Net als andere jaren, niks
De zoon van Elon Musk en Grimes heet X Ă A-12 Musk. Hoe spreek je dit uit?
Ik hoop vandaag mijzelf te bevrijden van het resterende nakijkwerk en dan maar een ijsje eten in de tuin .
Nog erger dan iets wat ik dacht bijv. Acid Forest Fairy
Hij kan er ook niets aan doen dat zijn ouders hem zo noemen!
Had ik in mijn vorige baan ook al heel snel, vond het doodeng maar ben nog steeds blij dat ik na drie maanden daar ben gestopt. Beste beslissing ever. Zit nu al meer dan een jaar ergens anders wel op mân plek!
Je weet in ieder geval wat je niet wilt, dat is ook wat. Zou het iets zijn om met een soort jobcoach oid. in gesprek te gaan?
Vind het echt een alien naam, zoals je wel eens in films tegen komt.
het is gewoon lullig om je kind op te zadelen met zoân naam. Ze willen vast EdGy zijn en er zit vast een boodschap achter maar kunnen ze er ook niet even bij stil staan dat dit kind ook serieus genomen moet worden de rest van zân leven
Er wordt een pakket geleverd. Bezorgtijd: âvandaagâ.
Wedden dat dat is wanneer ik net in een belangrijk overleg zit.
Jeezus ik ben vandaag om 8u opgestaan zodat ik weer een beetje ritme krijg haha (8e week thuiszitten zonder werk, ritme vervaagt dan wel). Maar ik heb het zwaaaar. Is het geoorloofd om een dutje te doen?
Ja
Als je nu een dutje doet heb je zelfs nog tijd voor een tweede dutje vanmiddag! Dutjes zijn altijd geoorloofd
Oh dit zou toch het beste nieuws ooit zijn
Edit: voor mezelf bedoel ik dan he merk dat je dit bericht op meerdere manieren kan lezen
Huh waar lees je dit? En mag zoân naam ĂŒberhaupt?
Grapje, hij heeft het zelf op twitter gezet. Ok, bijzonder
Oeeh dat klinkt goed.
dutjes mogen altijd! en ik heb echt respect voor je. ik zit ook al 8 weken thuis zonder werk en ik slaap elke avond pas rond half twee en kom voor 12u echt mân bed niet uit. als ik bedenk dat ik om 8/9u moet opstaan heb ik echt geen idee wat ik de hele dag moet doen zo triest haha. heb jij wel dat je dan jezelf kunt vermaken de hele dag?
Nee! Ik verveel me nu dus ook al haha en dat stimuleert die moeheid ook weer. Al moet ik nog wel wat dingen doen, maar daar heb ik dan nog weer geen zin in want ik heb nog de hele dag.
Mijn ritme is nu dus ook zo; vaak pas rond 1u slapen en dan rond 9/9.30 wakker. Maar vanaf maandag gaat de wekker weer om 6u en als ik nu niks ga veranderen ga ik dan echt zwaaaar hebben haha.
Ik heb alvast voor mân vriend een afspraak gemaakt
Hij ziet er met zân matje echt uit als Joe Exotic en ik mag van hem absoluut niet zelf aan de slag.
Ik begin tandartsen echt te wantrouwen. Ik had dus last van een tand en ging daar net voor naar de tandarts. Laatste keer dat ik geweest ben is april â19. Toen was alles keurig. Daarna van tandarts geswitcht na mijn verhuizing: heb ik nu zes (!) gaatjes, waarvan 1 (die waarvan ik last heb, dus zo diep is dat er misschien een wortelkanaalbehandeling nodig is). De nieuwe tandarts zegt dat dat gaatje er al minstens 2 jaar zit. Hoe dan?
Ik baal echt zo van mijn lichaam. Afgelopen dagen weer koorts, vandaag niet meer gelukkig. Maar ik heb nog steeds last van mijn longontsteking en vandaag ook superveel van mijn reuma. Kan zelfs niet lang typen, en lig in bed en weet niet of ik daar veel uit ga komen vandaag.
Superkut. En ik weet dat mijn ouders niks van zich laten horen, en dat verwacht ik ook niet. Maar op dit moment wil ik gewoon een ouder die even soep voor me maakt en me instopt en meeleeft. Maar goed. Ik ga er het beste van maken! Ik ga alles lezen wat ik moet lezen