd, daar kwam veel feedback op.
Dat is voor ons fijn, dan weten we dat we het gesprek weer even aan moeten gaan over zout en smaak.
Vriendelijk melden, als mensen ontevreden zijn maar niks zeggen, kunnen we het als bedrijf ook niet oplossen!
Bedankt voor je reactie! Ja, het is ook om hen te helpen natuurlijk. Ik ga wel even kijken of ze op Instagram zitten en dan stuur ik een berichtje. Ik hoef ook geen geld terug ofzo, maar ik zou toch minder snel opnieuw bestellen
Ik las gisteren de tip dat je voordat je pepers gaat snijden het beste even je vingers met een beetje olie kan insmeren. De olie neemt de peper op en je wast het onder de kraan zo van je handen af.
Volgende week ga ik uit huis ‘voor het echie.’ ik heb m’n hele studentijd op kamers gewoond en ook tijdje in het buitenland en had daar nul problemen mee, maar toch zie ik er een beetje tegen op om écht uit huis te gaan? Terwijl ik ook blij ben dat ik weer m’n eigen gang kan gaan na 3 maanden bij m’n ouders te wonen. Het voelt gewoon zo… Volwassen? Ook met m’n eerste echte volwassenbaan en het is iets waar ik to-taal geen zin in heb en alle verantwoordelijkheden en al het geregel er omheen. Beetje peter pan syndroom of zo.
Yes, zelf m’n wc gefixt
Stortbak lag er half af en bleef doorstromen
Ik word helemaal gek. Er zijn twee feesten tegelijk aan de gang. Mijn directe buren en een paar huizen verderop. Alsof een soort harde muziek nog niet erg genoeg was. Ik wil gewoon slapen
Mijn onderburen barbecuen dus letterlijk elke dag, dat begint zodra het boven de 15 graden is en eindigt ook pas als het kouder dan dat wordt…
Ben nu net thuis en heb drie flessen wijn op vandaag.Zou vanavond koffie drinken bij een collega/vriendin en dat eindigt altijd in veels te veel wijn.En had voor ik naar haar toe ging al een fles op.Was ook de eerste keer sinds de quarantaine dat ik weer eens bij iemand op bezoek ging,echt genoten van deze avond.Nog even een sigaretje en dan moe maar voldaan naar bed.
Waarom word ik nu wakker?
Ik ben ook wakker geworden zonder duidelijke aanleiding, mega hooikoorts aanval wel dus val wsl niet terug in slaap
Ik ook al! Kat begon om 6 uur vrolijk te schreeuwen dat hij binnen is
Ik word net ook al wakker zonder aanleiding
Ik ben geen uitslaper maar 6 uur is wel heel vroeg.
Stukje wandelen dan maar? Ik kan nu ook niet rustig meer blijven liggen
Ik heb gisteren alsnog een berichtje gestuurd en het bleek dat ze aan het experimenteren zijn met zelf patat snijden! Deze werd gewoon heel snel donker! Als ze de juiste aardappel hebben gevonden krijg ik van hun nog een bakje patat!
Vanavond komt er een vriend eten, ik wilde geroosterde walnoot pasta maken maar hij heeft dus dodelijke noten allergie herinner ik me net we zijn echt al 100 jaar bevriend en ik vergeet dit echt elke keer
zo kut en onaardig haha
hahah mijn gedachte ook
Ah gefeliciteerd met je neefje! Mijn neefje is nu 4 en het gaat zo snel, hij wordt al zo groot ‘gelukkig’ is zijn broertje pas 2 en komt nr 3 deze zomer. Ze zijn hier vaak en het zijn echt mijn surrogaatkinderen, ik wil ze zelf niet maar kan al mijn moederliefde op ze kwijt, schatjes