Same! Terwijl het nu juist krappe tijden zijn
Aaaaah ben zo jaloers! Corgiâs zijn zo leuk met hun big butts en floppy ears
Huh, op een van de (oud-)sociale huurwoningen uit mijn complex wordt opeens gewoon een hele extra verdieping gebouwd? Het ziet er zo apart/raar uit, alsof het er echt niet bij past
Ik weet dat er verkoopplannen waren voor sommige woningen, dus het zal wel zoiets zijn. Lekkere herrie iig
Ik heb zojuist 2 uur lang gereden in mijn auto met mijn oude rijnstructeur en het ging zo goed! Mijn angst is weg en ik ben maar 1x stil gevallen in het begin. Heb ook zelfs op de snelweg gereden, terwijl ik dat al een half jaar niet meer had gedaan omdat ik zo bang was. Ook dat ging goed. Heb er nu weer vertrouwen in. Super fijn zoân rijinstructeur
Wat super fijn! En ook goed dat je het gedaan hebt
Lief! Jaa, het is ook dat mijn rijinstructeur ineens voor mijn deur stond want ik weet niet of ik het anders nog had gedurfd om te gaan rijden. Maar hij had het al na 5 minuten rijden voor elkaar dat ik niet meer zo bang was en aan het einde van de 2 uur was ik helemaal niet meer bang. Heel fijn
Zit ik buiten te lunchen, voor mân huis op de stoep zeg maar, staat mân buurjongetje van jaar of 10 daar met zân vriendje, te dralen bij hun fietsen. Zegt ie ineens tegen hem âkijk, ik heb dat Oreo zakje gewoon daar gegooidâ, zo trots, en wijst naar de bosjes, lag er inderdaad nog bovenop
Nou ik heb maar weer even de vervelende buurvrouw uitgehangen en gevraagd waarom ie dat gedaan heeft en of ie het eruit wilt halen
Kan zoiets echt niet aan me voorbij laten gaan dan maar dit zal ik binnenkort wel horen van zân ouders
Voel me ook beetje een bemoeial dus weet nu niet of ik hier goed aan heb gedaan maar negeren lukt me dan gewoon niet
Haha die monteurs gaan geen rekening houden met tentamens nee, het lijkt me ook zeker niet hun taak. Zij kunnen moeilijk rekening houden met alle privé zaken van mensen bij het inplannen van werkzaamheden. Snap dat het vervelend is tijdens het studeren.
Ik vind ook de houding zo iemand binnenlaten niet zo netjes trouwens. Algemeen snap ik best dat je liever geen vreemde in huis wilt als je er zelf niet bent
Oh mijn motivatie is echt 0,0. Ik doe alleen het broodnodige en ik kom er prima mee weg, maar erger me wel aan mezelf. Ik weet echt niet hoe lang ik dit nog volhoud? Ben er heeeeeeeeelemaal klaar mee zo.
Ah van verhuurders begrijp ik het. Zijn helaas vaak traag en houden weinig rekening met huurders. En snap nu extra irritant omdat je niet eens mail hebt gehad dus snap zeker dat je naar de verhuurders toe denkt zoek het uit. Maar alsnog zoân persoon vind ik niet erg aardig klinken.
Het contact is verbroken. Wilde âhelaas verbrokenâ typen, maar dat is niet waar. Eigenlijk denk ik er nu niet zoveel meer aan, alleen als onze gemeenschappelijke vrienden zie. Heel af en toe wordt haar naam genoemd en dan heb ik eerlijk gezegd wel de neiging om âmijn kantâ te vertellen. Maar dat is sporadisch gelukkig!
Pff ik ben begonnen om mijn voorraad uit te zoeken en opnieuw in te delen. Ik heb echt zoveel eten op voorraad en ik heb echt 0,0 zin om weer een nieuwe indeling te bedenken. Maar ja het moet want ik word ook gek van hoe het nu is. Geen overzicht dus of dubbele boodschappen of ik denk iets te hebben en heb het niet
Kan ik me heel goed voorstellen hoor. Fijn dat je er niet meer zo aan denkt. Knap van je dat je jou kant van het verhaal niet hebt verteld tot nu toe, dat siert je. Probeer ik vooralsnog ook niet te doen.
Heee het is mijn forumverjaardag vandaag !
Heb ik ook! Gewoon geen zin en doe gewoon niets? Aleen als er op Teams wat tegen me gezegd wordt of een mail krijgâŠ
Nu heb ik âde kop van de kat was jarig en zijn pootjes vieren feestâ in mijn hoofd.
Haha nee joh, bedoelde zo iemand zoals je zei over een monteur. Maar bedoelde je vast niet lullig
Ik heb 3 jurken bij H&M besteld en ze zitten zowaar allemaal goed! En in totaal maar 72 euro
Ik heb een abonnement genomen op De Correspondent van dat leek me een intelligente stap.
Ik heb in twee weken tijd 1 artikel gelezen en misschien 2 andere âdoorgescroldâ. Jezus wat kut van mân 70 euro.
edit: kan je beter 3 jurkjes kopen bij de H&M dus @anon44972210 haha