Wat je even kwijt wil #37

Hahaha omg, zou zij misschien het België haat topic op EGF hebben aangemaakt toen?

15 likes

Wij gaan vanmiddag naar het verzorgingshuis waar de oma van mijn man woont. Sinds begin corona ga ik haar eindelijk weer zien, weliswaar achter een raam maar ik kan echt niet wachten.

25 likes

Haha wauw wat heeft België haar aangedaan

12 likes

Als jullie moeten plassen tijdens een fietstocht kan ik jullie vooral aanraden om niet in lang gras te gaan zitten.
Er zaten 101 muggen en die heb ik proberen weg te slaan terwijl ik zat te plassen maar mijn onderbenen en billen zitten vol muggenbulten :sob: Weg slaan was blijkbaar niet succesvol en muggen zijn snel. Prikweg helpt maar tien minuten en heb de hele nacht mijn benen opengekrabd. (Wel nog een wonder dat ik van die op mijn billen kan afblijven). Wat een ellende.

1 like

Ooh zo vervelend, niet krabben is praktisch onmogelijk :fearful: sterkte!
Ik hoorde dat iemand vol in de gifsumak was gaan staan, dacht dat het een sterk verhaal was maar schijnbaar kan het :sweat_smile:

1 like

Ik wordt al 2 dagen wakker met hoofdpijn:(

Ik heb een kweekkastje en wat losse potjes in mijn kamer staan en daar zit wat schimmel op(of het aarde en meeldouw) zou het daardoor kunnen komen?

Hm Zou kunnen, van planten op je kamer kan je ook hoofdpijn krijgen.

Of ben je toevallig een buikslaper? Dat kan ook zorgen voor hoofdpijn en daarnaast pijn in je kaken.

Ik vind het grappig dat ze het altijd hebben over een ‘Belgisch accent’ terwijl zoiets niet bestaat, mensen uit Antwerpen spreken niet hetzelfde als mensen uit West-Vlaanderen om maar ietd te zeggen :sweat_smile:
Dat we een chaos zijn, en maar wat ploeteren zonder regering moet ik diegene wel gelijk in geven

Heerlijk dit weer, ben weer helemaal mezelf, all black, met een zwarte skinny en dr martens

8 likes

Ik ben nu op een boerderij en als alle machines uit zijn hoor je de regen lekker op het dak kletteren. Genieten!
Alleen jammer dat het zo slecht is voor de handel :upside_down_face:

Ik heb totaal geen verstand van bloemen en planten dus zou mij ook kunnen gebeuren vrees ik :’)

Heeft iemand tips waar ik ergens relatief goedkope droogbloemen kan bestellen, bij voorkeur losse bloemen, ik wil ze inlijsten!

Ik zie op social media zoveel mensen die in de ochtend op zondag super actief zijn en al allemaal dingen hebben gedaan.

Volg ik de verkeerde mensen? Ben ik gewoon mega lui? Ik lig nog steeds in bed en ben zelfs pas net een half uur wakker.

Denk ook niet dat dat ooit gaat veranderen. Misschien als ik sochtends wakker gekrijst wordt door een kind, maar denk dat ik dan alsnog terug mn bed in ga. Ik kan het gewoon niet. :sleeping::yawning_face:

3 likes

Ik moet echt iets gaan verzinnen waar ik naar kan uitkijken, want het wordt steeds moeilijker om het hoofd koel te houden. Of mijn inzet moet nu eens op een manier beloond worden waardoor ik er weer positieve energie van krijg en zie waarom ik dit allemaal doe. Ik werk en studeer hard, probeer daarnaast bepaalde andere zaken in gang te zetten, maar voor mij gevoel kom ik gewoon niet vooruit. Ik heb heb echt een gevoel van progressie of wat lichtpuntjes nodig want de tunnel is nog lang.

2 likes

Ik heb het leukste hondje ooit gevonden :pleading_face: een wat ouder dier, geschikt voor een appartement en een zacht karakter. Ik wil hem zo zo graag adopteren, maar ik weet dat de timing niet optimaal is. Mijn contract loopt bijna af en ik solliciteer ook op buitenlandse functies dus er is een kans dat ik moet verhuizen naar een woning en woonplaats die niet perfect zijn voor honden. Ik weet dat ik het niet moet doen maar ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten. Hij ziet er ook heel schattig uit :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

8 likes

Dat heb ik gevraagd aan de weergoden, is goed voor m net gelegde gras. Het spijt me

1 like

Of het is mijn schuld, ik heb gisteren de ramen gelapt, daarna gaat het áltijd regen…

3 likes

Ja sorry!!! Maar weet je wat ze daar voor hebben uitgevonden
image https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/7/1/4/4/9200000094044417.jpg
Of
image https://lh3.googleusercontent.com/proxy/YknIxCYta9acLEnJDPOTdopCreAJtwm80ZAlHRZGnn2NIKZuZ0K7mv5KjQ3XrI8_sDBX9-RHvF2eljddr_iEdo7ImpQlabWsuZ2x606NAB4PpAECD4swpuy2JZgFAeRx9_0OUNuzZbD8mg

13 likes

Ik heb net taart gebakken :joy:
Maar ik snap je dilemma. Misschien regenjas en dan mag je als ‘beloning’ 2 stukjes taart!

Pics van het hondje.

3 likes