Wat je even kwijt wil #37

Aahw ik heb vandaag zo’ n dag dat ik weer helemaal vertrouwen heb in de mensheid door dit soort verhalen!

Mijn vader is een wat oudere hobbyboer en echt zo’n stug persoon die niet om hulp wil vragen bij andere mensen. Hij zit er al een tijdje mee in zijn maag dat het gras er echt af moet, maar toch wat twijfelen over het goeie moment en regelen enzo. En vanochtend kwam opeens een boer uit de buurt zijn huis binnenstappen om te vragen of hij even voor hem moest maaien! En als toch gaat regenen en het gras dus niet droog genoeg wordt om er hooi van te maken, dan krijgt mn vader gewoon kuil of hooi van die boer! Dus het komt hoe dan ook goed😄.

16 likes

Ik zag net een filmpje van een wolf die schapen heeft gedood in Heusden en ik vond het zo zielig voor die arme schapen :sob:

1 like

Ik kreeg een video toegestuurd en daarop zie je zo’n vent een a4tje omhoog houden dat de bar weer geopend is in Kroatië en die mensen gillen schreeuwen en janken echt als reactie. :face_with_raised_eyebrow:
Maargoed weet verder het verhaal niet, hoop dat die bar van een goede vriend/familie is die anders failliet zou gaan ofzo want damn die reactie is zo over de top.

Uch ik baal soms zo van mijzelf he.

1 like

Van olie krijgt een baby best een droge huid, maar ik kan Weleda Calendula crème bad erg aanraden voor in bad.
En voor de moeder vond ik het lekker om chocolade te krijgen of iets voor onder de douche.

1 like

Ik heb zo een chille zaterdag. Tot half 10 uitgeslapen, toen heerlijk gechilled en ontbeten. Daarna dacht ik ff een uurtje werken en ik kijk net op de klok en ben 2,5 uur verder :smiley:

1 like

Ik vind het altijd zo leuk om m’n vriend een beetje Nederlands te leren. Vaak liggen we ook echt helemaal dubbel. Nu zegt hij de hele tijd “mond, oor, oog” etc. En hij zegt steeds ipv ‘oren’, ‘oors’. Ik heb 2 ‘oors’. :rofl:

17 likes

Ik ben tijdens de lockdown met een nieuwe baan begonnen en heb m’n collega’s dus nog nooit ontmoet. Kwam net met boodschappen doen een collega tegen die ik dagelijks via skype spreek maar dus nog nooit in het echt. Net een soort tinderdate ofzo hahaha, heel gek

29 likes

Ik ben zoooooo down vandaag hoe dan. Weet ook echt niets om me op te vrolijken

Ik verveel me echt de tering op werk. Sta ook al heel de week alleen. Ben hele gesprekken aan het houden in mijn hoofd met mezelf

5 likes

Dacht even de accounts die ik volg op instagram ‘op te ruimen’ maar blijkbaar kan je niet teveel mensen in een kort tijdsbestek ontvolgen. Krijg geen melding maar de accounts die ik ontvolg, staan na het refreshen van de app of webpagina gewoon weer onder de accounts die ik volg. :unamused:

Ik zocht net een foto van m’n cavia. Nu moest ik 1000+ foto’s door. Het zou toch makkelijk als je in je fotoalbum kan zoeken. Dat je gewoon intypt: cavia met aardbei, en dat ik dan foto’s te zien krijg die aan het criteria voldoen.

Oh ja ik zie het! Helaas weet ie niet wat een cavia is :joy:

Nog 58 minuten tekent streepje op de muur

4 likes

Hebben wij ook! Ik had hem laatst: “ik heb honger” geleerd en nu zegt hij steeds op zo’n zeurtoontje (als grap): “Ik heb hooooonger” :grin:

3 likes

haha ik stond laatst in de jumbo om een pakje op te halen voor “Jinxy Jinxy”, kon het nauwelijks met een uitgestreken gezicht zeggen

10 likes

Haha bij hem is nu favoriet “ik wil sleapen” (ik wil slapen). En ik heb hem nu wijsgemaakt dat wij bips vooral zeggen, ipv kont. Ik ga dat trouwens wel snel zeggen dat dat niet het geval is maar ik moet zo keihard lachen als hij bips zegt.

3 likes

Ik gil :joy:. Mijn nichtje blijft logeren en ze heeft net ontdekt dat ik geen chips in huis heb. Vraagt ze of ze haar moeder even mag bellen want ze is iets vergeten. Hoor ik vervolgens vanaf de gang: “Hoi mama ik ben mijn make-up koffertje vergeten. Kun je die even komen brengen? En tante Chesirecat heeft geen chips dus als je toch komt kun je wel een zak meenemen.” Ik was echt niet zo inventief op mijn vijfde.

76 likes

Ja! Thanks!

Dat had ik net secret Santa. Bezorger: ben jij banananananananana?

Eh ja hoezo. :relieved:

28 likes