Wat je even kwijt wil #37

afbeelding

6 likes

Godver weer de rest van de avond dat nummer in mijn hoofd. :joy:

2 likes

Ze is er even niet. Laat wat achter na de piep.

Ik ook al maanden :sweat_smile:

1 like

@Airy-fairy :heart: dat is ook echt ruk :(.

1 like

Whut😅. Ik snap dat jullie geen zin hebben om het helemaal uit te leggen, maar nu kan ik niet slapen van de nieuwsgierigheid😭.

1 like

Ik zou je nooooit zo laten staaaam

1 like

Ze heeft een paar keer haar ongezouten mening gegeven over een mommyblogger, die mommyblogger heeft vervolgens een advocaat ingeschakeld en dat is de zoon van ons peter

1 like

En @Wonderland Thanks! Scheelt me weer een nachtje plafondstaren!

1 like

Jeetje ik heb echt zoiets raars in huis. Telkens wanneer het donker is verschijnen er slakken beneden in de eet/woonkamer. Ze gaan echt op het kattenvoer af, simpelweg te zien aan het spoor. Soms zijn ze weken weg en dan zijn ze er weer. Net drie mijn huis uitgezet. Gaan maar ergens anders een party crashen. Blehhh smerig :face_vomiting:

Kom maar door! :wink:
Maar dat herken ik echt enorm! Gewoon dichtlaten die zak vanavond, you can do it!

1 like

Ik ben bang voor slakken, dit is echt mijn nachtmerrie. Zou linea recta naar een hotel verhuizen :pleading_face:

4 likes

Aangezien ik “heel hard aan het leren ben”, bedacht ik me ineens: hoe leuk zou het zijn als Mark Rutte een relatie zou krijgen met Irma de doventolk?

33 likes

T gebeurt mij vet vaak dat ik savonds nog ff afval wil weggooien, en alle afvalscheidingsdingen staan in de schuur, dat ik dan met m’n blote voeten in het donker op een slak trap en dan zit ie echt overal tussen m’n tenen VET IRRITANT

zou natuurlijk het tuinlicht kunnen aandoen Maarja avontuur lonkt nou eenmaal.

20 likes

Er gebeurde iets grappigs in m’n droom vannacht en ik werd lachend wakker. Echt geweldig.

6 likes

Ah nee sorry dombo, daar had ik helemaal niet aan gedacht :heart: :cold_sweat:

1 like

Nee joh geen probleem, ik kan er wel over lezen hoor, zo erg is het niet! Lief je berichtje. Maar als er een in m’n huis zou zitten

5 likes

Ik vind het echt prachtig dat ze de tekst van die site inclusief fouten hebben overgenomen en dit ook benoemen.

Nouja niet direct weggejaagd maar er is door hem wel een aantal privégegevens achterhaald waardoor die foummers hier niet echt chill meer zaten. Toch zijn werk.

Ik ben niet zo’n ontbijter. Maar nu heb ik trek. Voornamelijk in pizza. Dat is natuurlijk niet echt een optie maar helemaal euforisch bedacht ik me dat ik wel een grilled cheese kon maken uit de koekenpan. The Next Best Thing. Super zin in, brood uit de vriezer gehaald. En toen realiseerde ik me dat ik gisteren alle kaas al opgegeten had bij de wijn. Kakzooi.

7 likes