Oh dat is misschien wel een goed idee ja!
Ik zit zo met een paar collegaâs maar dat zijn ook meer vrienden en niet op het werk
Nou hou maar op over Grieks, mijn vriend wil niet bestellen vandaag
Ik zou zĂł graag willen dat ik zoân persoon was die hield van uitdagingen en enthousiast werd van nieuwe dingen doen. Dat lijkt me zo fijn, dat je daar gewoon zin in zou hebben en naar uit zou kijken. Maar nee, ik moet morgen op een andere locatie werken, met andere mensen en andere taken dan normaal, en ik vind het nu al doodeng. Wil gewoon veilig thuiswerken . Ondanks dat dit waarschijnlijk super leerzaam gaat zijn.
Ik trok ff een spijkerbroek aan voor het eerst sinds weken en ik kreeg m gewoon niet dicht lol zitten blijkbaar een aantal kiloâs aan hier
Wat niet zo gek is als je van 3 keer pw krachttraining en dagelijks fietsen naar hooguit 1 keer per week een beetje thuis sporten gaat en verder alleen maar zit te vrete
Ik herken dit heel goed. Maar weet ook dat je uiteindelijk trots bent op jezelf dat je het gedaan hebt en dat het sowieso heel erg gaat meevallen, alleen al omdat je er zo tegenop ziet
Wat een sukkel.
Het is dat de bank niet heel erg âhuiselijk aandoetâ, maar als je verder had gezegd dat het twee stellen (broers of zussen) waren die een middagje op de thee waren. Had ik dat eerder geloofd.
Oh gelukkig ik ben niet de enige. Van heel veel beweging iedere dag en sporten, naar niks? En opeens zoveel vreet buien pfff (en dat terwijl ik net 35 kilo kwijt ben en nog 35 ofzo kwijt moet)
Hahaha ja het is ook niet dat ze een kleine leraren kamer hebben en dat er weinig plek is op die bank ofzo
Gooi azijn door zn eten
Jezus ik heb twee biertjes op en functioneer helemaal niet meer joh, eerste feestje met mij na corona wordt echt lachen
Je vraagt je toch af wat er op die brugklaskampen gebeurt he als de kiddos liggen te slapen.
Zoenen in het fietsen kolenhok
Een collega zei dat ze letterlijk een leerling had zien verdrinken (nav online lesgeven)
THIS WOMAN TEACHES YOUR CHILDREN!
Super leuk!!
Kopen! Dan zijn we mokken twins.
Ik h3b wel een andere kleuren combi ik ga die ff zoeken.
Ik vind ze leuk!
En nu doet mân fucking smartlamp het niet meer natuurlijk. Pleurislijer