Ik had een beetje gedoe met een vriendin en daarna elkaar maanden niet meer gesproken terwijl het eigenlijk om niks ging. Nu heb ik haar een kaartje gestuurd met een bloementje om hopelijk het ijs te breken. Het komt dinsdag aan dus ik ben benieuwd
Ik heb iets gemist. Waarom is ze weg:( sorry dat ik waarschijnlijk iets vraag wat al besproken is hier.
Ik zat hersenloos via Instagram achter elkaar stories te bekijken van mensen die ik niet volg. En toen kwam er een story van Marcel Veenendaal (van de band di-rect blijkbaar) die het nodig vond de drollen van zijn kind die in bad had gepoept uitgebreid te filmen
wat is er mis met sommige mensen
Ik heb zo’n zin in sushi.
Die knuffelwand bij aynil goed bedacht
Baal laatste tijd een beetje (of nja scratch dat, het maakt me verdrietig) dat mijn vriendinnen allemaal zo’n druk gezinsleven hebben. Ze hebben echt bijna nooit meer tijd om in het weekend iets te doen. Laat staan spontaan…
Vond dat eerst niet zo erg, en begrijp het ook wel. Mja sinds vorig jaar weer vrijgezel dus merk het nu wel wat meer Ik mis de tijd van voordat ze kinderen hadden
Nou de nieuwe afwasmachine draait inmiddels al voor de derde keer omg wat is dit fijn, alles is zo schoon!
Nah die mensen bij AYNIL staan vast te huilen van ellende, dat koor klinkt echt kut
Net echt speciaal naar de AH to go gelopen omdat ik zin had in chips en alle andere supermarkten al dicht waren, was de AH to go ook dicht. Nu ben ik sad dat ik tot morgen 10 uur moet wachten tot ik chips kan eten. Verslaving is teveel uit de hand gelopen hoor
Haha ik ben echt gek op die man en zijn schattige kindjes, maar die stories zijn echt afschuwelijk. Echt waaaaarom zou je dat doen?
Godver weer de rest van de avond dat nummer in mijn hoofd.
Ze is er even niet. Laat wat achter na de piep.
Ik ook al maanden
Whut😅. Ik snap dat jullie geen zin hebben om het helemaal uit te leggen, maar nu kan ik niet slapen van de nieuwsgierigheid😭.
Ik zou je nooooit zo laten staaaam
Ze heeft een paar keer haar ongezouten mening gegeven over een mommyblogger, die mommyblogger heeft vervolgens een advocaat ingeschakeld en dat is de zoon van ons peter
Jeetje ik heb echt zoiets raars in huis. Telkens wanneer het donker is verschijnen er slakken beneden in de eet/woonkamer. Ze gaan echt op het kattenvoer af, simpelweg te zien aan het spoor. Soms zijn ze weken weg en dan zijn ze er weer. Net drie mijn huis uitgezet. Gaan maar ergens anders een party crashen. Blehhh smerig