Wat je even kwijt wil #37

Ik heb het heft maar even in eigen hand genomen. Ik heb vast gevierd dat ik een nieuwe baan heb met een ijsje. Dat kan dus niet meer misgaan! #LOA

18 likes

Thanks nu heb ik zin in chocolademousse oid :drooling_face:

Mooie reizen samen met mij :crazy_face: idd super aardig, een allemansvriend, een geweldige natuurlijke tan enz enz enz …
Ik voel me dan altijd een hele slechte vriendin want toen ze het nieuws appte dacht ik echt ā€˜of course, of fucking course’ terwijl ik het haar ook gun maar het is gewoon een kinderachtige aversie tegen de oneerlijkheid van het leven of zo

Zelf zit ik vol in mijn mid twenty crisis :disappointed_relieved: (ik typte net zelfs ā€œzidā€ in plaats van ā€œzitā€ help)

3 likes

Callebaut is opgericht door een Vlaming in Wieze en was toen al de grootste chocoladeproducent. Later fuseerde het bedrijf met een ander Barry… uit Zwitserland tot een concern.
Dus het is nu eigenlijk Belgisch-Zwitsers en nog steeds de grootste producent.

2 likes

Haha Callebaut heeft echt iets losgemaakt op dit forum. Heb weer veel over het bedrijf geleerd, bedankt allemaal.

2 likes

Ik koop altijd zakken Callebaut bij de groothandel maar al deze feitjes kende ik nog niet. Wel zin om een keer dat poeder te proberen @Eddie (vooral aangezien mijn chocolademousse de laatste keer mislukte, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen).

1 like

Help ik las vandaag de mail van mijn leidinggevende, heb morgen een doelstellingsgesprek. Wat behandel je daarin überhaupt? Ik wilde gewoon terug bij mijn oude werk om niet alleen maar bezig te zijn met mijn scriptie dit half jaar en heb überhaupt niet de intentie langer dan 1,5-2 jaar bij het bedrijf te blijven of intern door te groeien. Maar dat kan ik natuurlijk helemaal niet zeggen, met welke doelstellingen moet ik dan komen? :joy:

Er is zo’n lekkere discussie gaande bij OP1 over Wolven, echt typetjes allemaal.

3 likes

ZELFS ab osterhaus was erbij

het is feest

2 likes

Competentie items waar je aan wilt werken?
Assertiviteit, vak volwassen, interpersoonlijke sensiviteit, contacten opbouwen en onder houden, kennis vergaring.

Meer weet ik even niet. Mijn werkgever heeft een hele gids met dit soort competenties, met aangegeven valkuilen e.d.

1 like

Thanks voor de tips! Ik ga eens even googelen wat dit allemaal precies inhoudt, maar hier kan ik denk ik wel een begin mee maken!

Wat hou ik toch van mezelf als ik niet kan slapen en over 3 uur al op moet staan

Ik kwam er vandaag achter dat de eikenbomen waar ik liep vol met processierupsen zaten. Nu ben ik helemaal kriebelig, heb ik het warm, honger en dorst en alles tegelijk. :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face: Behalve slapen natuurlijk

Ik werd net om 6:40 wakker gebeld. Voor een werkding.

Ik was grofvuil vergeten buiten te zetten. Sorry buren :sweat_smile:

Oeh ja, ik herinner me nu dat mijn vader wel eens naar de Mars-fabriek moest voor zijn werk en dan kreeg hij ook altijd chocola mee :grin:

1 like

Kreeg net constant foutmelding toen ik FF opende. Maar hij doet 't weer :raised_hands::raised_hands:

Wtf. Wat doe je dat je zo onmisbaar bent dat ze je zo vroeg bellen :crazy_face:

1 like

Hahaha niet eens iets bijzonders, ik werk tijdelijk in de pioenrozen en een aantal karren was nog niet geleverd. De bloemenbranche doet niet aan kantoortijden :sweat_smile:

3 likes

Ik heb eindelijk instant coffee met een smaakje besteld (ja i know crime against humanity, ik houd van koffie maar houd meer van basic bitch zijn) met smaken als double chocolate, coconut delight, irish cream :yum:

Oh ik herinner me ineens dat ik een advent had met filterkoffie met een smaakje.Dat was ook echt bomb

2 likes