Wat je even kwijt wil #37

Well that escalated quickly. Blijkbaar kan ik haar niet begrijpen en spreekt ze daarom liever met iemand anders af. Want ik heb nooit samengewoond en ik heb nooit een dergelijk lange relatie met iemand gehad en sowieso is mijn leven anders??

Heb nog geprobeerd haar te bellen, maar ze drukt me gewoon weg. Dusja blijkbaar kan en mag ik me niet inleven en heb ik sowieso geen leven dat goed genoeg is om mee te mogen doen met de rest.

Bah ik snap best dat iemand overstuur is door zoiets en ik ga ook echt niet ontkennen dat ik de gezelligheid zelve was telkens als ik gedumpt werd, maar ik kan hier niks aan doen. Ik wilde ook alleen maar goed doen en mijn hulp eventueel aanbieden. Ga wel zelf klavertjes zaaien en hopen dat die mij wel geluk mogen brengen

Haha ja klopt! Toen ik hem ontmoette was ik ook echt in shock over hoe lang hij wel niet was :joy:

1 like

Het is 03:30 u en ik werd wakker in een chocoladebed :sob: blijkbaar lag er nog een verdwaald paaseitje in mijn bed waar ik nietsvermoedend op in slaap ben gevallen. Pyjama, rug & hoeslaken helemaal onder de chocola :joy::sob:

31 likes

Omg nee, ik had gedroomd dat mijn oom me zou gaan beffen :sob::sob::sob:. Mijn tante vond het ook gewoon goed en ik kan ik had er ook veel zin in, totdat ik wakker werd.

Denk dat ik maar uit de familie moet stappen :frowning:

35 likes

Na gisteren urenlang aanklooien dacht ik het nog een keer te proberen door alle kabels er nog een keer uit te halen en nu doet ie het weer! Lekker aan de slag nu! Thanks voor het meedenken!

2 likes

Omg yes en meteen bonus op mijn favo product :jack_o_lantern: :jack_o_lantern:

edit: hee taartje :partying_face:

1 like

Nahh hoe kut ze zich ook voelt, dit gedrag is absoluut in geen enkel geval gerechtvaardigd. Ze laat nu haar ware aard zien. Lekker die dingen zelf opeten en fuck haar zeg nondeju

4 likes

Zit ik om acht uur klaar om aan een verslag over een rekenonderzoek te beginnen, ben ik alle rapporten uit het lvs kwijt. Fysieke papieren, die raak je toch niet zomaar kwijt. Hoe kan dat. Ben ook mijn agenda kwijt, dat is al de tweede dit jaar. En tot overmaat van ramp start mijn word niet op m’n laptop. Echt laf deze dag nu al.

Weet iemand of er morgen pakketjes worden bezorgd?

Dit is toch de “vriendin” waar je wel vaker dit soort dingen over post? Waarom blijf je hier nog energie in steken?

Zo te zien op postnl niet.

Nee het is dit jaar een officiële feestdag!

Vraagje: is er iemand die een simpel en gratis videobewerkingsprogramma voor de bewerking van filmpjes van mijn lessen weet? Windows video editor heeft niet echt genoeg functies.

Die bonne brownie is niet te eten.
En ik werd wakker met pijn in mijn knie. Alsof ik verkeerd lunges heb gedaan maar heb ik hele weekend niet gedaan.

Imovie maar dat is alleen op apple en ik hoor veel goeds over inshot. Maar ik wil je ook wel helpen?

1 like

Ah dat is super lief! Ik heb alleen een studiedag en wil vanmiddag met de vakgroep aan de slag met dit programma en bewerken. Ik ga inshot proberen :D. Thanks!

Ik heb van één van jullie een kaart gekregen en Tony’s :slight_smile: Ik weet alleen de echte naam. Dus Vivian, bedankt!! Sorry dat ik vergeten ben wie je bent :slight_smile:

37 likes

Ik ben als enige van mijn team aan het werk, de rest is verplicht vrij maar ‘iemand moet de telefoon opnemen en 4 dagen dicht is te lang’. En er staan zo’n 80 mails, can I cry?!

Ik heb gister een nieuwe internet- en telefoonaansluiting gemonteerd, en ook al kwam het uiteindelijk op een paar schroefjes aandraaien neer, ik voel me nu helemaal een strong independent woman yo!

7 likes

Ik gebruik movavi. Komt er wel een watermerk in sommige shots maar ik vind het een fijn simpel programmaatje

1 like