Ik heb echt een blauwe arm. Heb een nieuwe implanon laten zetten (anticonceptie staafje) en daar doe je drie jaar mee. Dit is inmiddels de vierde want ik ben er erg blij mee maar blijkbaar verdring ik dat het de eerste dagen flink zeer doet en ik lig juist altijd op die kant in bed. Heb mezelf laten trakteren op pizza gister door m’n vriend want hallo dankzij mij krijgen we geen nageslacht.
Ook een goeie tip! Ik moet zeggen dat ik ze hier nog niet heb gezien.
Ik heb mijn nagels weer laten doen en voel me weer helemaal mezelf. Mijn vriend zal ook blij zijn want nu kan ik weer kriebelen.
Hahah ik heb die toen mee naar huis genomen in een potje en was helemaal gefascineerd door de stukjes vlees die er aan zaten
Zo kut dat dat überhaupt een ding is. Als jij je punt in 11 pagina’s ipv 10 duidelijk kon maken, dan is dat toch meer dan prima. Snap dat je richtlijnen hebt, maar docenten die daar echt op afrekenen (dus echt onvoldoendes geven) snap ik niet zo. Maar gefeliciteerd!
Andere ouders : Eten is niet vies jij vind dit eten niet lekker.
Mijn moeder : Dit broodje is goooor.
Kruidvat ook, 1,99 voor een kapje van katoen en ze hebben ook polyester. Die zijn iets goedkoper.
Kan daar echt niet naar kijken hoor! Hij zat inderdaad behoorlijk vast en m’n hele arm is weer blauw. Was jij er tevreden over?
Met een goed drie kwartier eindelijk een pedicure ik neem dat echt nooit meer voor lief.
Wow ik heb zo’n hoofdpijn
mijn werkmotivatie is echt zo zo laag de laatste tijd. Ben een weekje op vakantie geweest en sinds vandaag weer aan het werk, had gehoopt dat dat de discipline dat ten goede zou komen, maar helaas. Het is ook niet alsof ik verder nuttig ben (huis opruimen, van de zon genieten), maar zit een beetje lamlendig forum bij te lezen. Voel me er ook nog eens zo schuldig over, want zijn met een project bezig en daar staan natuurlijk een bepaald aantal uren voor. Heb echt constant vrees dat mijn collega mij belt: yo max, dit kan zo niet meer he?
Ik vind het zo verwarrend dat boa’s steeds in het nieuws zijn. Ik moet altijd drie keer lezen voordat ik begrijp waar het over gaat.
ik heb zo’n schurfthekel aan dit soort taal, zijn ook bepaalde irritante types die dat doen
Na echt heel veel afwijzingen voor verschillende vacatures ben ik eindelijk gebeld dat ik door ben naar de laatste rond voor een super leuke functie!!! Ik had echt een kut dag maar dit maakt het allemaal weer goed!
In de voortuin wat plantjes geplant. Achter weer aan kant gemaakt. Een boom eruit gesloopt en het onkruid wat verwijderd. Insecten hotel opgehangen.
Net lekker gekookt en gegeten en nu even rustig in de tuin zitten.
En dan later even een puzzel ophalen die ik via marktplaats heb gescoord
Pff ik heb vakantie en net een nieuwe tuin nog nooit zo druk gehad.
Vanoxhtend mijn vriend gebracht om bloed te laten geven. Ik zelf maar winkelcentrum omdat ik iets van xenos moest. Erna naar supermarkt, ben ik doorheen gelopen zodat mijn vriend even rustig kon zitten na het bloed geven.
Vervolgens eten en toen deel van de wc geverfd. Erna naar tuin centrum gefietst voor 1 laatste plantje en sproeier voor de tuinslang. Vervolgens geplant. toen 1 uur geslapen en gegeten. Nu tuin sproeien en dan wc schilderen.
Vanavond zal ik goed slapen.
Ik ging net ergens met de auto naartoe maar ik kreeg zo’n error met parkeren dat ik echt super scheef stond. Uiteindelijk toch maar uitgestapt om de winkel in te gaan maar toen ik keek was het nog erger dan ik dacht en blokkeerde ik bijna een andere auto. Dus ik ben weer ingestapt, het vak uit gereden om vervolgens een rondje door de wijk te rijden zodat het niet op zou vallen dat ik zo aan het klungelen was met parkeren en de 2e keer stond ik echt super recht en netjes in het vak
Omg!! Waar? Ja!!
Erg is dat hè? Soms kom je er gewoon niet meer uit, dan snap je niet meer hoe je moet sturen.
Deze dag. Ik maak me veel zorgen om een naaste die ik maar niet te pakken krijg, heb één van mijn beste vrienden een lift gegeven om zijn kat in te laten slapen, en verneem net via facebook dat het jongere broertje van een basisschoolvriendinnetje plotseling aan een hartstilstand is overleden. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen, ik spreek haar al ruim 10 jaar niet meer, maar we liken elkaars posts wel eens op facebook en ik heb haar gezin wel tot mijn elfde goed gekend. Is het oké om een kaartje te sturen, of is dat raar?