Wat je even kwijt wil #37

Dit zou ik ook kunnen doen en zeggen, haha. Heb ook weer De Volkskrant genomen om op zaterdag op tafel de hele krant te lezen. Aantal keren gedaan: 0.

5 likes

Ik denk dat weinig mensen heel veel echt goede vrienden hebben. Zelfs mensen die nu op instagram zetten dat ze een Zoom-borrel hebben, of de hele dag hebben zitten bellen, hebben echt geen 100 beste vrienden.

Hahah heerlijk. Dat je dan zo’n idyllisch beeld van jezelf hebt maar in werkelijkheid werkt het niet. En dan is elke uitgave vooral een irritante herinnering aan het feit dat je het niet doet. Ah well, we hebben er tenminste wel de mogelijkheid toe!!

2 likes

Vervelend hè… ik vind het op zich wel fijn om hier herkenning te krijgen op het forum maar ik weet echt niet hoe lang dit nog zo door kan :frowning:

1 like

Hahaha sorry maar de uitdrukking is ‘op stel en sprong’

17 likes

Me: oh chill ik heb heel de middag vrij om mijn administratie bij te werken en onderzoeken uit te werken.

Also me:

Project droogbloemen inlijsten kan beginnen.

39 likes

Waarom deed je niet per maand betalen? Maar, ik wil je abonnement misschien wel overkopen, of geef je jezelf nog een kans?

Ik heb een zoontje en als ik van hem zou horen dat dit gebeurt is krijgt hij van mij alleen maar te horen dat de buurvrouw groot gelijk heeft en dat rommel in de prullenbak hoort en niet op straat.
Dus, goed gedaan :+1:

6 likes

Ik ga qua werk soms zo lekker op corona. Lig op de bank met een kop thee en een zak skittles een symposium te kijken en let alleen op als er dingen voorbij komen over mijn werkveld. In de reguliere situatie zou ik nu interesse moeten veinzen en aan het einde me afvragen wanneer het acceptabel is om te verdwijnen van de naborrel (ik ben geen netwerker).

18 likes

JAJA net gebeld dat ik ben aangenomen! LOA werkt echt dames!! Visualiseren en dan worden al je dromen werkelijkheid. Jullie mogen bij mij op online cursus! Van 349 nu voor maar 199 euro!!1!

77 likes

Wow dat is snel gegaan! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Vrijdag gaan we naar de notaris voor de overdracht van ons nieuwe huis. Ik ben er alleen zo zenuwachtig over! Niet te doen.
Lig nu van ellende maar in bed omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet :weary:

6 likes

Pff heb eindelijk na 100 jaar weer fatsoenlijk gesport en was vergeten hoe lekker dat voelde. Nu maar hopen dat ik morgen nog mn bed uit kan komen.

En weet je wat ik ga er gewoon nog een kleine sessie achteraan gooien.

13 likes

Haha ja maar soms is het toch ook zo fijn om even te klagen. Dus ik snap je wel @anon44204370, soms is het gewoon allemaal super irritant en dan wil je lekker irrationeel de deur dichtdoen en niemand binnenlaten.

(En dan kun je morgen misschien wel weer flexibel zijn)

2 likes

Ik heb zo’n crush op de zoon van Andrea Bocelli.

3 likes

Zijn je prijzen niet iets te laag? Een echte #bossbabe hanteert wel hogere prijzen

1 like

Zojuist 3 jurkjes besteld bij de h&m die hopelijk goed passen! Eigenlijk niet nodig maar was nog op zoek naar dat type.

4 likes

Ik ben helemaal klaaaar met deze werkweek. Ik ben echt om de 5 minuten afgeleid en ik had veel meer willen doen vandaag. Ik ga zo nog maar eens de pomodoro techniek uitproberen als laatste redmiddel voor deze dag :weary:

3 likes

Ahw, zo lief!

Dit was m’n laatste berichtje hier, mijn wachttijd zit erop en ik ben officieel vertrokken :wink:

Dag meiden, veel geluk!

24 likes

Maar eikenprocessierupsen zitten toch ook alleen in eikenbomen? Ik dacht dat alle rupsen in andere boomsoorten altijd oke zijn en geen jeuk enzo veroorzaken. Zit toch ook in de naam?
Of heb ik me iets laten aanpraten?