Een pakketje besteld, zou pas morgen aankomen.
Dat kwam goed uit aangezien ik morgen thuis werk, zijn ze vandaag al langs geweest en moet ik het morgen bij de supermarkt ophalen…
Ik heb een weekje vrij van werk, had ik al voor Corona staan en maar besloten te houden omdat m’n hoofd rust nodig had, en ik was echt van plan een heleboel te doen in huis/meer naar buiten.
Ben nu halverwege en het enige wat ik bereikt heb is dat ik bij seizoen 7 van Brooklyn Nine-Nine ben (vorige week begonnen). Gaat top
Ja zeker weten !! Ze zeggen online van niet maar heb toch echt korting gehad (bij T-Mobile). Pas op dat ze je niet een ander ‘goedkoper’ abonnement aanpraten met minder GB’s/minuten e.d. of schuiven met bijbetalen waardoor je uiteindelijk op hetzelfde uitkomt.
Ik heb precies uitgezocht welk abonnement ik wilde, met welk toestel en hoeveel ik daarop wilde bijbetalen, en heb exact daarop korting gevraagd en (uiteindelijk) gekregen. Had wel wat voeten in de aarde toen ik het abonnement later wilde bijstellen, omdat niemand bij de klantenservice begreep waarom ik minder betaalde dan wat het scherm zei, maar uiteindelijk allemaal goedgekomen
Heb je dit telefonisch gedaan of in een t-mobile winkel?
Heb allemaal nieuwe skincareproducten besteld, zin om het uit te proberen als het morgen binnenkomt
Telefonisch, denk dat ze het in een winkel helemaal niet zo snel doen omdat anderen het misschien kunnen horen, zeker omdat ze in officiële berichten steeds zeggen dat ze geen korting geven ivm de al scherpe prijs
Op mijn vorige week had ik dat uitgeprint op m’n bureau liggen, Nederlands en Engels. Na 1,5 jaar daar werken weet ik het nu wel. Dus dat is misschien handig om te doen!
Ughh morgen weer sollicitaties en ik vind alles so awkward nu ik nauwelijks meer normaal contact gewend ben met mensen.
Heeft u het kunnen vinden? Ja, anders was ik hier nu niet
Wat zijn je hobbies? anderhalve meter afstand houden
Heb je vakantieplannen? ja thuis zitten
Waar zie je jezelf over 10 jaar? Niet met mondkapje
Waarom moeten wij jou aannemen? Omdat jullie mensen tekort komen
Hahaha yep. “Ik wil dit dit en dit, alleen ik wil minder betalen.” Oja ze begonnen wel eerst nog een heel verhaal dat ik korting kreeg ivm huisgenoten (maar die had ik al meegerekend) en korting als je ook thuis abonnee zou worden (maar dat contract was net een jaar verlengd dus kon ook niet overstappen). Overigens had Simyo of Simpel oid ook echt een veel scherpere deal (omgerekend dus naar precies hetzelfde aanbod) dus heb dat ook aangegeven, dat ik anders wel naar hun zou gaan.
Jezus zeg! Ineens dikkkkkke wiet geur hier in huis, maar echt zo penetrant dat het bijna prikt in je neus. Hoor en zie ik allemaal agenten op de galerij verdieping hier beneden. Dus ik even vragen van joh wat is er aan de hand want echt DIE LUCHT. Zegt die agent o ja uh dat kan wel kloppen ja, we zijn een hennepkwekerij aan het ruimen hierzo. Onze onderburen woonden daar dus wss helemaal niet maar appartement is dus volledig ingericht als kwekerij. Heel naar idee ook dat recht onder waar wij leven zo’n hele installatie met elektra/verlichting/bewatering zat al die tijd. Heeeel blij dat het nu weg is en dat de boel niet in de fik is gevlogen.
@mores Zo heb ik het ook gedaan inderdaad, ik moest er zelfs ook voor doorverbonden worden met een andere afdeling omdat ze bepaalde dingen niet door konden voeren zonder toestemming van bovenaf.
Mijn abo is gelijk gebleven qua voorwaarden, maar idd goede tip om dit in de gaten te houden.
Ga ik wandelen - douchen - lezen in bed?
Of lezen in de tuin - forummen - douchen - lezen in bed?
Optie 1 of 2?
Tonights snack : gebakken knoflook .
Heb vandaag echt zoveel knoflook op dat ik mezelf zou vergassen als ik een mondkapje zou dragen.
Je lichaam gaat alle troep uit je longen nu opruimen. Dat kan idd een paar dagen naar aanvoelen. Hou vol
schrik ook niet als er zometeen allemaal stukken bruin slijm omhoog komen
dat hoort, en het hoesten wordt eerst erger voor het minder wordt
Omg mijn plantje leeft nog na 3 maanden.
Bij mij hebben ze laatst schuinboven ook een wietkwekerij opgerold… Is idd een gek gevoel ook omdat ik zoiets heb van heh hoezo is mij dit nooit opgevallen.
Ja precies! Wel laatste weken vaker de balkondeuren dicht gedaan omdat ik dacht dat een van de buren dus regelmatig zat te blowen. Maar achteraf gezien was dat dus stankoverlast van die hennepkwekerij
Vooral bizar omdat dit best wel een wat meer luxe appartementencomplex is. Best wel hoge huurprijs en te koop voor 3,5 ton ofzo. Heel raar idee dat ze dan dus via de lift altijd toevoer van materialen enzo hebben moeten doen ook?
Mijn collega zei gisteren nog Victor Citroen, en nadat iedereen in de buurt incl zijzelf moesten lachen “ja sorry, ik weet niet of Cornelis met een K of een C is”. En toen moesten we nog harder lachen.
Net terug van de wandeling, nu douchen en dan lezen