Wat je even kwijt wil #37

Ik moet echt nog heel veel doen in een uur tijd maar mijn kat ligt zo lekker. Op mijn schoot.

Dan maar te laat

5 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Aah wat een leukerd. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mij standaard routine op zondag ochtend: week eetplanning en boodschappen lijst. Ik haaaat het altijd om te doen, zit dan een uur door m’n telefoon te scrollen voor inspiratie… maar als ik dan klaar ben met boodschappenlijstje en de werkplanning ben ik gelukkig :sparkles:

Samenvatting

11 likes

Hier hetzelfde hoor. Ik was om 9u wakker (vind ik veel te vroeg) maar ben nu pas een beetje in beweging aan het komen. Zo gaat het altijd op mijn vrije dag.

1 like

BelgiĆ« is zo’n inferieur land, dat is niet eens een topic waard.

2 likes

Ohjah, van planten zelf? Hoe weet je dan welle planten?
Nee, meestal slaap ik op mijn rug or zij!

Ik heb nu alle ramen open en ga de planten straks wel verplaatsten. Hoofdpijn is nog steeds niet weg getrokken :frowning:

Belgen dissen is echt mijn fave, vooral omdat het zo gevoelig ligt. Ik heb Vlaamse vrienden en die hebben vorig jaar een kind gekregen, nu zit ik ze altijd te stangen dat ik dat kind ga indoctrineren met Nederlandsheid (ze vinden het al verschrikkelijk dat ze hun kind op een Nederlandse school moeten doen haha). Ik had als geboortecadeau allemaal oranje cadeaus en koningshuisparafernalia meegenomen en ik zing altijd stiekem zachtjes het volkslied in zijn oor. Ik hoop echt dat dit een super Nederlands kind wordt haha :smiling_imp: :netherlands:

59 likes

Wat een leuk woord

9 likes

Heel goed, heel goed. Jij komt er nog wel in het leven Penny. Dit biedt alvast een veelbelovende vooruitblik op het resultaat van mijn Vlaamse babyproject. Hopelijk heeft hij over 16 jaar zijn naam gewijzigd naar Mitchell en rijdt hij op zijn scooter naar de havo waar hij met een blikje energy en een frikandelbroodje hoi roept naar de Nederlandse meisjes en dan met een Nederlandse gaat trouwen en naar Centerparcs op vakantie met veel gel in zijn stekels en RGK-schoenen en twee blonde, Hollandse kinderen met neonoranje zonnebrilletjes. Ja dan is mijn missie volbracht en heb ik het leven van mijn vriend geruĆÆneerd.

60 likes

Ik heb zin om te strijken maar geen spullen hiervoor in huis en nu ben ik in staat het te gaan kopen zodat ik aan deze behoefte kan voldoen?

:woman_shrugging: maak me nu zelf ook zorgen om mijn mentale gesteldheid

7 likes

Oja da’s een goeie! Ik ga mijn best doen.

3 likes

Zijn er eigenlijk veel Vlaamse Jeroenen of gaan ze voor de Jerome’s?

Vlamingen zijn vaak wel beter in de Nederlandse taal en ik vind sommige Vlaamse woorden leuker en die ga ik dan expres gebruiken en dan gaan Nederlanders soms juist huilie doen. Alleen Engelse woorden anders uitspreken vind ik weer meh. :yum:

@Eddie ik krijg als kriebels bij het horen van die naam.
Tijdens mijn basischooltijd dook overal een bepaald Remco-kind op en die ouders waren zo tokkie en het kind had denk ik gedragsproblemen. Eerst kende ik dat kind alleen via via en van buitenspelen maar later ging dat kind op dezelfde club en school. Het was altijd ruzie.

Ik zou je huisarts even bellen

1 like

Deborah
Of Gert

11 likes

Lieve en iemand zijn moeder heette zo en ik kon dus nog geen Engels en toen was er op de Nederlandse televisie vroeger dus een show die heette ’ De Vijfuursshow’ en daar stond dus ā€˜live’ aan de zijkant en dan dacht ik lange tijd dat dus iemands moeder daar dan werkte.

7 likes

Alain

1 like

En volgens mij zijn er meer Laurens dan Laura’s in Belgique.

afbeelding

8 likes

Ik ben echt Belgiƫ fan trouwens. Love de friet + mayo en de series + acteurs. Zijn er films zoals verliefd op ibiza en bon bini holland in Belgiƫ @Eddie?

2 likes