Ik ga in de tuin liggen bij m’n ouders hoop dat het mooi weer wordt, verder taart eten, borrelen en ipv uit eten is het plan om maccie te halen
En jij!?
Ik ga in de tuin liggen bij m’n ouders hoop dat het mooi weer wordt, verder taart eten, borrelen en ipv uit eten is het plan om maccie te halen
En jij!?
Omg die afbeelding
Oooh lekker!! Geniet ervan
Ik ga 's ochtends even de stad in om iets van kleding te retourneren en dan om mijn gratis product bij Rituals (ja veel Rituals haters hier I know, maar ik ben verslaafd!!). Ik wil ook nog schoonmaken. Veel knuffels van mijn kat eisen. Me ook in m’n leuke nieuwe jurkje heisen en als een babe naar buiten gaan. Daarna een vriendin op afstand zien en 's avonds met mijn ouders eten afhalen van een Indisch restaurant. En m’n zusje maakt tiramisu voor me, lekker vreten!!
WAT DE FUCK
Ik heb begin maart een assessment gedaan voor een opleiding via Nibe-Svv. KRIJG IK NU INEENS DE UITSLAG DAT IK GEZAKT BEN OMDAT IK ER NIET WAS???
Maar ik was er gewoon?!?! Zelfs bij ELKE LES. Nu kan ik natuurlijk nooit meer slapen, godverdegloeiende?!?!?!
Heb notabene een mail met de uitslag van het damn assessment??? I am so fucking mad
Dan kun je toch gewoon bewijzen dat er een fout is gemaakt. Nog geen reden tot paniek.
Die ratio is heel lastig om 3 uur snachts, vooral ook omdat het e-portaal waarin cijfers staan echt heilig is daar. Hoor nu van collega’s dat ze exact dezelfde boodschap hebben, dus ben nu een beetje gerustgesteld. Blijft alsnog bizar overigens? Nog 41 minuten en dan kan ik ze bellen.
Ja hoor. Ik heb de Bose quietcomfort 35 II gekocht en ben heel tevreden. Hij zit fijn en het geluid is heel goed.
Geen ervaring of tips, maar heel veel succes! Hoop voor je dat het allemaal meevalt!
Ahh sterkte!
Ik werk vandaag voor de laaaaatste keer thuis
(Kans is groot dat ik het over een maand wel zat ben om elke dag naar m’n werk te moeten maar voor nu blij)
Ik heb bericht gekregen dat ik zorgtoeslag van vorig jaar moet terugbetalen, maar ik heb het idee dat ik meer moet terugbetalen dan dat ik ontvangen heb moet het maar even uitzoeken, wat een stress
Ik heb dus 2 vrienden (naja wel meer maar wij gaan met z’n drieën wel veel om) en bij 1 van de 2 eet ik soms al 's avonds mee bij zijn ouders maar nu kreeg ik ook van de week een uitnodiging om bij de moeder van de ander te gaan BBQ-n zondag. Echt zo leuk. Ik kan helaas niet en ik vind het ook wel jammer dat mijn vader zoiets nooit zou doen voor hun haha.
Vanmiddag zit ik bij 2 sollicitatiegesprekken en als ik kijk maar hoe de cv’s eruit zien qua lay-out, ziet mijne er zooo suf uit. En het lijkt wel of iedereen tegenwoordig een master heeft gedaan.
Ben blij dat ik voorlopig niet hoef te solliciteren. Heb het idee dat ik nu weinig kans zou maken.
Het hebben van een master kan je baan kansen ook tegenwerken heb ik gemerkt. Dat men niet goed je brief leest en ze er automatisch vanuit gaan dat je eerstegraads bevoegd bent. En vorig jaar dat ik een leuke baan niet kreeg en ze dan (miss als excuus) zeiden dat ze verwachte dat ik gauw uitgekeken zou raken want ik had een master.
Voor veel op traineeships is het vaak een must en ook in bepaalde zeer gewilde richtingen, maar verder valt het volgens mij wel mee. Al heb ik wel eens een hoger salarisaanbod gekregen tijdens een gesprek ondanks mijn irrelevante master. Bedrijven zijn raar.
Mijn hele gezicht zit vol uitslag net nu ik moet solliciteren en ik heb gewoon niks hier om er even iets beters van te maken.
Hè wat naar! Het zou kunnen dat er een deel van je zorgtoeslag niet rechtstreeks aan je betaald is maar is verrekend met een post die je nog open had staan bij de belastingdienst.
Als je inlogt op de toeslagen pagina dan kan je bij uitbetaald zien wat aan je is uitbetaald. En kijk ook even naar het verschil in de voorlopige en de definitieve aanslag, vaak kan je daar al het verschil uithalen. Als het niet lukt kun je het beste even de belastingdienst bellen. Je mag me ook een berichtje sturen, misschien kan ik je nog helpen.
Enne je mag bijna altijd in termijnen terug betalen. Dat is nog het enige voordeel.
Hun fout wss, m’n 3 collega’s hadden hetzelfde dus mogelijk de hele groep van 15 man ofzo van die dag. Maar hoor het nog want de verantwoordelijke was er nog niet. Iets met overgang naar een nieuw systeem (the oldest excuse in the book maar ok, kan wel natuurlijk)
Dag 148 van werkeloos thuis zitten. Ik ben met een labelprinter al mijn nieuwe plastic bakken te lijf gegaan en alles is nu gesorteerd mét aanduidend label. Ben blij dat ik nu wel wat mensen kan uitnodigen in de tuin en wat meer sociaal contact hebt maar de dagen voelen zo eindeloos lang.