Kom maar door!
Maar dat herken ik echt enorm! Gewoon dichtlaten die zak vanavond, you can do it!
Ik ben bang voor slakken, dit is echt mijn nachtmerrie. Zou linea recta naar een hotel verhuizen
Aangezien ik âheel hard aan het leren benâ, bedacht ik me ineens: hoe leuk zou het zijn als Mark Rutte een relatie zou krijgen met Irma de doventolk?
T gebeurt mij vet vaak dat ik savonds nog ff afval wil weggooien, en alle afvalscheidingsdingen staan in de schuur, dat ik dan met mân blote voeten in het donker op een slak trap en dan zit ie echt overal tussen mân tenen VET IRRITANT
zou natuurlijk het tuinlicht kunnen aandoen Maarja avontuur lonkt nou eenmaal.
Er gebeurde iets grappigs in mân droom vannacht en ik werd lachend wakker. Echt geweldig.
Ah nee sorry dombo, daar had ik helemaal niet aan gedacht
Nee joh geen probleem, ik kan er wel over lezen hoor, zo erg is het niet! Lief je berichtje. Maar als er een in mân huis zou zittenâŠ
Ik vind het echt prachtig dat ze de tekst van die site inclusief fouten hebben overgenomen en dit ook benoemen.
Nouja niet direct weggejaagd maar er is door hem wel een aantal privégegevens achterhaald waardoor die foummers hier niet echt chill meer zaten. Toch zijn werk.
Ik ben niet zoân ontbijter. Maar nu heb ik trek. Voornamelijk in pizza. Dat is natuurlijk niet echt een optie maar helemaal euforisch bedacht ik me dat ik wel een grilled cheese kon maken uit de koekenpan. The Next Best Thing. Super zin in, brood uit de vriezer gehaald. En toen realiseerde ik me dat ik gisteren alle kaas al opgegeten had bij de wijn. Kakzooi.
Wij gaan vanmiddag naar het verzorgingshuis waar de oma van mijn man woont. Sinds begin corona ga ik haar eindelijk weer zien, weliswaar achter een raam maar ik kan echt niet wachten.
Haha wauw wat heeft België haar aangedaan
Als jullie moeten plassen tijdens een fietstocht kan ik jullie vooral aanraden om niet in lang gras te gaan zitten.
Er zaten 101 muggen en die heb ik proberen weg te slaan terwijl ik zat te plassen maar mijn onderbenen en billen zitten vol muggenbulten Weg slaan was blijkbaar niet succesvol en muggen zijn snel. Prikweg helpt maar tien minuten en heb de hele nacht mijn benen opengekrabd. (Wel nog een wonder dat ik van die op mijn billen kan afblijven). Wat een ellende.
Ooh zo vervelend, niet krabben is praktisch onmogelijk sterkte!
Ik hoorde dat iemand vol in de gifsumak was gaan staan, dacht dat het een sterk verhaal was maar schijnbaar kan het
Ik wordt al 2 dagen wakker met hoofdpijn:(
Ik heb een kweekkastje en wat losse potjes in mijn kamer staan en daar zit wat schimmel op(of het aarde en meeldouw) zou het daardoor kunnen komen?
Hm Zou kunnen, van planten op je kamer kan je ook hoofdpijn krijgen.
Of ben je toevallig een buikslaper? Dat kan ook zorgen voor hoofdpijn en daarnaast pijn in je kaken.
Ik vind het grappig dat ze het altijd hebben over een âBelgisch accentâ terwijl zoiets niet bestaat, mensen uit Antwerpen spreken niet hetzelfde als mensen uit West-Vlaanderen om maar ietd te zeggen
Dat we een chaos zijn, en maar wat ploeteren zonder regering moet ik diegene wel gelijk in geven
Heerlijk dit weer, ben weer helemaal mezelf, all black, met een zwarte skinny en dr martens
Ik ben nu op een boerderij en als alle machines uit zijn hoor je de regen lekker op het dak kletteren. Genieten!
Alleen jammer dat het zo slecht is voor de handel