Wat je even kwijt wil #37

Oh, ik snap je frustratie zo goed! Fijn dat het nu enkel wat blikschade is, maar hij neemt een bewust risico. Voor hetzelfde geld is er volgende x iemand gewond en dan helpt het niet meer dat toch maar een leaseauto is.

Precies! Nu is hij sowieso al heel laks als het om zijn auto gaat want ja kosten zijn toch niet voor hem hihaho. Behalve dat hij gewoon 15% van de kosten moet betalen als er iets gebeurd. En na twee keer 100%. Dit is echt een enorm irritatiepunt voor mij en ik zal pas rusten als hij eindelijk gaat luisteren.

1 like

Mijn collega’s en ik doen dus klusjes ipv ons reguliere werk want horeca. “Hee, wil jij het plafond hiernaast even opnieuw doen want die en die heeft het gedaan en, uhm, ja kijk maar gewoon.”

Dit is wat ik aantrof. :sob:

1 like

wow die tape s echt verschrikkelijk aangebracht. maar msschien sneller om die platen er uit te drkken en dan te witten?

Dan zit het frame er nog waar de platen op zitten.
Gewoon met grotere stukken tape beplakken.

Succes!!!

1 like

Die plafondplaten zijn vorige week nieuw geplaatst, de muren worden geverfd. We werken maar een beetje inefficiënt. :upside_down_face:

1 like

oooo sorry ik dacht het plafond haha. oof. succes er mee :frowning:

1 like

Succes, ik duim voor je :heart:

1 like

Ik zie thuisbezorgd voorbijkomen en nu wil ik ook, maar ik weet niet wat ik wil eten. En ik wil ook geen dure dingen :thinking:

Lief, bedankt! @Luna111 @Hazel

2 likes

Misschien een gekke vraag, maar ik ben aangenomen op een summerschool in Antwerpen, is er iemand die in augustus misschien een slaapplekje voor mij heeft? het is van 10-14 aug

Wat een goed idee om Grieks te bestellen

5 likes

Ik heb vandaag samen met m’n vriend de hele dag IKEA-dingen in elkaar gezet en gediscussieerd over onze inrichting en desondanks hebben we nog steeds verkering dus dat gaan we vieren door patat te halen zo :tada:

36 likes

Wat zouden jullie bestellen? Ik kom nooit verder dan gyros maar misschien weet iemand anders iets lekkers.
@Soy.peor wat moet ik bestelleeeeee

Spinazie schotel schuiven we wel door naar morgen. Ik MOET friet eten.

2 likes

Vond toen ik nog geen vegetarier was bifteki altijd lekker. Spanakopita. Tzatziki. Pita kip gyros met gegrilde groenten. Moussaka. Hmm ik heb honger

2 likes

Hahaha, te herkenbaar

Ik ben net verdwaald op weg naar de brievenbus. wtf, ik woon hier al bijna vier jaar

24 likes

Ja ik ben half Grieks maar dat betekend niet dat ik alle griekse restaurant menus uit mn hoofd ken.

12 likes