Dat is zo’n kutgevoel als je in situatie zit waarin iemand eens even voor jou moet zorgen en dat niet gebeurt…
Ik kan niet echt iets opbeurends zeggen alleen dat het niet aan jou ligt. Hoop dat je snel opknapt!
Ik heb gewoon nu al zin om een fles wijn open te trekken
Naast dat we nergens heen mogen hebben wij ook geen stroom en internet vandaag
Ik moet vandaag wel werken en ik heb echt geen motivatie. Heb echt geen zin
Ik ga me inschrijven voor een master
Ik weet niet of ik toegelaten zal worden met mijn bachelor, maar omg ik ben echt gestresst. Dit is een stap die ik niet wilde zetten, maar nu al plan B toch maar wel. En omg het is zo raar.
Ik ookkkk, is ook precies wat ik straks ga doen
Hebben ze een verklaring kunnen vinden waarom de koorts steeds weer opspeelt?
Jammer dat een visionboard met allerlei soepen niet het gewenste resultaat zal bewerkstelligen.
Anders zou ik gewoon allerlei Allerhande plaatjes uitknippen en hoef ik nooit meer te koken.
Er is dus toch geschreeuwd gisteren. Al weet ik niet of dit is wat je kon horen tijdens de uitzending.
Mijn moeder had dit ook nadat ze van tandarts was geswitcht, eerst nooit iets aan de hand en toen bij een nieuwe tandarts uit het niks 6 gaatjes. Bleek dat de vorige tandarts er een beetje bekend om stond dat hij niet zo zorgvuldig controleerde. Wel balen joh!
Ik wil eigenlijk niet meer drinken doordeweeks maarja volgende week weer een nieuwe week met nieuwe kansen
Ja dat idee had ik ook, maar vandaag voelt wel een beetje weekendachtig dus ik vind dat het dan mag!
Knuffel
Ik heb eindelijk moed verzameld om de bloedprikpost te bellen, zijn ze dicht vandaag. Logisch, maar echt compleet vergeten
Nou de dag waarvan ik wist dat hij ging komen. Mijn vriend heeft een aanrijding gehad omdat hij te druk was met zijn fucking telefoon. Ik ben al zooo vaak kwaad geworden als hij achter het stuur met dat ding bezig was. Gelukkig hebben beide partijen nauwelijks schade. Maar ik ben echt zo pissig op hem. Waarschijnlijk krijg ik straks weer commentaar dat ik overdrijf “want de schade valt toch mee?”
Dat heb ik echt een hele lange tijd gehad dat iedere ochtend om 6 uur alle hue lampen aan gingen was echt kut
Nou ik vind zeker niet dat je overdrijft hoor! En je mag zeker boos zijn op hem. Hopelijk pikt hij er toch wat van op
Maar het is vandaag een nationale feestdag dus dat telt niet als doordeweeks toch.
Mijn vriend gaat een auto huren voor een week en ik mag zijn auto lenen voor 7 hele dagen
Zoals verwacht vindt hij dat ik te heftig reageer want er is alleen maar een krasje en ze hebben beide een leaseauto. Nou prima hoor. Ik ga dit nog steeds elke keer in de strijd gooien als hij zijn telefoon weer pakt. Want de volgende keer is het misschien geen krasje.