Wat je even kwijt wil #37

En een docent dan? Iemand moet je toch wel kunnen helpen?
Vind je je opleiding nog wel leuk?

Op dit moment in ieder geval niet.

Ik heb zelf net gewerkt met interviewdata dus al het hele proces van coderen etc. doorlopen. Als je wil dat ik ernaar kijk, dan doe ik het graag, misschien helpt het je :slight_smile:

7 likes

Ja nou niet echt in bad maar in een laagje water in de douche. Ze heeft soms last van dunne ontlasting en dat blijft dan plakken aan dr kont. Dus ik denk dat mijn moeder het daarom deed. En als ik konijnen neem sowieso 2 inderdaad!

1 like

Wow echt? super lief! Zou je een pb willen sturen met waar ik het naartoe kan sturen?

1 like

Wat maakt Ramin Djawadi toch fantastische muziek kan er de hele dag naar luisteren zo pompeus en dramatisch I love it

1 like

Muh ik kan niet meer mijn tinderlocatie overal ter wereld zetten. Dat wordt weer tegen dezelfde gasten aankijken die ik al duuzend keer ben tegengekomen in m’n eigen omgeving

1 like

Ik heb zoveel wijn gedronken de laatste tijd dat ik nu bijna niet meer aangeschoten word lijkt het wel

Ik krijg steeds meer wurgneigingen van mijn collega’s! Degene naast mij zit,zit de hele tijd aan ze baard en af en toe stiekem naar mij te loeren en Vreet elke dienst slechte shit. En de andere 2 zijn ook te dom om te poepen.

Ik vind mijn werk niet leuk en ik heb het gevoel dat i hier niet op mijn plek zit. Ik werk er nu 4 maanden en het wordt niet beter. Bij mijn vorige baan heb ik ook minder dan een jaar gewerkt toen ik weg ging en ik baal dat ik niet iets kan vinden wat bij mij past. Soms ben ik echt jaloers op mensen die weten wat ze willen en daar ook gelukkig mee zijn

4 likes

Is het een verpleegkundige opleiding? Wellicht kan ik je ook helpen, misschien met coderen wat minder maar met de overige opdracht?

1 like

Ik werd vannacht twee keer wakker omdat mijn smartlamp aan stond :ghost: Best creepy eigenlijk

Wat gaan jullie doen op deze bevrijdingsdag?

Werken :weary:

Ah balen. Succes dan!

Ik ga kijken of ik nu eindelijk een tompouce kan scoren maar ik lig nog in mijn bed te rotten dus zal wel weer te laat zijn

Ohh chill doordat iedereen het over de vrije dag (of het gebrek daaraan) heeft wilde ik eigenlijk mee gaan brommen dat mijn lg een overleg heeft ingepland vandaag. Maar ik bedenk me net dat ik natuurlijk net zo goed vrije uren op mag nemen :partying_face: dus ff overleg en dan de rest van de dag vrij

4 likes

Jezus ik schrik me rot, ik lag nog naakt in m’n bed, videobelt m’n baas me. Schrik me altijd helemaal rot als je meteen dan jezelf in beeld ziet bij Whatsapp uit angst dat de ander dat ook al ziet, mijn god, dit was niet rustig wakker woren.

30 likes

OMG wat een verschrikking! :scream:

Ik weet het niet…ik moet nog wat formulieren invullen maar ik weet niet of ik daar zin in heb.
Dus ik denk een stukje wandelen en wat tv kijken

1 like