Ik heb totaal geen verstand van bloemen en planten dus zou mij ook kunnen gebeuren vrees ik :’)
Heeft iemand tips waar ik ergens relatief goedkope droogbloemen kan bestellen, bij voorkeur losse bloemen, ik wil ze inlijsten!
Ik zie op social media zoveel mensen die in de ochtend op zondag super actief zijn en al allemaal dingen hebben gedaan.
Volg ik de verkeerde mensen? Ben ik gewoon mega lui? Ik lig nog steeds in bed en ben zelfs pas net een half uur wakker.
Denk ook niet dat dat ooit gaat veranderen. Misschien als ik sochtends wakker gekrijst wordt door een kind, maar denk dat ik dan alsnog terug mn bed in ga. Ik kan het gewoon niet.
Ik moet echt iets gaan verzinnen waar ik naar kan uitkijken, want het wordt steeds moeilijker om het hoofd koel te houden. Of mijn inzet moet nu eens op een manier beloond worden waardoor ik er weer positieve energie van krijg en zie waarom ik dit allemaal doe. Ik werk en studeer hard, probeer daarnaast bepaalde andere zaken in gang te zetten, maar voor mij gevoel kom ik gewoon niet vooruit. Ik heb heb echt een gevoel van progressie of wat lichtpuntjes nodig want de tunnel is nog lang.
Ik heb het leukste hondje ooit gevonden een wat ouder dier, geschikt voor een appartement en een zacht karakter. Ik wil hem zo zo graag adopteren, maar ik weet dat de timing niet optimaal is. Mijn contract loopt bijna af en ik solliciteer ook op buitenlandse functies dus er is een kans dat ik moet verhuizen naar een woning en woonplaats die niet perfect zijn voor honden. Ik weet dat ik het niet moet doen maar ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten. Hij ziet er ook heel schattig uit
Dat heb ik gevraagd aan de weergoden, is goed voor m net gelegde gras. Het spijt me
Of het is mijn schuld, ik heb gisteren de ramen gelapt, daarna gaat het áltijd regen…
Ja sorry!!! Maar weet je wat ze daar voor hebben uitgevonden
https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/7/1/4/4/9200000094044417.jpg
Of
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/YknIxCYta9acLEnJDPOTdopCreAJtwm80ZAlHRZGnn2NIKZuZ0K7mv5KjQ3XrI8_sDBX9-RHvF2eljddr_iEdo7ImpQlabWsuZ2x606NAB4PpAECD4swpuy2JZgFAeRx9_0OUNuzZbD8mg
Ik heb net taart gebakken
Maar ik snap je dilemma. Misschien regenjas en dan mag je als ‘beloning’ 2 stukjes taart!
Pics van het hondje.
Ik moet echt nog heel veel doen in een uur tijd maar mijn kat ligt zo lekker. Op mijn schoot.
Dan maar te laat
Aah wat een leukerd.
Mij standaard routine op zondag ochtend: week eetplanning en boodschappen lijst. Ik haaaat het altijd om te doen, zit dan een uur door m’n telefoon te scrollen voor inspiratie… maar als ik dan klaar ben met boodschappenlijstje en de werkplanning ben ik gelukkig
Hier hetzelfde hoor. Ik was om 9u wakker (vind ik veel te vroeg) maar ben nu pas een beetje in beweging aan het komen. Zo gaat het altijd op mijn vrije dag.
België is zo’n inferieur land, dat is niet eens een topic waard.
Ohjah, van planten zelf? Hoe weet je dan welle planten?
Nee, meestal slaap ik op mijn rug or zij!
Ik heb nu alle ramen open en ga de planten straks wel verplaatsten. Hoofdpijn is nog steeds niet weg getrokken
Belgen dissen is echt mijn fave, vooral omdat het zo gevoelig ligt. Ik heb Vlaamse vrienden en die hebben vorig jaar een kind gekregen, nu zit ik ze altijd te stangen dat ik dat kind ga indoctrineren met Nederlandsheid (ze vinden het al verschrikkelijk dat ze hun kind op een Nederlandse school moeten doen haha). Ik had als geboortecadeau allemaal oranje cadeaus en koningshuisparafernalia meegenomen en ik zing altijd stiekem zachtjes het volkslied in zijn oor. Ik hoop echt dat dit een super Nederlands kind wordt haha
Wat een leuk woord
Heel goed, heel goed. Jij komt er nog wel in het leven Penny. Dit biedt alvast een veelbelovende vooruitblik op het resultaat van mijn Vlaamse babyproject. Hopelijk heeft hij over 16 jaar zijn naam gewijzigd naar Mitchell en rijdt hij op zijn scooter naar de havo waar hij met een blikje energy en een frikandelbroodje hoi roept naar de Nederlandse meisjes en dan met een Nederlandse gaat trouwen en naar Centerparcs op vakantie met veel gel in zijn stekels en RGK-schoenen en twee blonde, Hollandse kinderen met neonoranje zonnebrilletjes. Ja dan is mijn missie volbracht en heb ik het leven van mijn vriend geruïneerd.