Wat je even kwijt wil #37

Mijn vader appte: ‘ik heb de kozijnen geschuurd en in de grondverf gezet’
maar ik las konijnen dus nu ben ik misselijk :hot_face:

13 likes

Ahhhh ik hoor 2 kinderen buiten rolschaatsen en eentje zei “Charlotte jij kan dit je kon dit gisteren ook en je bent nu een dag ouder en wijzer” lol en daarna was 't kennelijk gelukt en riep ze “goed zo meisje!!!” echt cute :joy:

49 likes

Ik mis @HvO en @rozecoupeschaar en @viooltjes <3

8 likes

Huh heeft @viooltjes haar account laten verwijderen? Wat jammer!

4 likes

Hahaha je hebt iets gemist :joy:

1 like

Eigenlijk alles :face_with_hand_over_mouth: Ik ben dit werk gaan doen omdat mijn vorige baan te weinig uitdaging had en onder mijn niveau lag. Nu heb ik het idee dat ik weer een niveau te hoog zit en de werkzaamheden passen toch niet zo goed bij mij. Ik heb het hier nog niet over gehad met mijn leidinggevende en dat moet ik waarschijnlijk wel gaan doen maar ik vind het lastig om hierover een gesprek aan te gaan.

@Twijfelkont Wat fijn dat het voor jou goed heeft uitgepakt! Heb jij ook gewerkt met een jobcoach of ben je zelf bij je nieuwe baan uitgekomen? Want misschien is dat inderdaad wel een idee voor mij maar heb eigenlijk geen idee hoe je een goede vindt :sweat_smile: Dus als jij of iemand anders nog tips heeft hiervoor: ze zijn welkom hahaha

1 like

Ooh wattan? Ik zit hier elke dag :’)

Lees 't mommy blogger topic even

Als ik mezelf inpak in folie kan jij dan mn haar knippen.

Hahaha nee helaas ik riskeer een boete andere zou ik het zo doen!

2 likes

Ik verveel me echt gruwelijk en daardoor ben ik chagrijnig en heb ik nog minder zin in alles, echt een vicieuze cirkel

Ik moest ook slikken toen ik de voorstukjes van de reconstructie zag. Zo jong nog en daarna ging het over Theo Hayez. Die jongen is ook bijna een jaar vermist :cry:

Ah nee ik heb dit ook gemist! Ene kant zin in drama, andere kant niet in posts over kinderen :grimacing:

Tip als je bij bepaalde topics ineens veel post ziet staan en je namen voor bij ziet komen die normaal niks met dat onderwerp hebben dan kan je er van uitgaan dat er of drama is of er iets grappigs word besproken.

7 likes

Hahaha ja da’s waar sorry maar er staat wel ergens een samenvatting in toch

1 like

Maar dan moet je die topics dus een keer hebben gelezen om verschil in berichten te kunnen zien? :stuck_out_tongue: zo verveeld ben ik nog nooit geweest :stuck_out_tongue:

1 like

Je ksn ze ook allemaal een x aanklikken haha en dan komen ze op een pagina.

Ik ben er zelf uitgekomen en heb dus geen jobcoach gehad, dus helaas daarvoor geen tips. Oud collega van me bij die verschrikkelijke baan is wel een traject met een jobcoach gestart, en weet wel dat zij dat heel fijn om te doen. Weet alleen niet wat er uiteindelijk uit is gekomen want toen was ik zelf al weg, haha. Maar iig niet gek dat je het lastig vindt om te weten wat wel bij je past hoor!

wat fijn dat je er nog bent :heart:

1 like

Morgen een dag vrij en heb gewoon zin in de boodschappen en kleine klusjes. Ergens diep in mij komt de huisvrouw los.