Ik werd vandaag om 10:30 pas wakker
Volgende week moet ik weer werken dus moet dit niet meer doen de rest van de week. Voel me ook suf
Tegen de pollen⦠haha
Oke ik kijk teveel japan filmpjes daar hebben ze hooikoorst maskertjes.
Ik geloof dat een sjaal oid ook is toegestaan, dus tjaā¦
Haha ik las dit letterlijk terwijl ik het hardop aan het zingen was haha zit er ook al de hele ochtend mee in mn hoofd
Alle nettowinst die Zalando genereert met de verkoop van dit item wordt gedoneerd aan goede doelen.
Dat is nog iets maar waarom alleen maar blauwe? Ik wil roze. Hoe moet ik anders gepast naar een babyshower kunnen?
Hele week getreurd om mn gemiste tompouce, dus net alvast besteld voor morgen muhahaha
Ik moet super veel doen voor school, maar ik lig natuurlijk nog op bed. Goede student ikā¦
Ik wil zo graag weer naar een bachata feest. En me dan ergeren aan mannen en kei vals mee zingen met de muziek terwijl ik niet weet wat ik zing.
āIk draag AlmĆØre Birkenstocksā
Wil iƩmand even zeggen dat ik Ʃcht even moet gaan werken nu?
Alleen als jij het ook tegen mij zegt.
Huppp hup ff knallen
Nu ik nogā¦
Is goedā¦
Hoppaaaaa aan de slag nu! Ik ga mn wekker op 25 minuten zetten en dan mag ik hier komen vertellen dat ik goed bezig ben geweest.
Pff ik mag sowieso tot een juni geen stagelopen en wrs daarna ook niet, ze willen zo min mogelijk volwassenen in de school. Begrijpelijk maar de tering. Mān werk is ook tot een september sowieso dicht. Stage was waar ik nog een beetje op hoopte.
Ik heb net een mailtje gestuurd naar een recruiter met vragen over een eventuele stage en ze heeft mn LinkedIn bekeken!! Spannond
Ik heb nu eigenlijk een vrije dag (zoān brugdag) en ben een beetje aan het werk, niet heel hard maar vind dat zo chill dat je dan zoān intens tevreden gevoel met jezelf kan hebben terwijl je eigenlijk niet eens zo heel hard werkt.
Ik heb net persoonlijke dingen in een veld zitten typen voor een e-consult met de huisarts en nu heb ik spijt want het mag dan wel een beveiligde omgeving zijn, het staat er nu wel voor eeuwigā¦
Ah dat is kut. Heb je dan sowieso uitloop met je studie? Of krijg je vervangende opdrachten oid?