Wat je even kwijt wil #37

Ik ben op date geweest zonder make up én ik had een top aan met een stukje bloot pensje (terwijl ik me een dikkie voel als ik in de spiegel kijk, ben ook aangekomen de laatste maanden).
Dit had ik vorig jaar nooit gedaan/gedurft en nu voel ik me echt​:muscle:t4::muscle:t4:

69 likes

https://nos.nl/livestream/2335318-kijk-mee-om-22-33-uur-lancering-van-eerste-bemande-ruimtevlucht-spacex.html

Misschien dat iemand het interessant vindt om zodadelijk te kijken. Als het goed is is er rond 22.56 een stipje te zien aan onze lucht

3 likes

De lancering is gecanceld :pensive:

2 likes

Oh ik zat vol spanning te kijken maar lees dat het is uitgesteld…

Jaa jammer. Ik zat er al helemaal klaar voor. Zaterdag maar opnieuw proberen.

:frowning: wat jammer! Ik was er nog wel expres voor wakker gebleven haha :older_woman:

@Geo @punaise Jaa echt jammer. Ik zat er ook helemaal klaar voor haha. Zaterdag is het wat eerder op de avond dus dan is het waarschijnlijk nog te licht om ‘m te kunnen zien

1 like

Hebben jullie je vakantiegeld ook al 10x uitgegeven?
Ik durf alleen niet naar mijn loonstrookje/saldo te kijken want ben bang dat het tegen gaat vallen :’)

3 likes

Ja is echt super chill als aftersun! Het plakt wel een beetje maar het verkoeld echt heel goed. En lekker bewaren in de koelkast. Ik ben fan :wink:

Ik kreeg onlangs het compliment dat ik een indrukwekkende algemene kennis heb. Maar dat is ook voor een groot deel aan dit forum te danken :sweat_smile:.

20 likes

Die is leuk! Ik moest ooit de y zeggen. Echt géén idee gewoon en die man leerde nog Nederlands dus het was ook allemaal Engels/nederlands. Ik kwam op yoghurt uit :grin:

3 likes

Grr ik ben gewoon zo druk dat ik niet eens tijd heb om het forum bij te lezen. Moet zelfs bzv van afgelopen weekend nog kijken :open_mouth:

Kun je me laten weten welk merk het is en of het goed werkt. Ik wil er binnenkort ook een kopen

Omg echt dom dit. Ik ging net posten dat ik het super kinderachtig van mezelf vind dat niemand (van m’n dichte vrienden) me om 00u feliciteerde met m’n verjaardag. Krijg ik net een bericht haha. Ik snap ook niet waarom ik er belang aan hecht… Het was iets wat m’n toenmalige beste vriendin en ik deden in het middelbaar… Elkaar om exact 00u feliciteren. Ondertussen al 6 jaar geleden :joy:
Ik weet dat het echt super kinderachtig is van mezelf want ik vind jarig zijn ook zoiets raar maar ja??

Ik wacht wel met smacht op de kortingsbonnen in m’n mail :woozy_face:

8 likes

Gefeliciteeerd! :tada::balloon:
Ik geef zelf weinig om m’n verjaardag maar toch is gefeliciteerd worden altijd wel leuk toch? En een fijne verjaardag morgen. :partying_face:

1 like

Haha dankjewel :grin:

1 like

Gefeliciteerd :smirk::clinking_glasses:

2 likes

Ik had me heel lang geleden aangemeld maar ik ben nooit toegelaten :disappointed_relieved:

Ooooooh jij ook :partying_face::partying_face::partying_face:
Wat ga je doen vandaag?

Gefeliciteeerd!!! :heart:
afbeelding

7 likes