@ellegirltalk @kali volgens mij had jij (kali) het laatst over aloë Vera wat goed helpt tegen o.a. jeuk bij muggenbeten. Ik zag net deze weer staan in de badkamer en ik vind die altijd heel goed helpen, ook tegen jeuk van andere beten, of gewoon als crème. Ik koop deze altijd bij Holland & Barett. Ik dacht ik deel het ff.
Is dit plakkerig of trekt het wel snel in? Lijkt mij ook heel chill als aftersun namelijk!
Ik wandelde net over het “perenpad” in de wijk “tutti fruttidorp” Love Amsterdam Noord
Ondertussen in Amsterdam Osdorp
Ja het schijnt ook heel goed tegen zonnebrand te werken! Alleen daar heb ik zelf geen ervaring mee. Dit is de gel maar je hebt ook de lotion variant, die zou ik dan gebruiken als aftersun. En de gel is dun en totaal niet plakkerig en trekt snel in. Ik ben fan.
Eindelijk weer eens een dag semi gemotiveerd gewerkt. Moet alleen echt kappen met tijdsindicaties geven want iets wat ik even in een uurtje af zou hebben ben ik uiteindelijk de hele dag mee bezig geweest
Dubbelpost maar ik heb mijn buurjongen al heel lang niet gezien, ik ben sowieso altijd erg op mezelf als het om contact met de buren gaat. Hij appte sowieso wel eens maar dat appcontact hield ik altijd heel kort en bondig. De laatste weken heb ik het idee dat hij zich best kut en eenzaam voelt/voelde, hij vertelde ook persoonlijke dingen over z’n situatie en o.a. dat z’n vriendin het had uitgemaakt. Vond het zo zielig, en het is echt een hele lieve jongen. Ik voel me zijn grote zus inmiddels als ik met hem app/praat. Ik wou dat ik een broertje had :’). Nou ik weet eigenlijk niet wat ik ermee wil zeggen, hij verhuisd deze week. Ik hoop echt dat hij zich dan weer beter in z’n vel gaat voelen.
Ik moet zometeen voor het eerst taxichauffeur spelen
Beetje spannend, maar het moet goedkomen. Veel gereden de laatste tijd.
Ik dacht dat die überhaupt nauwelijks hier in deze omgeving zaten?
Ik had ooit gehoord dat het in het westen meeviel vandaar
De dag gaat best wel snel vandaag, maar volgens mij heb ik echt helemaal niks uitgevoerd? En zometeen natuurlijk wel weer een lijstje met ‘dingen die ik heb gedaan’ sturen naar mijn bazen…
Je kan het altijd proberen
Je kan het altijd proberen toch?
Ik had een foto gemaakt van m’n hond met die agent filter van Instagram en gestuurd naar m’n vriend en moeder en ze gaan er zo serieus op in haha
Hahaha wat zeggen ze?
Ik denk het wel hoor, tenzij je nu al een abonnement hebt met hele goede voorwaarden. Het is mij een paar maanden geleden ook weer gelukt, betaalde een lager bedrag voor het toestel en een stuk minder aan abonnementskosten.
Is er iemand lid van de Viktor en Rolf privilege club? Ik heb wel punten maar wat moet ik ermee? Ik zie niet echt waardoor ik privileges zou hebben?
M’n vriend vond het typisch Nederland dat de hond een boete kreeg en m’n moeder belde me meteen op wat er aan de hand was
Hahaha mooi dit
Ja zeker doen hoor, het heeft mij vorige maand echt veel bespaard. 9 euro per maand op de abonnementsprijs (4 euro kon ze me zo aanbieden en 5 euro doordat ik de combi Vodafone en ziggo heb) en daarnaast 150 euro korting op de toestelprijs.