Ik moet zometeen voor het eerst taxichauffeur spelen
Beetje spannend, maar het moet goedkomen. Veel gereden de laatste tijd.
Ik dacht dat die ĂŒberhaupt nauwelijks hier in deze omgeving zaten?
Ik had ooit gehoord dat het in het westen meeviel vandaar
De dag gaat best wel snel vandaag, maar volgens mij heb ik echt helemaal niks uitgevoerd? En zometeen natuurlijk wel weer een lijstje met âdingen die ik heb gedaanâ sturen naar mijn bazenâŠ
Je kan het altijd proberen
Je kan het altijd proberen toch?
Ik had een foto gemaakt van mân hond met die agent filter van Instagram en gestuurd naar mân vriend en moeder en ze gaan er zo serieus op in haha
Hahaha wat zeggen ze?
Ik denk het wel hoor, tenzij je nu al een abonnement hebt met hele goede voorwaarden. Het is mij een paar maanden geleden ook weer gelukt, betaalde een lager bedrag voor het toestel en een stuk minder aan abonnementskosten.
Is er iemand lid van de Viktor en Rolf privilege club? Ik heb wel punten maar wat moet ik ermee? Ik zie niet echt waardoor ik privileges zou hebben?
Mân vriend vond het typisch Nederland dat de hond een boete kreeg en mân moeder belde me meteen op wat er aan de hand was
Hahaha mooi dit
Ja zeker doen hoor, het heeft mij vorige maand echt veel bespaard. 9 euro per maand op de abonnementsprijs (4 euro kon ze me zo aanbieden en 5 euro doordat ik de combi Vodafone en ziggo heb) en daarnaast 150 euro korting op de toestelprijs.
Een pakketje besteld, zou pas morgen aankomen.
Dat kwam goed uit aangezien ik morgen thuis werk, zijn ze vandaag al langs geweest en moet ik het morgen bij de supermarkt ophalenâŠ
Ik heb een weekje vrij van werk, had ik al voor Corona staan en maar besloten te houden omdat mân hoofd rust nodig had, en ik was echt van plan een heleboel te doen in huis/meer naar buiten.
Ben nu halverwege en het enige wat ik bereikt heb is dat ik bij seizoen 7 van Brooklyn Nine-Nine ben (vorige week begonnen). Gaat top
Ja zeker weten !! Ze zeggen online van niet maar heb toch echt korting gehad (bij T-Mobile). Pas op dat ze je niet een ander âgoedkoperâ abonnement aanpraten met minder GBâs/minuten e.d. of schuiven met bijbetalen waardoor je uiteindelijk op hetzelfde uitkomt.
Ik heb precies uitgezocht welk abonnement ik wilde, met welk toestel en hoeveel ik daarop wilde bijbetalen, en heb exact daarop korting gevraagd en (uiteindelijk) gekregen. Had wel wat voeten in de aarde toen ik het abonnement later wilde bijstellen, omdat niemand bij de klantenservice begreep waarom ik minder betaalde dan wat het scherm zei, maar uiteindelijk allemaal goedgekomen
Heb je dit telefonisch gedaan of in een t-mobile winkel?
Heb allemaal nieuwe skincareproducten besteld, zin om het uit te proberen als het morgen binnenkomt
Telefonisch, denk dat ze het in een winkel helemaal niet zo snel doen omdat anderen het misschien kunnen horen, zeker omdat ze in officiële berichten steeds zeggen dat ze geen korting geven ivm de al scherpe prijs
Op mijn vorige week had ik dat uitgeprint op mân bureau liggen, Nederlands en Engels. Na 1,5 jaar daar werken weet ik het nu wel. Dus dat is misschien handig om te doen!