Wat je even kwijt wil #37

What de actual fuck! Mijn buurvrouw ligt op het balkon en steekt constant haar hand onder haar rok om schaamhaar uit te trekken, ruikt eraan, en gooit het dan over de railing! Uiteraard heeft ze wel haar welbekende peuk in haar andere hand.

42 likes

:movie_camera: :movie_camera: :popcorn:

2 likes

Aaaaaah nasty

Ik zit hier zo achter mijn boek.
images
Volgens mij is ze vergeten dat er zo’n 10 buren op haar balkon kunnen kijken.

9 likes

Is denk ik haar Coronavachtje.

Is schaamhaar uitgestorven? Dat wist ik niet!

3 likes

Weet iemand waar je van dat schuimrubber gebeuren haalt waat je kussens van kunt maken voor op je pallet balkon bankie ?

Misschien op de markt? Bij ons staat altijd zo’n kraam met stoffen en schuimrubber

1 like

Super thanks!!

Ja dat soort confronterende momenten kunnen dan echt kut zijn. Snap dat gevoel van schaamte ook wel, want het is toch niet gebruikelijk om te zeggen dat je weinig vrienden hebt. Terwijl ik het eigenlijk juist wel fijn vind om een kleine sociale kring te hebben. Maar zoals @Lemongrab al zei, anderen boeit het waarschijnlijk echt niet hoe veel of weinig vrienden je hebt. Maar toch digitale knuffel voor jou!

Jaa in Nimma toch? Schattige man was dat heb hem alleen al een tijdje niet meer gezien.

Ja ik ga het weer even bijhouden dus even de bikini lijn eruit trekken. Leuk voor de vogels in hun nestjes .

2 likes

No, ik woon in een andere provincie haha maar denk dat op elke markt wel een man met zo’n kraam staat

1 like

Appie stopt met de zegelboekjes, vanaf juni kun je nu koopzegels kopen via je bonuskaart.

Ik ging even kijken hoeveel van die boekjes wij ondertussen hebben volgeplakt, en nog niet hebben ingeleverd :star_struck: :euro: :euro:

6 likes

Tering
Ik probeer iets op Zalando lounge te kopen maar mijn maat is al een uur gereserveerd. :rage:

Gewoon voor jezelf goed praten, doe ik ook. Wij steunen de horeca tenminste.
Haha.

3 likes

Pfft m’n jongste broer heeft echt zo’n ander leven: in Nieuw-Zeeland beetje hiken, bergen beklimmen, overnachten in z’n eentje in de tent in een dal, watervallen beklimmen en met een helikopter terug. Gun het hem maar ZO JALOERS :rage:

7 likes

Haha oohh dit is echt m’n favo sport, de hele tijd refreshen en dan echt zo in paniek KLIKKLIKLIK naar je mandje zodra die weer vrij komt. Voelt toch extra goed als je ‘m dan hebt bemachtigd

Nou, hij is nog steeds gereserveerd. Hoe dan:(
Maar inderdaad het voelt nog beter als je na 10000x refreshen het bemachtigt haha.

Stukje karton of iets tussen de enter proppen zodat hij omlaag blijft. Na uitgebreid onderzoek gedaan te hebben de afgelopen weken, komt deze optie bij mij het beste uit de test

@Madam-Mikmak Ooooh dit vind ik heel jammer :frown: Ik haal echt plezier uit de zegels sparen en plakken. En m’n huidige boekje is nog niet vol en komt dat ook niet meer dan :cry:

1 like