Wat je even kwijt wil #37

Ja ik heb dat ook maar half meegekregen dus :sweat_smile:

1 like

Ik wil net op mijn pinterest door mijn bewaarde pins scrollen, is alles weg :sob: Het ziet er ook heel anders uit. Weet iemand of pinterest vernieuwd is?

Sorry dan heb ik geen tijd om te eten, ik heb een quiz te winnen.

3 likes

Ik heb bingo avond met alleen maar Hollandse klassiekers, nu ben ik helemaal hyped en ready voor een avondje sneuvelen in de kleine :+1:t2: Wel respect voor m’n vriendinnetje die het organiseert en alle nummers kent

2 likes

Op mijn pc zie ik inderdaad alles staan… Pfieuw…
Maar wat gek dat het op mijn telefoon niet te zien is, alsof de instellingen veranderd zijn
Edit: en nu doet ie het weer. Naja

Ik heb net 2 seconden een nieuw toetsenbord en er zit nu al chips tussen :thumbsup:

1 like

Wat zonde van je chips

21 likes

Er had een paar weken geleden al iemand in onze gesloten portiek gepoept, nu kwam er een dakloze naar m’n vriend toe toen hij buiten stond of ze in ruil voor diensten (seks) bij hem zou mogen douchen :(. Echt m’n hart breekt hier, zo tragisch.
(ik weet trouwens niet hoe ik in een normale situatie zou handelen, maar op 't moment mag er bij ons echt niemand binnen komen)

Eh quarra got me like

1 like

Oohh ik wist ook niet dat ze echt haar account had laten verwijderen (dacht alleen posts). Wel begrijpelijk natuurlijk. Hoop dat ze terugkomt onder een andere naam!

Volgens mij verdwijnen pb’s uit je postvak als een lid haar account verwijdert, of niet? Volgens mij ben ik nu allemaal goede tips en informatie kwijt :sob: Nooit wat opgeslagen

Wat is er met je goede geheugen gebeurt? Haha

1 like

Ik heb m’n wc gepimpt en ik ben helemaal gelukkig ermee. Na de eerste laag verf was ik zeer sceptisch en overwoog ik nog om nieuwe verf te gaan halen maar nu is het af en met een kast en plantjes erin en het is net alsof ik in Portugal zit te kakken. Toch een soort vakantie dit jaar. Ik wist niet dat ik zo gelukkig kon worden van een plee.

43 likes

Ahh zo leuk, ik heb 5 jaar geleden een fotoboek gemaakt voor 2 vriendinnen in de groep die -tijdelijk- naar het buitenland gingen. Heb ik toen best veel tijd aan besteed, leuke kaft gemaakt en alles. En net heb ik hem nog een keer laten printen voor mezelf + 2 andere vriendinnen. Kon blijkbaar zelfs na 5 jaar nog! Zo leuk, wat een guppies waren we daar ook nog

3 likes

Ik kan niet slapen (alweeeeer) en lag na te denken over hoe bijzonder een bed eigenlijk is. Het is een van de meest constante dingen in het leven. Na elke gekke, vermoeiende of leuke dag is daar weer het bed. Het houdt ons warm en comfortabel. En wacht op ons voor wanneer we weer willen rusten. Dus toen heb ik uitgerekend hoevaak ik al een dag heb afgesloten in bed. 10742 keer. 10742 keer heb ik mijn kleren uitgedaan, de dekens over me heen getrokken, mijn hoofd op het kussen gelegd en mijn ogen dicht gedaan. Bedden maken echt veel met ons mee. Dus dit is een ode aan het bed. Misschien dat bedden wel gewoon mijn grote liefde in het leven zijn.

72 likes

Ik heb ineens honger dus ik gooi nog even wat minisnacks in de airfryer

10 likes

Ik zie nu dat zonder werk en zonder vrienden wel heel dramatisch klinkt. Ik bedoel vooral dat ik geen vrienden zie ivm Corona en mijn werk is natuurlijk gesloten. Hopelijk morgen goed nieuws dat we eerder open gaan!

8 likes

Gisteren heb ik 10 euro apple tegoed gekocht. Ik heb nog 4 euro zoveel over en wil het echt nu alweer uitgeven. Wat zijn leuke apps om dat aan uit te geven?

Pff ik kom niet meer in slaap en ben standaard ook veel te vroeg wakker na een intense droom. Op een gegeven moment moet je toch genoeg uitgeput zijn om gewoon lekker te slapen?

Niet lezen als je emetofobie hebt

Nou tering zeg, gisteren een biertje en een paar wijntjes gedronken en ik heb de halve nacht boven de wc gehangen? Ook niet een beetje halfslachtig maar echt full on over m’n nek. Ook ruim nadat ik gedronken had, voelde er amper nog wat van. Zou bijna denken dat m’n eten daarvoor niet goed is gevallen ofzo. Voel me wel verrassend oké nu, gelukkig maar want moet zo gewoon werken