mwuahahahah die vind ik wel leuk. al denk ik dat de katten het zout zouden gaan likken
Mijn werkgever weet alles he
Ik heb vorige week twee dagen op kantoor gezeten en 1 dag zat er een collega redelijk vlakbij (4 meter verderop) en ik had zo’n buikpijn aan het eind van de dag van de ingehouden scheten. De andere dag had ik nergens last van omdat ik de helft van het kantoor voor mezelf had. Echt erg.
O neeeeeee
Lol ja perfect voor deze coronatijd inderdaad, zo’n stuk deeg waar iedereen met zijn virusvingers in zit te kneden en zo lekker 50 keukens rondgaat.
EEN MEISJE AANKIJKT??!!
Oh bah ik ruik gelijk weer hoe dit gore deeg rook, hoop dat ik nooit meer een stukje herman toebedeeld krijg
Ik stink. Maar ik heb gewoon geen zin om er iets aan te doen . What have I become?!?!
Ik wil je survey ook wel invullen! Laat maar weten of het lukt om me een bericht te sturen
Ik voel me net een betrapte puber. Ik heb jaren gerookt maar ben ook al heel lang gestopt. Maar ik zit momenteel niet lekker in mijn vel en om daar aan te ontsnappen rook ik heel af en toe wel eens een sigaretje. Vandaag was ook zo’n moment. Maar nu stonden opeens mijn ouders voor deur. Dus ik snel naar binnen geslopen en gedaan of ik van de wc kwam. Ik heb namelijk zo geen zin in het commentaar.
Jan Smit 2.0 limited RGK editie
Nu bij jou in de volksbuurt exclusief Terstal-pet.
Ik moet even kwijt dat ik blijkbaar lilapaars mijzelf echt heel geweldig vind staan. Nooit verwacht. Ik let ook nooit zo op welke kleuren passen bij m’n uiterlijk enzo maar ja
Mijn noise cancelling koptelefoon is binnen en ik ben zo mega gelukkig. Nu kan ik tenminste fatsoenlijk werken zonder dat kut geschreeuw van die snotpubers van hiernaast .
Nu al je beste aankoop van het jaar
Ik zit as we speak in mijn geluidloze bubbel. Vriend zal de komende weken maar gewoon moeten appen als hij iets wil zeggen want ik denk dat dit gewoon mijn idee van de hemel is.
Dit doet mij ook zeer
Welke heb je gekocht?
Ik had netjes mijn schouders ingesmeerd. Ja ben dus precies eronder verband (heb tanktop aan).
De Bose quietcomfort 35 II