Wat je even kwijt wil #37

Ik ging net sporten met twee matties. Tenminste, was de bedoeling. We hebben twee uur in de zon zitten kletsen. Dus nu ga ik maar binnen sporten.

5 likes

Ik heb een nieuwe stofzuiger en ik ben er zo blij mee, heb alles al gestofzuigd en zit nu te bedenken wat ik nog meer kan stofzuigen. Zou bijna een Rob Geusje doen en mijn tuin gaan zuigen.

19 likes

Net nu ik een rondje buiten wil lopen, is t ineens bewolkt geworden :unamused:

Haha.

Kom maar naar mij toe met je stofzuiger. Met 2 kinderen en 2 honden heb je gegarandeerd resultaat van je werk!

1 like

Combinatie van longontsteking en reuma volgens mij. Maar moet maar weer eens bellen

1 like

Ik heb echt een goede dag. Ik was 10u wakker geworden en toen ben ik meteen gaan douchen en ontbijten. Dat is voor mijn doen echt zeldzaam om op een vrije dag meteen na wakker worden op te staan ipv uren te blijven liggen dutjes doen.
Ik heb een nieuwe broek aangedaan, concealer onder mijn ogen en mijn wenkbrauwen zelfs gedaan en toen was ik helemaal klaar voor de supermarkt!
Toen ging ik wat langsbrengen bij een vriendin, bedoeling was gewoon voor de deur afgeven maar toen zaten we voor 12u aan een laagje prosecco.
Nu zit ik aan mijn lunch, is de 2e was aan het draaien en heb ik de afwas ook al gedaan. Bed is ook afgehaald dus vanavond schoon bed.

Zo’n vrije dag vol met goede moed komt niet vaak voor dus ik ben blij!

48 likes

We hebben een fles bubbels opengetrokken en pizza is onderweg :pizza: :tada:

16 likes

Ik lig in de hangmat met het nieuwe boek van kiera cass, ben nog opzoek naar een chille afspeellijst en daarna ben ik er klaar voor

3 likes

Ik werd net opgeroepen voor een reanimatie en heb zo hard gerend (400m…) dat ik, toen ik weer thuis was (vals alarm), moest overgeven. Moet echt iets aan mn conditie gaan doen haha

47 likes

Wow wel supergoed dat je er zo snel op af ging!

Ik heb een knobbeltje in mijn borst en deze week krijg ik een echo. Ik denk dat het niets is, maar toch best een beetje spannend… Vooral omdat mijn huisarts aangaf bij het ziekenhuis dat het spoed is :thinking:

2 likes

Net nadat ik klaar was met sporten hoorde ik iemand zingen. Hebben de oudjes naast mij een operazangers op bezoek die in de tuin staat te zingen. Dus nu zit ik in de zon te luisteren.

25 likes

Succes! :heart:

1 like

met precies datzelfde gerucht in mijn hoofd dacht ik ; misschien gaat de pedicure ook weer los! Dus vanochtend ook alvast ingeboekt voor ze weer maanden vol zit :smirk:

1 like

Ja hoor mogen de nagel salon dalijk open, heb ik net een vet diep ingescheurde nagel tot bloedens toe. Alles nu maar kort :sob:

1 like

Trap er niet in @roeptoeter Niks met AG is een safe space bij Grace

4 likes

Aaah haha probeer wat inspiratie op te doen bij andere winkels/webshops. En verder niet te moeilijk over denken, wel lief dat je moeder dat je vraagt

Ik zou de maatregelen als een lijstje neerzetten zodat het opvalt (meer dan in een lopende tekst) en iets van ā€œonze winkel is open! We houden ons aan de volgende voorschriften/regels:ā€

1 like

Het lukt mij vandaag niet om van mijn vrije dag te genieten.

Wow ik kom er net achter dat ik officieel twee jaar lid ben van dit forum. Inmiddels vertel ik mijn vriend dagelijks over wat ā€œiemand op het forumā€ zegt en mijn vriendinnen over iets ā€œdat ik ergens heb gelezenā€ :partying_face:

22 likes