Wat je even kwijt wil #37

In dit soort situaties altijd een kaartje sturen vind ik. Steun wordt gewaardeerd, lijkt me!

En idd een pittige dag voor je :heart:

2 likes

Ik vond het persoonlijk juist heel fijn om zulke kaartjes te ontvangen, ik denk niet dat ze het raar gaat vinden. Hopelijk krijg je je naaste snel te pakken, is niet fijn om in onzekerheid te blijven zitten

1 like

Ah shit hee, dat is niet niks en dan ook nog allemaal op één dag. Denk dat een kaartje sturen altijd goed is, volgens mij is alle support welkom op zo’n moment. En ik hoop dat je je naaste gauw kan bereiken :heart::sparkles:

1 like

Wat een kutdag. Kaartje sturen is altijd oké :kissing_heart:

1 like

Hahaha wat leuk!!

1 like

Mijn vriend kijkt Duits voetbal live, maar omdat ze geen publiek mogen ivm Corona hebben ze in het stadion geluid aan gezet van joelend en juichen publiek…

I can’t :joy::joy::joy:

7 likes

Pff het broekje wat ik had besteld zit nog net te strak. Zon baal moment altijd. Mja ook wel weer een extra motivatie om morgen te sporten haha

Ik zag een plaatje voorbij komen van iemand die Engels spreekt die moet lachen dat Nederlanders notes “notities” noemen oftewel No Tities

And now I can’t unsee :rage:

62 likes

YES vanmiddag meteen door het uitzendbureau gebelde en als het goed is morgen door het bedrijf, heb er wel vertrouwen in!

16 likes

De rek is er even uit hoor. Dat gesprek vanmiddag heeft er zo hard ingehakt. Ik had zo’n fucking koppijn daarna. En moest nog naar de tattooshop om bij te laten tekenen. En nu heb ik 15 ongelezen berichten op whatsapp in zes gesprekken en moet nog vier mails beantwoorden en eeuwige studiedruk. Ik kan ff niet meer. Lig alleen maar voor me uit te staren.

Haha ik ga dan altijd bloopers kijken van ‘the office us’

3 likes

Ik ga nu iedereen negeren en een plantenhanger macrame’en

9 likes

Haha mooi er is een Honest Trailer over Friends nu.

Ik ga echt stuk hier. :rofl:
4 likes

Ik waardeer het zo wanneer het voelt als vanouds om met iemand te praten, nadat er een hele lange tijd geen contact is geweest.

6 likes

Jaaaa lekker. Als ik in duitsland kom koop ik altijd die zakjes om mousse mee te maken van Dr. Oetker.

1 like

Dat merk ken ik niet, ik ga eens googlen. Alles met chocolade(smaak) moet uitgeprobeerd worden😁

1 like

Ik vond zojuist het goorste ooit op mijn balkon.

Ik was planten water aan het geven en zag ineens iets liggen. Het was klein gevouwen toiletpapier. Aan het dessin te zien, was het definitely niet van mij. Ik haalde (goddank!!) binnen een tissue om het op te pakken en toen ik het pakte, zag ik dat het gebruikt was waar wc-papier voor gebruikt wordt… Er zat poep op de andere kant! Poep van iemand anders. Op mijn balkon. :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Woww wtf?!

@Eddie en @Vlaai: Callebaut is een chocoladefabriek in Breda. Dus het kan best dat het echte/goede chocolade was!

2 likes

Ik heb na 4 maanden tijd weer een full makeup plamuursel op mijn gezicht. Wow dit is wennen omg