Wat je even kwijt wil #37

Ik heb een zoontje en als ik van hem zou horen dat dit gebeurt is krijgt hij van mij alleen maar te horen dat de buurvrouw groot gelijk heeft en dat rommel in de prullenbak hoort en niet op straat.
Dus, goed gedaan :+1:

6 likes

Ik ga qua werk soms zo lekker op corona. Lig op de bank met een kop thee en een zak skittles een symposium te kijken en let alleen op als er dingen voorbij komen over mijn werkveld. In de reguliere situatie zou ik nu interesse moeten veinzen en aan het einde me afvragen wanneer het acceptabel is om te verdwijnen van de naborrel (ik ben geen netwerker).

18 likes

JAJA net gebeld dat ik ben aangenomen! LOA werkt echt dames!! Visualiseren en dan worden al je dromen werkelijkheid. Jullie mogen bij mij op online cursus! Van 349 nu voor maar 199 euro!!1!

77 likes

Wow dat is snel gegaan! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Vrijdag gaan we naar de notaris voor de overdracht van ons nieuwe huis. Ik ben er alleen zo zenuwachtig over! Niet te doen.
Lig nu van ellende maar in bed omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet :weary:

6 likes

Pff heb eindelijk na 100 jaar weer fatsoenlijk gesport en was vergeten hoe lekker dat voelde. Nu maar hopen dat ik morgen nog mn bed uit kan komen.

En weet je wat ik ga er gewoon nog een kleine sessie achteraan gooien.

13 likes

Haha ja maar soms is het toch ook zo fijn om even te klagen. Dus ik snap je wel @anon44204370, soms is het gewoon allemaal super irritant en dan wil je lekker irrationeel de deur dichtdoen en niemand binnenlaten.

(En dan kun je morgen misschien wel weer flexibel zijn)

2 likes

Ik heb zo’n crush op de zoon van Andrea Bocelli.

3 likes

Zijn je prijzen niet iets te laag? Een echte #bossbabe hanteert wel hogere prijzen

1 like

Zojuist 3 jurkjes besteld bij de h&m die hopelijk goed passen! Eigenlijk niet nodig maar was nog op zoek naar dat type.

4 likes

Ik ben helemaal klaaaar met deze werkweek. Ik ben echt om de 5 minuten afgeleid en ik had veel meer willen doen vandaag. Ik ga zo nog maar eens de pomodoro techniek uitproberen als laatste redmiddel voor deze dag :weary:

3 likes

Ahw, zo lief!

Dit was m’n laatste berichtje hier, mijn wachttijd zit erop en ik ben officieel vertrokken :wink:

Dag meiden, veel geluk!

24 likes

Maar eikenprocessierupsen zitten toch ook alleen in eikenbomen? Ik dacht dat alle rupsen in andere boomsoorten altijd oke zijn en geen jeuk enzo veroorzaken. Zit toch ook in de naam?
Of heb ik me iets laten aanpraten?

@ellegirltalk @kali volgens mij had jij (kali) het laatst over aloë Vera wat goed helpt tegen o.a. jeuk bij muggenbeten. Ik zag net deze weer staan in de badkamer en ik vind die altijd heel goed helpen, ook tegen jeuk van andere beten, of gewoon als crÚme. Ik koop deze altijd bij Holland & Barett. Ik dacht ik deel het ff.

7 likes

Is dit plakkerig of trekt het wel snel in? Lijkt mij ook heel chill als aftersun namelijk!

Ik wandelde net over het “perenpad” in de wijk “tutti fruttidorp” :pleading_face::sob: Love Amsterdam Noord

15 likes

Ondertussen in Amsterdam Osdorp

6 likes

Ja het schijnt ook heel goed tegen zonnebrand te werken! Alleen daar heb ik zelf geen ervaring mee. Dit is de gel maar je hebt ook de lotion variant, die zou ik dan gebruiken als aftersun. En de gel is dun en totaal niet plakkerig en trekt snel in. Ik ben fan.

3 likes

Eindelijk weer eens een dag semi gemotiveerd gewerkt. Moet alleen echt kappen met tijdsindicaties geven want iets wat ik even in een uurtje af zou hebben ben ik uiteindelijk de hele dag mee bezig geweest :+1:

4 likes

Dubbelpost maar ik heb mijn buurjongen al heel lang niet gezien, ik ben sowieso altijd erg op mezelf als het om contact met de buren gaat. Hij appte sowieso wel eens maar dat appcontact hield ik altijd heel kort en bondig. De laatste weken heb ik het idee dat hij zich best kut en eenzaam voelt/voelde, hij vertelde ook persoonlijke dingen over z’n situatie en o.a. dat z’n vriendin het had uitgemaakt. Vond het zo zielig, en het is echt een hele lieve jongen. Ik voel me zijn grote zus inmiddels als ik met hem app/praat. Ik wou dat ik een broertje had :’). Nou ik weet eigenlijk niet wat ik ermee wil zeggen, hij verhuisd deze week. Ik hoop echt dat hij zich dan weer beter in z’n vel gaat voelen.

4 likes