Wat je even kwijt wil #37

Hier word ik dus echt grumpy van. Mijn collega die appt dat ze een cliënt heeft beloofd dat ik haar bel woensdag. Ik kan helemaal niet?? Zit gewoon in een overleg hallo… Kijk in mijn agenda. Kan ik het weer oplossen zeker en haar alsnog bellen want 9u woensdag, is niet dat ik dat nu nog kan fixen of dat die collega dat gaat fixen. Gvrdmm

Kijkt er iemand de mallorca files op bbc? Omg die spanning…

Ik moest hierdoor denken aan mijn moeder die eens in de week met een vriend ging ‘hardlopen’ maar ze waren zo traag dat het eigenlijk gewoon wandelen was en daarna vooral veel wijn drinken samen. Ze hebben deze hobby toen omgedoopt tot ‘wijndelen’ :joy:

Nouja sorry heb jij niks aan natuurlijk maar misschien wil je huisgenoot ook wel met jou wijndelen. Het is jammer dat al mijn vrienden zijn verhuisd naar andere steden anders was dit denk ik mijn meest beoefende quarantaine-activiteit.

22 likes

Haha, wat mooi. Doet me zo denken aan mijn ouders, die hebben een ‘wandelclub’ waar ze een paar keer per jaar mee afspreken om een weekend mee te wandelen. Vind het wel lef dat ze het nog steeds zo noemen, want wij weten inmiddels ook wel dat er vooral enorme hoeveelheden drank meegaan en dat de tweede ochtend de helft niet meewandelt omdat ze collectief ‘migraine’ hebben. Misschien moet ik wijndelclub ook eens introduceren. Ik zal je moeder de credits geven.

8 likes

Ik ben helemaal voor! Hoe meer wijndelaars hoe mooier de wereld. Ik wil nu ook een wijndelclub, waar ik over 30 jaar mee op wijndelweekend ga.

3 likes

Ik ga wijndelen introduceren bij mijn vrienden. Perfecte omschrijving voor mijn leven.

Edit: ze vinden het geweldig. Zodra het weer kan komt er een wijndelweekend.

6 likes

Ik probeerde @Soy.peor te trollen en uit de tent te lokken maar helaas :troll: Brownies smaakten prima overigens! Proefde er niks van.

Vind het zo chill dat ik nu dus met orkest niks meer mag doen en alle kut activiteiten ook vervallen. Zoals collecteren voor de vereniging en donateurskaarten ophalen. Mis het totaal niet :thumbsup:

5 likes

Gezeik met 2 collega’s vandaag, we moesten samen voorbereiden voor volgende week en alleen maar negatieve reacties van hun. En geklaag en gezeur over de besluiten van directie. En maar commentaar op mijn voorstel voor de lessen, want dat van hun is beter bla bla want dan kunnen we dit en dit. En uiteindelijk blijkt het niet te kunnen en stemmen ze toch in met mijn voorstel, maar wel met de opmerking dat ze dit stom vinden. Ja ik vind jullie stom, maar door dat te zeggen wordt het er niet beter op he.

Bleh zoveel negativiteit, voel me er al uren kut over :frowning:

Wat rot zeg! :pensive: Van die conflicten met collega’s vind ik echt het kutste ever. Tegen vrienden kan je wat meer zeggen wat je denkt (niet altijd constructief, maar goed), maar met collega’s moet je het ook professioneel houden.

Hopelijk lucht het een beetje op om het hier neer te zetten. Voor mij helpt het om zulke dingen op te schrijven en dan het papier verscheuren hahah. Hopelijk kan je een beetje lekker slapen! :heart:

1 like

Lief! Ja ik loop al 2 jaar tegen dit soort dingen aan, dus niks nieuws, maar zo frustrerend. Gelukkig zijn ze volgend jaar allebei naar een andere groep en hoeven we minder samen te werken (voor zover we kunnen spreken van een samenwerking he).
Ik ga zo lekker lezen en dan gaat het morgen vast wel weer :innocent:

1 like

Ik vraag me echt af of het nog wel zin heeft om door te gaan met mijn opleiding.

Waarom?

Jammer

1 like

Omdat ik achterloop en het mij niet lukt om deze opdracht te maken.

Kan iemand van hier je ergens mee helpen?

Gaat het maar om één opdracht? Kan iemand je helpen? Docent of een medestudent misschien? Misschien wel iemand van hier?

@Peachpuff had me al heel lief geholpen. Maar ik ben niet tevreden over mijn codes en thema’s en weet niet hoe ik het moet veranderen, dus als iemand daar mee wil helpen zou fijn zijn.

Tot nu toe wel omdat ik mijn andere opdrachten niet mag inleveren tot dat ik deze ingeleverd heb.

1 like

Codes en thema’s? Echt geen idee waar het over gaat. Misschien een oproep doen in het studietopic en aangeven waar je precies hulp bij nodig hebt. Misschien kan iemand je dan helpen! Of dus zoals ik al zei, een studiegenoot? Heb je daar contact mee?

Niet zomaar je hele opleiding opgeven hoor vanwege één opdracht!

Oh sorry codes en thema’s van een interview. Studiegenoten werken net als ik allemaal in de zorg dus die hebben het hartstikke druk en zijn ook heel druk met de volgende opdrachten bezig.