Ik val hier even binnen aangezien hier veel mensen posten. Als er iemand is die me misschien zou kunnen helpen met een Paypal probleem, kom me opzoeken in het Durf te vragen topic! Help!
Ik bestel altijd pita gyros en taramata salade als ik afhaal. De rest van het menu wil ik niet eens weten. Tenzij ze hier in nederland goede Tiropita hebben maar die maak ik liever zelf.
En hoeveel eetlepels azijn deed je ook alweer in je tzatziki?
Meit je hoeft toch niet in drie topics hierover te posten. Als mensen het lezen in durf te vragen en kunnen helpen doen ze dat vanzelf.
Ik heb zo’n zondaggevoel. Denk steeds dat boer zoekt vrouw zo komt en ik mijn haar moet wassen
Ik bestel bij de Griek vaak: iets van vis(schotel), kalamaria, spanapokita, pitabrood, baby kalamaria, Suzuki of kolonist
Ik ga zo stuk om die stop de lockdown protesten. Ik zou graag willen dat die mensen hun stemrecht inleveren.
Hahaha, ja het zijn van die kleine gepaneerde inktvisjes. Zooo lekker
Doet pijn he dat het verkeerd geschreven is.
Nee ik lees alleen baby en ik huil al.
Zo heten ze bij mijn favo Griek
HOE HEET TIE IK BEL HEM OP. Grapje
Fuck, m’n vriend wou graag een mooie fotoprint voor z’n verjaardag en hij heeft een paar fotografen genoemd van wie hij wel werk zou willen hebben. Nu moet ik dus iets kiezen en hij zei zelf dat ik wel weet wat hij mooi vindt. Dat is normaal ook wel zo maar ik ben nu ineens zo bang dat ik er net iets uitpik wat hij niks vindt, ben er helemaal zenuwachtig van
Kun je hem niet een voorselectie laten zien? Dan kan hij het aangeven als er iets bij is wat hij echt niet wil. En blijft de uiteindelijke keuze nog een verrassing.
Akropolis hahahah gelukkig zijn er maar weinig die Akropolis heten.
Volgens mij is het kalamaria, calamari of calamares. Allemaal goed. Allemaal even lekker.
Ik kijk 100 dagen voor de klas. Wat is dit voor raar gedoe joh, die 4 mensen zo dicht op elkaar helemaal in elkaars zone (ik heb het niet over corona oid, zo dicht op elkaar zie je doorgaans nooit mensen die collega’s van elkaar zijn).
Ik zit me nu voor te stellen dat ik zo met 3 collega’s zit en wtf :’)
Hahha ja in het topic over dat programma werd dit ook al besproken en ik heb er ook wat memes over gezien, superweird
Er is hier een nieuw Grieks restaurant dat nu ook bezorgt door Corona en hun eten is zooo lekker. Ben fan van de papoutsaki (gerookte aubergine met tomaten en feta) en hun tzatziki is de beste
Oeh door al dat gepraat over grieks eten krijg ik er ook helemaal zin in. Ik vind souzouki heel lekker. Gekruid gehakt is dat. Toen ik in Griekenland op vakantie was zag ik dit trouwens nergens op de menukaart staan in restaurants en wisten ze ook niet wat het was! Is dit een ‘vernederlandst’ gerecht? Zoals bijvoorbeeld Foe yong hai?