Wat je even kwijt wil #37

oeee dat klinkt goed!! ik gebruik nog steeds de skinny syrups van Jordan. Alleen afvallenmetbregje had laatst alleen nog de kerst smaken. Dus nu drink ik (bijna in de zomer) kerst koffie. :joy:

1 like

Na vandaag weer weekend. Heb er zin an

1 like

Ik ga het echt missen als ik ooit weer naar kantoor moet om tot 9 uur in bed te blijven liggen, dan onder de douche rollen en om 09.10 klaarzitten voor de dag met een bak koffie. Ik ga thuiswerken sowieso meenemen in mijn volgende onderhandeling.

14 likes

Ja daar heb ik ook nog echt veel flessen van maar ben die bittere nasmaak zo zat. Als je er een paar wil, hit me up

1 like

Ok volgens mij heb ik opeens nikkelallergie??
Ik draag al maanden een ketting met een edelsteen aan, geen last van gehad.
Ik heb dan een andere ketting van ‘goede kwaliteit’ in een edelsteenshop gekocht, en nu opeens jeuk rond m’n hals, rode bultjes, dus een soort van eczeem? Dus ik denk dat er mss in die ketting nikkel zat en in de ander niet, dus misschien heb ik nikkelallergie?
Ik ben morgen jarig en wil er fabulous uitzien en dus niet met een rode hals hahaha :joy:, ga ik best naar de apotheek om een eczeem zalf?

Na drie weken bij mijn ouders wonen krijgen we morgen de sleutels van ons nieuwe huis! :partying_face:

Wel grappig, waar ik nu zit is echt een mini-dorp, maar ben de afgelopen drie weken op meer plekken geweest dan de eerste 18 jaar van mijn leven toen ik hier woonde, heb nu ontdekt hoe wegen lopen en hoe het bos in elkaar zit en waar je uit komt als je bepaalde weggetjes inloopt
 :sweat_smile:

Maar respect voor iedereen die veel langer “veroordeeld” is tot wonen bij (schoon)ouders (@ezw thinking of you)! :heart:

24 likes

En dan een koelkast tourtje ?

5 likes

Heee wil je delen welke je hebt? Ben benieuwd!

Knap dat je ze gebeld hebt, dat vind ik juist heel sterk van je. En het is ook helemaal niet raar om niet altijd sterk te zijn/je niet altijd sterk te voelen. :heart:

3 likes

Ik heb voor het eerst iets van Sloggie aan, zo’n zero feel bralette. Bohh dit zit lekker :heart_eyes: zo zacht en comfortabel

2 likes

Aaah ik haat volwassen zijn. Was even vergeten dat ik nog 300 euro gemeentelijke belasting moest betalen. Doei deel vakantiegeld :sob:

5 likes

Note to self; twee wentelteefjes van zuurdesem spelt brood als ontbijt is erg enthousiast. Ik ga even bijkomen op de bank hiervan.

7 likes

Ik moet echt het telefoonalfabet uit mijn hoofd gaan leren, hoe vaak ik wel niet in paniek een fictieve naam probeer te bedenken als iemand onverwacht om mijn postcode ofzo vraagt en dan met zo’n debiele naam aankom waarvan diegene aan de andere kant van de lijn ook denkt ‘ok sure :thumbsup:’

6 likes

Ik had eens een collega die het presteerde om er ‘de A van euhh
 Adolf’ uit te gooien :roll_eyes:
En AH maakte hij vaak Albert Heijn van haha

14 likes

Hahahaha Pathé

72 likes

Mweeeeh ik heb nog 1 verslag te maken en dan is mijn studerende leven klaar. Ik wil gewoon naar de UB kunnen :frowning:

1 like

Voor wie een paar minuten overheeft en iets moois wil lezen.

17 likes

Probeer het NATO alfabet, is vrij internationaal en ook duidelijk.

1 like

Oh wat hartverscheurend zeg