Ik wil ook eeeecht m’n bed niet uit. Moet ook nog naar m’n werk vanmiddag, ugh
even een tip, als je koffie gaat zetten is het wel handig om een kopje er onder te zetten… (dolce gusto). Dat was mijn ochtend
Ik vind het gewoon niet erg dat ik op mijn vrije dag nu al wakker ben: want meer tijd om dingen te doen.
Weet niet wat ik mee maak, sinds ik samenwoon in een grotemensenhuis ben ik echt een moeke geworden
Haha ik ook
Mijn vriend niet haha. Die snapt er niks van.
Ok ik heb m’n aardbeien niet gewassen (sue me, doe ik nooit). Maar nu smaakt het echt naar grond?! Dit heb ik nog nooit gehad, supergoor
Ik ook niet… en toen belde er een storingsmonteur aan om 8 uur
Ugh ik heb zo kut geslapen en ik wil niet werken
Op de flesjes van Kneipp badolie staat dat je 15-20 min genieten van je bad.
Ja euh, bepaal dat zelf wel he > langer dan 20 min dus.
Een bedrijf in mijn straat heeft maandag mijn pakketje aangenomen, toen ik het wilde ophalen waren ze opeens eerder dicht. Gisteren waren ze natuurlijk ook dicht, en nu zijn ze te laat met openen. Ik moet zelf zo werken, wil gewoon mijn pakketjeeee.
Die moet je toch ook niet wassen?
Maar bah, dat is wel jammer. Zit er nog aarde op die je er een beetje af kunt vegen?
Het is net 9u geweest en ik heb al de vaatwas geleegd, was geplooid én gestudeerd. Ik herken mezelf niet, haha, normaal kom ik nu zo ongeveer m’n bed uitgerold .
Ha mijne wordt verwacht binnen 20 minuten. Heerlijk hè?
Volgens mij is de algemene consensus dat je fruit moet wassen (want pesticiden en crap) maar ik ben een lui kind.
Helaas niet mogelijk
Hahahaha dus ik eet nu maar tegen heug en meug naar aarde smakend ontbijt

Dit is bij mij ook al misgegaan . En ik liet het kattenvoer vallen én er is iets mis met mijn auto. Had al zo’n gevoel dat het een geweldige dag zou worden toen ik helemaal gedesoriënteerd wakker werd
oh neeeeee. echt allemaal dingen die dan in de soep vallen! Kan je auto wel gemaakt worden?
Ik heb altijd geleerd dat je zacht fruit als aardbeien en frambozen en bosbessen niet moet wassen. Die zijn te fragiel en zuigen water op. Gaat meestal goed toch? Balen van je ontbijt wel.
Jawel en het is ook (nog) geen urgent probleem maar wel iets dat nu al voor de 3e keer stuk is . Beetje zonde van mijn geld. En het wordt wel problematisch als het doorzet haha
Happen uit mn wenkbrauw
Ja gaat normaliter altijd goed! Dit is echt voor het eerst. Kommetje was ook zeker schoon haha.
Mmm ja de groenteboer zegt wel: pas wassen als je gaat eten. Weet iig dat de rest gewassen gaat worden als ik het ga eten :’)
Nee! Dat is het rare ook echt, ik doe alle aardbeien na het kopen checken en doe ze in een vergiet. Dan eet ik ze door de week heen op, mss is er eentje dieper in het vergiet beschimmeld… Straks maar even checken iig