M’n vriend zegt over onze nieuwe postcode telkens Koning Johan (haha hij zei het 1x tegen mij om te onthouden en nu zegt ie het bloedserieus tegen Ziggo etc.) en ik vind het zo lachwekkend, maar ik kan nu ook niets anders meer bedenken, twijfel ook altijd over de C en de K, want ik ken meer Carels dan Karels.
Jeetje ik voel me zo belachelijk dom. Kom er net achter dat degene waarvan ik dacht dat ze een hele goede vriendin was, de laatste 2 jaar haar hele leven bij elkaar gelogen heeft. Ben zo enorm teleurgesteld, geen idee wat ik hier nou mee moet.
Onze postcode eindigt op KL en daar maken wij altijd Kutlul van. Als ik het nu telefonisch moet doorgeven, moet ik er echt om denken dat ik Karel Lodewijk zeg in plaats van Kut Lul.
Ik vind het zo goed dat je gebeld hebt! Het is ook echt naar om te weten dat je haar niet meer doet wat je wil dat het doet of dat het ooit beter is geweest. Goed gedaan en ook prettig dat de kapper er zo begripvol op reageerde. (Ik ben daarom van kapper gewisseld. De vorige probeerde me steeds extensions aan te smeren. Heb mijn huidige kapper ook via de mail uitgelegd hoe/wat met mijn haar en zij heeft er echt een heel goed kapsel van gemaakt. Helemaal niks mis extensions wil maar praat het iemand niet aan.)
Je bent niet dom, het is eerder normaal om iemand wel te geloven. Het klinkt wel alsof ze nogal wat problemen heeft, dus ik zou proberen om er goed met haar over te praten. Ik heb hetzelfde meegemaakt dus als je wil mag je me een pb sturen!
Pff, ik ben aan het werk maar ik heb zo weinig zin. Sinds het thuiswerken krijg ik zo weinig energie van m’n werk (misschien kost het wel meer energie door al die stomme videogesprekken). Heb genoeg te doen maar kan me er soms amper toezetten
Dankjewel! Echt over veel dingen, snap er helemaal niks van. Vind het zo naar. Juist omdat ik altijd zo eerlijk tegen haar ben geweest en ze alles van me weet. Merk ook dat ik er echt een beetje verdrietig van wordt omdat ik niet begrijp waarom ze dit zo heeft gedaan.
@Woodkid Wat erg dat je dit ook hebt meegemaakt, heb je het goed op kunnen lossen? Ik stuur je heel graag even een pb want ik weet zelf echt niet hoe ik dit nu aan moet pakken.
Aw, wat mooi geschreven maar ook heel verdrietig.
Ik heb dit ook gehad, alleen was de vriendschap korter. Je bent absoluut niet dom! Het heeft iets moois dat je mensen op hun woord geloofd. Maar het is echt heel kut om mee te maken.
Mijn doelstellingengesprek viel gelukkig erg mee. Hebben vooral het algemene proces besproken en heb nu nog 1,5 week de tijd om met doelstellingen te komen en dan gaan mijn manager en ik die samen bespreken, dat moet wel goedkomen.
En ben echt blij, mijn huidige werkzaamheden duren tot half/eind juni en daarna ga ik vanaf augustus aan de slag op een ander, leuk project waar ik ook heel graag geplaatst wilde worden. Gesprek kon dus bijna niet beter gaan!
Wel even jammer dat mijn baas al direct aangaf dat we de komende weken/maanden nog (grotendeels) thuis blijven werken, wil echt weer naar kantoor en mijn collega’s zien.
Ik verwacht 3 pakketjes vandaag, een plant, een swiffer en een epileerapparaat. Ben constant uit het raam aan het kijken. Het moment dat de post komt zijn gewoon de highlights van mijn leven geworden.
Aan het begin waren het mijn supermarkt bezoeken elke dag, maar daar ben ik voortaan ook te lui voor dat ik mijn voorraad nu maar aan het opmaken ben.
Blij dat ik volgende week weer echt kan werken en naar buiten ga ipv constant thuis achter de computer.
Ik heb echt een topdag tot nu toe. Toen ik naar mijn auto liep zag ik een corgi-puppy in een fietsmand. En daarna tilde ik een PR bij de crossfit. Twee keer huilen van geluk.
Ik vind het altijd zo leuk als mensen dit soort kleine dingen als highlights noemen. Had dit zelf altijd als ik van de tram naar mijn werk liep en de kat van de kaasboer in de etalage zat. Dan was mijn dag meteen een stuk beter.
Dankjewel! Vind het heel rot dat jij ook zoiets hebt meegemaakt, ook al was de vriendschap korter. Hoe is het bij jou afgelopen?
De kat is jarig maar zijn cadeautje is vertraagd met de post Gelukkig snapt hij het toch niet, hij vond het ook al zeer niet boeiend toen we om 00:00 voor hem gingen zingen
Haha herkenbaar! Ik wacht nu ook op een pakket en voor mijn gevoel kan ik de hele dag nu niks anders doen dan wachten en uit het raam kijken. Terwijl ik in huis best van alles zou kunnen doen
Me: Ik ga vandaag niks kopen!
Also me: koopt drie nieuwe patronen en alle kleuren die er bij horen.
Eerst bestelde ik een tijd niks en nu ben ik volledig losgeslagen