Ik heb zin om te strijken maar geen spullen hiervoor in huis en nu ben ik in staat het te gaan kopen zodat ik aan deze behoefte kan voldoen?
maak me nu zelf ook zorgen om mijn mentale gesteldheid
Ik heb zin om te strijken maar geen spullen hiervoor in huis en nu ben ik in staat het te gaan kopen zodat ik aan deze behoefte kan voldoen?
maak me nu zelf ook zorgen om mijn mentale gesteldheid
Oja da’s een goeie! Ik ga mijn best doen.
Zijn er eigenlijk veel Vlaamse Jeroenen of gaan ze voor de Jerome’s?
Vlamingen zijn vaak wel beter in de Nederlandse taal en ik vind sommige Vlaamse woorden leuker en die ga ik dan expres gebruiken en dan gaan Nederlanders soms juist huilie doen. Alleen Engelse woorden anders uitspreken vind ik weer meh.
@Eddie ik krijg als kriebels bij het horen van die naam.
Tijdens mijn basischooltijd dook overal een bepaald Remco-kind op en die ouders waren zo tokkie en het kind had denk ik gedragsproblemen. Eerst kende ik dat kind alleen via via en van buitenspelen maar later ging dat kind op dezelfde club en school. Het was altijd ruzie.
Ik zou je huisarts even bellen
Deborah
Of Gert
Lieve en iemand zijn moeder heette zo en ik kon dus nog geen Engels en toen was er op de Nederlandse televisie vroeger dus een show die heette ’ De Vijfuursshow’ en daar stond dus ‘live’ aan de zijkant en dan dacht ik lange tijd dat dus iemands moeder daar dan werkte.
Alain
En volgens mij zijn er meer Laurens dan Laura’s in Belgique.
Ik ben echt België fan trouwens. Love de friet + mayo en de series + acteurs. Zijn er films zoals verliefd op ibiza en bon bini holland in België @Eddie?
Caro/cato
Hilde
Aline
Van die (romantische) onzinnige komedies zonder plot. Ik ken alleen (goede!) vlaamse misdaadseries
Samson voor een hond
Ik heb laatst ontdekt dat Videoland een gigantische collectie romantische onzinnige komedies zonder plot heeft, Engels en Nederlands. Van hetzelfde genre als Hallmark kerstfilms, maar dan zonder kerstthema. Vooral de Engelstalige zijn echt goud, al ben ik er van overtuigd dat al die films door dezelfde twee acteurs worden gespeeld (ik bedoel, kijk die covers, dit is toch gewoon copy paste?)
Alle slechte kerstfilms staan er overigens ook op, mocht je hier niet genoeg aan hebben…
Heb nu echt zin om ketnet te kijken. Met aida in dr boomhut.
Voel me echt lamlendig vandaag. Verveel me zooo
Ik heb een bed met lades er onder van Ikea, dat standaard bed dat volgens mij iedereen en zijn moeder heeft, en een van de lades is al tijden stuk (geprobeerd te maken maar het was helaas beyond repair). Nou ging ik net mijn dagelijkse rondje buiten lopen en zag ik bij het grofvuil voor mijn huis exact die lade staan, in perfecte staat! Ook echt alleen die ene lade terwijl dat bed vier lades heeft, de rest van het bed en de lades waren nergens te bekennen.
Ik heb hem natuurlijk meegenomen en nu kan ik die lade weer gebruiken, yess, zo blij mee
De Ketnet kroket!!