Maar echt WTF. Want hóe komt het daar? Het toilet in deze appartementen is by far niet in de buurt van het balkon. Was dit van mijn bejaarde buurvrouw? Of het jonge gezin onder me? Omg, ik wil het niet weten. Ik kan alleen maar bidden dat dit niet nog eens gebeurt.
Ik heb dit eergister gedaan en was er max een half uur mee bezig
Ben ik eens aardig en laat ik mijn bestelling in de avond komen, want sowieso thuis.
Gisteren redde ze het niet want de route liep uit ofzo. En vandaag zou er niemand thuis zijn volgens de app…
Moet ik gvd nog langer wachter op mijn nieuwe sexspeeltjes
Ik had dit vorige week ook. Voelde zo gek?! Voelde me er ook helemaal niet fijn bij misschien is dit het keerpunt in m’n leven dat ik met minder plamuur door het leven ga.
Callebout is (werelds?) Grootse chocolade producent. De meeste chocolade wat je eet is dus van callebout en veel producenten van tabletten of chocolade producten maken de chocolade niet zelf maar kopen het in bij callebout en smelten het alleen
blijkbaar hebben ze bij hun kantoren enorme bakken met chocobonen staan voor t personeel om zoveel van mee te nemen als gewenst
Ik heb nu echt zoveel vragen
Als iemand nog één keer een fucking opmerking maakt over mijn witte benen/gezicht of whatever: ik ga echt boos worden.Waarom denken mensen dat ik zit te wachten op van die stomme klote opmerkingen? Rot ff een eind op zeg.
Haha, dat zal wel! Maar dat heb ik bij een andere chocolade fabrikant ook gezien (ik heb duidelijk het verkeerde segment gekozen, haha) Ik ben op beursen geweest waar ze stonden en daar hadden ze een mega stand waar je een zakje kon pakken en overal chocolade kon schepen!
Dat klinkt heerlijk! Ik ga het morgen proberen
Je vergeet de boterhamkorst, die is er ook nog!
Like voor de herkenbaarheid. Mensen moeten echt stoppen met zich bemoeien met andermans huidskleur
Ik heb een vriendin die bloedmooi is, goed figuur terwijl ze alles kan eten wat ze wil, die meteen een fijne stabiele relatie kreeg nadat ze haar vorige relatie beëindigde, nul financiële zorgen, alles komt haar zeg maar ‘aanwaaien’ en nu heeft ze krijgt ze een vaste aanstelling en ik ben blij voor haar maar tegelijkertijd voel ik me zoooooo mislukt in het leven. Ik zou echt vaak willen dat ik haar was.
Ja ik heb inclusief nepwimpers, en voel me een soortvan ordinaire uitgaanssnol niet dat daar wat mis mee is. All righty. Ook al teveel wijn maar ben morgen vrij. Vindt gezegend
Geniet ervan!
Dankjewel
Callebout is ook onze leverancier (of nouja van mijn werk) en ze leveren ook vloeibare chocolade in tanks.Dan komen ze met grote vrachtwagens waar om en nabij 7500 liter chocolade in zit en dat wordt gegoten in onze eigen tanks.Alleen de 75% pure biologische chocolade krijgen wij in blokken.En dat gaat dan weer naar winkels als Jumbo,Appie,Marqt,Pioesz,zelfs Kruidvat en Xenos.Grote kans dat iedereen het wel eens gegeten of gekocht heeft dus!
Snap ik! Heeft ze ook goede tieten, mooie reizen gemaakt en ook nog eens super aardig?
Soms heb je van die mensen die gewoon alles lijken te hebben. Snap dat je daar een beetje jaloers op kan zijn, maar de realiteit is wel dat de meeste van ons gewoon niet zo zijn en zij zal ook wel een keer haar hlbeen breken of een naaste verliezen en daarmee een tegenslag krijgen.
Oh ben echt heel benieuwd waar je nu werkt, haha