Mijn kat is zó hard aan het spinnen
Speciaal opgenomen zodat jullie mee kunnen genieten.
Mijn kat is zó hard aan het spinnen
Speciaal opgenomen zodat jullie mee kunnen genieten.
Nou ik ga mijn vogelhuisje voor volgend jaar weghalen hoor. Veel te veel stress er van.
Tweede keer dat er eentje vermoedelijk is uitgevlogen, maar ze zijn zo klein? Dus vraag me af of ik hem terug moet stoppen in het huisje. Maar er staat overal weer dat je ze met rust moet laten, behalve als het nog echt kale jonkies zijn zeg maar.
maar goed nu zit er eentje op de grond en het lijkt of ouders er niet bij durven te komen op de grond.
Hahaha naja beter dat je er nu achterkomt dan dat je 'm het al hebt voorgeschoteld.
Beter dat je er nu achter komt dan na het eten
Mijn zusje lest bij mijn oude rijinstructeur en ze had tegen hem gezegd dat ik bang was in mijn nieuwe auto en dat ik een paar keer stil was gevallen. Staat hij ineens voor mijn deur van wanneer gaan we een lesje rijden zodat ik je kan helpen? Hij heeft me tijdens de rijlessen ook over mijn (faal)angst geholpen en wilt me nu weer helpen. Echt zo aardig!!!
Ahhh dit vind ik echt lief
Ah dat is echt zo lief <3
Ja, vind ik ook! En ik hoef niet voor de les te betalen hoor. Heb 80 lessen bij hem gehad, omdat ik zo’n enorme faalangst had/heb en dat belemmerde mij heel erg. Maar het was hem gelukt om me erover heen te helpen, alleen nu ik een eigen auto heb is de angst weer terug. Zodra hij dat van mn zusje hoorde, stond hij ook meteen voor de deur (na haar rijles).
@GroenTakje @August Klopt, dat is in het verleden ook wel eens gebeurd namelijk haha en dat terwijl mijn vrienden nooit vergeten dat ik vegetariër ben
Ik kreeg net deze post in de brievenbus Van @Woodkid die me een krantenartikel had opgestuurd. Moest er erg om lachen, benieuwd wat de postbode nu denkt.
Een vriendin is zwanger en ik stel een babypakket samen namens de hele klas. Wat zijn dingen die niet mogen ontbreken? Iemand nog tips voor een goede babyolie oid en iets voor de mama zelf ?
Die postbode dacht vast dat je een fancy Française bent
Haha ja misschien, alleen mijn naambordje zegt dat ik een simpel Hollands boerinneke ben.
Ik word echt helemaal gek van mijn eigen hoofd want om de haverklap droom ik over mijn ex terwijl we echt al jaren uit elkaar zijn.
Ik word dan vervolgens helemaal gestrest wakker en voel me daarna de rest van de dag megabrak. Sowieso word ik een beetje gek van die gast want ook in het dagelijks leven kom ik ‘m ongewild regelmatig tegen. Ik wil zo graag dat dit stopt dus als iemand de ultieme tip heeft: graag!
Je naambordje is gewoon een afleidingsmanoeuvre.
Ik lig nog in bed omdat er niet echt een goede reden is om eruit te gaan 🤷
Gisteren heb ik vers zuurdesem brood en whipped butter (wat is dat in het Nederlands?) gehaald. Het is het lekkerste wat er is en het is bijna het enige wat ik eet deze 2 dagen.
Blij dat ik niet de enige ben Heb ook beetje kater, dus ben er wel even uitgeweest om chips en cola te halen, maar toen snel weer terug
Ik krijg ook honger dus ga nu maar eens kijken hoe het met de buitenwereld gaat
Goed vers zuurdesembrood is het lekkerste wat er is! Maak vaak zelf ook een opgeklopte beurre noisette erbij