Lijkt me dan weer niet zo veel aan. Of hmm misschien wel. Maar goed, eerst maar afwachten wat de sportschool gaat doen voor ik ergens anders geld tegen aan ga gooien.
Soms is het ook gewoon kut en in deze tijd maakt het het niet altijd makkelijker.
Knuffel! 

Ik vind pasfotoâs maken altijd het toppunt van ongemakkelijkheid. In mijn vorige woonplaats stond een photobooth in het gemeentehuis, ideaal!
Jaa ik miss het dansen met partner wel echt. Maar ik ben allang blij dat ik de mensen weer kan zien enzo en een beetje kan dansen haha.
lol volgens mij hebben mijn buren een silent disco feestje. Ik hoor ze foute nummers gillen (âboom boom i want you in my roomâ) maar ik hoor de muziek zelf niet
Ik heb vandaag de hele dag met mijn moeder in het wc-hokje gestaan/gezeten/gelegen om de muren te schilderen. Hels karwij, maar zo mooi geworden 
Welke kleur? Mân moeder wilt ook het wc-hokje gaan schilderen haha
Oh men elke keer als jij ergens reageert en ik je profielplaatje zie heb ik zin in sushi 
Zelfde met @Chipss 
sorry not sorry 
Eén muur een blauwgroene kleur en de rest wit. En dan op de gekleurde muur een goud gespoten spiegel.
Ik had een beetje gedoe met een vriendin en daarna elkaar maanden niet meer gesproken terwijl het eigenlijk om niks ging. Nu heb ik haar een kaartje gestuurd met een bloementje om hopelijk het ijs te breken. Het komt dinsdag aan dus ik ben benieuwd
Ik heb iets gemist. Waarom is ze weg:( sorry dat ik waarschijnlijk iets vraag wat al besproken is hier.
Ik zat hersenloos via Instagram achter elkaar stories te bekijken van mensen die ik niet volg. En toen kwam er een story van Marcel Veenendaal (van de band di-rect blijkbaar) die het nodig vond de drollen van zijn kind die in bad had gepoept uitgebreid te filmen
wat is er mis met sommige mensen
Ik heb zoân zin in sushi.
Die knuffelwand bij aynil
goed bedacht
Baal laatste tijd een beetje (of nja scratch dat, het maakt me verdrietig) dat mijn vriendinnen allemaal zoân druk gezinsleven hebben. Ze hebben echt bijna nooit meer tijd om in het weekend iets te doen. Laat staan spontaanâŠ
Vond dat eerst niet zo erg, en begrijp het ook wel. Mja sinds vorig jaar weer vrijgezel dus merk het nu wel wat meer
Ik mis de tijd van voordat ze kinderen hadden 
Nou de nieuwe afwasmachine draait inmiddels al voor de derde keer omg wat is dit fijn, alles is zo schoon!
Nah die mensen bij AYNIL staan vast te huilen van ellende, dat koor klinkt echt kut
Net echt speciaal naar de AH to go gelopen omdat ik zin had in chips en alle andere supermarkten al dicht waren, was de AH to go ook dicht. Nu ben ik sad dat ik tot morgen 10 uur moet wachten tot ik chips kan eten. Verslaving is teveel uit de hand gelopen hoor 
Haha ik ben echt gek op die man en zijn schattige kindjes, maar die stories zijn echt afschuwelijk. Echt waaaaarom zou je dat doen?