Dit zeg jij echt heel snel vind ik altijd ik vind de huisartsenpost op zondagavond niet echt hetzelfde als even bellen naar je eigen huisarts op dinsdagochtend
Onder mom van gezond eten heb ik een bonen brownie gemaakt. Maar ik heb een kleine hakmolen, geen keukenmachine, dus moest het in delen. Wat een gedoe, uur bezig geweest met alleen malen. Recept had ook niet echt vloeibaar ingredient erin dus beetje water erbij gedaan. Het is nu een soort deeg geworden. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.
Ik ging gister naar bed toen het nog licht was. Heerlijk. Misschien ga ik dat vandaag weer doen.
Ik heb zelf nog maar 1 keer in mijn leven gebeld want ik âdurfâ het zelf ook niet goed, maar als je Ă©cht zoveel buikpijn hebt, ja, daar zijn ze toch voor denk ik dan
Lief dat je t vraagt! Heb gebeld maar omdat ik geen koorts had moet ik morgen langs mn eigen huisarts. Mag wel dubbele ibu nemen, dus dat heb ik gedaan en dat haalt t scherpe randje er wel af. Hoop dat ze morgen meer kunnen doen
Ja vervelende situatie zo. Maar nu zit je ermee en dat is ook een naar gevoel⊠Misschien ligt het toch anders, wat ze je kan uitleggen.
Doet ie het inmiddels weer? Anders zou je dit kunnen proberen: alles loskoppelen (lader, eventuele usb apparaten) en de batterij eruit halen als dat kan. Hierna de aan/uitknop 20 seconden ingedrukt houden. Hierna batterij er weer in en weer aanzetten.
Ik weet niet of het nog nodig is maar ik heb ze in een 36 2/3 en normaal 36.
Russische electro is de ideale nakijkmuziek omdat ik toch niet kan verstaan wat ze zeggen.
Ik vind ketjap manis wel echt het lekker maken
Ik zal morgen er een russische rockavond van maken.
Opgedroogd en al schrok ik best wel. Stuk korter wel. Het is prima geknipt en het valt goed
maar vind het aangezicht helemaal niet leuk omdat ik zoveel minder haar heb dan een paar jaar geleden en elke keer in de spiegel is dat weer een confrontatie. Meh.
persoonlijke aanbiedingen zijn terug
Ik heb gisteren heel veel boeken gekocht. En nu ook de smaak te pakken. Zal mijn niets verbazen als mijn tweede boek vandaag ook uit is.
Ik wil niet weten wat jullie allemaal met die oplader doenâŠ
Mijn vriend is dit weekend even terug naar zijn huis en ik mis hem zo. Ik ben de vrouw geworden die ik 2 jaar geleden nog uitlachte.
Ik hoor net bij Dragons Den dat een BH een âhoudbaarheidsdatumâ heeft van 8 maanden⊠brb ik ben even 8 jĂĄĂĄr terug in de tijd om alle bhâs weg te gooien
Ik heb zelf wel dat BHâs na een tijd dragen niet meer zo mooi zitten als ze deden toen ik ze nieuw kocht.
Ik wil boer zoekt vrouw kijken, maar het staat niet online? Hallooo hoe lang gaat dat duren dan
Ja klopt maar vind BH-shoppen echt de hel op aarde dus als ik dan een fijne heb dan zal ik die ook dragen totdat er niks meer van over is :â)