Wat je even kwijt wil #37

Ik moet echt zo nodig naar de kapper maar kan pas in juli terecht :sob: Nog bijna anderhalve maand met deze bos stro lopen

Heb echt even een goede dag. :smiley:

• Heb sinds woensdagavond eigenlijk nonstop tijd met mijn vriend (zijn nu 2,5 maand samen) doorgebracht en het was echt heel fijn. Zijn echt nog nooit zo lang samen geweest maar ben hem echt geen moment zat geweest. Hij is nu naar huis maar zie hem waarschijnlijk morgenavond en maandagavond weer en heb er nu alweer zin in om hem te zien haha. Even helemaal verliefd nu <3
  • En ik heb net besloten dat ik waarschijnlijk een hamster wil dus ik ben nu helemaal aan het googlen voor hamstersoorten en hamsternamen en heb al helemaal zin om volgende week een hamster uit te zoeken en met hem te gaan knuffelen :heart_eyes:
  • Oh en daarnaast had ik vanochtend rode pestokaas gekocht en het was zĂł mega lekker. Heb net dat hele stuk kaas opgegeten omdat ik er zoveel zin in had :innocent:
15 likes

Ze speelt er heel veel mee maar in dit geval was het wel een excuus om toch chips te regelen.

1 like

Voor het eerst sinds weken maak ik weer eens het chille gevoel van last minute afgezegde plannen mee, lig nu echt op de bank gelukkig te zijn dat ik de hele avond nog voor me heb. Ga zo een fles wijn en een zak chips opentrekken en netflixen. Alsof ik nog niet genoeg chillavonden in mijn eentje heb gehad de afgelopen weken maar oké.

8 likes

Maar toen was het verplicht en nu is het vrijwillig!

3 likes

Ik kijk nu de herhaling maar ze gaat in hoger beroep? Zijn de kosten van in hoger beroep gaan niet veel hoger dan die 150 euro betalen? Heeeeel vaag.

Ik heb vet last van fomo omdat 1 juni heel veel dingen weer open gaan

3 likes

Het is al vet lang geleden dat ik dit heb gedaan maar nu luister ik latin en wil ik weer salsa of Bachata doen. Maar hallo al die vieze handen en dat aangeraak van schouders en heup. Houd ik normaal al niet van maar ik zie niet hoe dat normaal moet dit jaar bijvoorbeeld nog :’)

Blehhh ik heb zo het gevoel dat ik achter al mijn vrienden aan moet zitten om in contact te blijven en ben dat even zat. Nu ik eigenlijk juist mijn ei eens bij hen kwijt wil. Ik word nu te trots ofzo, zelfs kinderachtig. Ik heb nu even een single zijn is zielig huil dag waarop ik het gevoel heb dat iedereen leuke dingen aan het doen is. Ik irriteer me ook aan mijzelf.

Als je nu op een latin dans gaat leer je vooral het voeten werk en lady styling enzo.

Lijkt me dan weer niet zo veel aan. Of hmm misschien wel. Maar goed, eerst maar afwachten wat de sportschool gaat doen voor ik ergens anders geld tegen aan ga gooien.

Soms is het ook gewoon kut en in deze tijd maakt het het niet altijd makkelijker.
Knuffel! :heart::heart:

1 like

Ik vind pasfoto’s maken altijd het toppunt van ongemakkelijkheid. In mijn vorige woonplaats stond een photobooth in het gemeentehuis, ideaal!

Jaa ik miss het dansen met partner wel echt. Maar ik ben allang blij dat ik de mensen weer kan zien enzo en een beetje kan dansen haha.

1 like

lol volgens mij hebben mijn buren een silent disco feestje. Ik hoor ze foute nummers gillen (“boom boom i want you in my room”) maar ik hoor de muziek zelf niet

5 likes

Ik heb vandaag de hele dag met mijn moeder in het wc-hokje gestaan/gezeten/gelegen om de muren te schilderen. Hels karwij, maar zo mooi geworden :slight_smile:

1 like

Welke kleur? M’n moeder wilt ook het wc-hokje gaan schilderen haha

Oh men elke keer als jij ergens reageert en ik je profielplaatje zie heb ik zin in sushi :tired_face:
Zelfde met @Chipss :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

sorry not sorry :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Eén muur een blauwgroene kleur en de rest wit. En dan op de gekleurde muur een goud gespoten spiegel.

1 like